Дослідження Forbes: молоде покоління віддає перевагу TikTok та Instagram для пошуку нових продуктів

Дослідження Forbes: молоде покоління віддає перевагу TikTok та Instagram для пошуку нових продуктів

Нещодавнє дослідження, проведене Forbes Advisor у співпраці з Talker Research, показало, що молоді споживачі все частіше звертаються до соціальних мереж TikTok та Instagram, для пошуку продуктів. В опитуванні взяли участь 2 000 американських користувачів різних вікових груп.

Дослідження показало, що покоління Z в основному використовує соціальні мережі для пошуку трендів у сфері моди, краси, їжі та крафту. Попри це молоді споживачі все ще покладаються на Google для здійснення великих покупок і отримання професійних послуг.

До покоління Z відносимо народжених від 1997 року до 2006 року, до покоління Y (міленіалів) народжених з 1981 до 1996 року, а до покоління X народжених з 1965 до 1980 року.
Фото: Дослідження Forbes: молоде покоління віддає перевагу TikTok та Instagram для пошуку нових продуктів
  • Між поколінням Z та поколінням X спостерігається зниження використання Google для пошуку в середньому на 25%.
  • Покоління Z використовує TikTok замість Google для пошуку різноманітних тем.
  • Хоча 84% населення все ще звертаються до пошукових систем для пошуку брендів, у 2024 році між бебі-бумерами (94%) і поколінням Z (64%) спостерігається 30%-ве зниження використання пошукових систем для цієї мети.
  • Чверть (24%) людей заявили, що щодня знаходять нові бренди в соціальних мережах.
Фото: Дослідження Forbes: молоде покоління віддає перевагу TikTok та Instagram для пошуку нових продуктів

Інструменти штучного інтелекту також впливають на цю поведінку. Google запровадив у своєму Пошуку відповіді AI Overviews, схожі на ChatGPT, які можуть повертати користувачів до Google за запитами. Тим часом TikTok і Meta експериментують з ШІ-ботами, щоб підвищити залученість користувачів до соціальних мереж.

Отримані дані показують, що компаніям, які орієнтуються на старшу аудиторію, слід зосередитися на Google. Для молодшої аудиторії важлива активна присутність у соціальних мереж, з контентом, пристосованим до унікальних особливостей кожної платформи.

Розуміння цих тенденцій може допомогти компаніям оптимізувати свої маркетингові стратегії для кращого охоплення цільової аудиторії.

Джерело: SocialMediaToday

Про автора

Софія Старк
Софія Старк
, Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого