Життя без cookies: як налаштувати Facebook API Conversion, для якого бізнесу підійде і навіщо?

Справи йдуть так: браузери повністю відмовляються від збору сторонніх даних з розвитком інтелектуального запобігання відстеження реклами (ITP).

браузеры

Деякі браузери, такі як Safari та Mozilla Firefox, перестали підтримувати сторонні файли cookie. У січні 2020 року Google також оголосив, що протягом наступних двох років він поступово відмовиться від сторонніх файлів cookie з Chrome. Останнє оголошення Google змушує маркетологів замислитися про свої плани дій, оскільки Google займає майже 70% ринку браузерів. Якщо файли cookie — більше не фундамент інтернет-реклами, то всіх цікавить питання: як можна уникнути наслідків нових правил конфіденційності через блокування збору даних за допомогою файлів cookie та пікселів?
Отже, ця стаття для маркетологів, які готують план дій щодо змін підходу до рекламних активностей. Ви дізнаєтеся:

Що таке Conversion API Facebook?

Найкращий спосіб зрозуміти свою аудиторію повністю — це заглибитися у власні воронки, щоб отримати повне уявлення про шлях клієнта і оптимізувати роботу з рекламою. Це звучить багатообіцяюче та здорово, але як на практиці зібрати дані про свою аудиторію? Відповідь на це питання — Facebook Conversion API (раніше відомий як Server-Side API).

Що таке серверний API Facebook?
Серверні API — це інтерфейси програми, що містять хоча б одну публічно відкриту кінцеву точку системи запитів/відповідей. Здебільшого вони виражаються в JSON або XML. Доступ до них відкритий через Інтернет, зазвичай, за допомогою веб-сервера HTTP.
І, звичайно ж, варто нагадати, що серверний API від Facebook тепер так не називається. Натомість він має назву Conversions API.

Розроблено з метою збереження конфіденційних даних компанії та користувачів, і водночас надання клієнтам персоналізованих рекламних можливостей. Все це відбувається без використання інструментів браузера, таких як файли cookie.

API-інтерфейс Facebook Conversions надає компаніям безліч корисних інструментів та ідей. А саме:

  • Повна видимість воронки продажів. Тобто Conversions API дозволяє компаніям ділитися тільки тими даними, якими вони бажають. Цей інструмент дає можливостей більше, ніж Facebook Pixel. Хоча об’єднання Facebook Pixel і Conversions API передбачає повну видимість воронки.

Піксель сам пропонує повну картину дій, які відбуваються на сайті. Це можуть бути перегляди сторінки, картки товару. У поєднанні з Conversions API, ви отримуєте прозоре та наочне уявлення про те, як клієнт проходить шлях до покупки (з онлайн в офлайн і з офлайн в онлайн).
Зараз навіть відстежуються такі дії, як покупки за межами веб-сайту, а також те, чи продовжує клієнт взаємодіяти з компанією, здійснючи наступні покупки.

  • Чіткий безпомилковий обмін даними. Обмін через API Conversions більш точний, ніж будь-який інший метод. Таким чином компаніям немає необхідності турбуватися про те, що дані можуть бути втрачені через збій у браузері або блокування реклами.
  • Контроль даних. Conversions API дає можливість бізнесу контролювати те, якими даними клієнта він ділиться. Компанії можуть застосувати Conversions API як додаток до Pixel, таким чином вирішуючи, чим і коли ділитися. Сам Pixel, навпаки, відправляє всі дані в режимі реального часу.
Замість того, щоб ділитися даними з браузером, Facebook Conversions API пропонує компаніям ділитися важливими даними з Facebook через власний сервер. Це означає, що якщо клієнт використовує інструмент конфіденційності для дій, не пов’язаних з Facebook, вони будуть поширюватися на дані, які були надіслані через Conversions API.

Кому варто впровадити CAPI вже сьогодні

Для оптимального відстеження всієї послідовності обміну даними Facebook закликає всіх рекламодавців застосовувати і впроваджувати Conversions API як додаток до Pixel. Рекламодавці отримують можливість передавати більший обсяг даних для підтримки своїх рекламних кампаній. Завдяки реалізації Conversions API можна збирати такі дані з CRM. Погодьтеся, це набагато більше, ніж Pixel може запропонувати під час браузерного відстеження веб подій.

Компанії з високими вимогами безпеки мають можливість використовувати CAPI для визначення даних, якими бажають поділитися. У свою чергу, впровадження Conversions API вимагатиме певних ресурсів для розробки, але мережа партнерів, сертифікованих через Facebook, або ваш власний розробник / постачальник маркетингового майданчика також може допомогти з реалізацією.

Як працює CAPI Facebook?

Обмовимося відразу, що це складно технічно. Але все стане набагато простіше, коли ми зрозуміємо, як все відбувається, крок за кроком.

Короткий опис процесу роботи Facebook Conversions API

  • покупець відвідує сайт;
  • на цьому сайті обов’язково має бути піксель Facebook. Facebook Pixel фіксує дані користувача у файлах cookie (вони є власними);
  • власне сервер зберігає інформацію про користувача так само, як він зберігає IP-адреси, агенти користувача, ідентифікатор клієнта Google Analytics та інші параметри;
  • коли користувач (з власними збереженими даними) запускає подію, сервер надсилає запит, який містить інформацію про згадану подію та користувача на сервер Facebook.

Facebook API Conversion

Facebook Conversions API досить простий і зрозумілий інтуїтивно, і для його налаштування не потрібно багато новацій. Зараз перерахуємо все те, що вам дійсно необхідно для налаштування:

  • Facebook Business Manager (це обов’язково, оскільки без нього ви не зможете використовувати Facebook Conversions API);
  • налаштування пікселя Facebook на веб-сайті. Відразу варто зазначити, що його необхідно використовувати разом із Business Manager;
  • додаток Facebook. Ця програма потрібна для роботи з Facebook Conversions API у поєднанні з Business Manager.

Які конверсії можна відстежувати за допомогою Conversions API?

Ось події, які можна відстежувати:

  • ліди;
  • партнерські виплати;
  • пошук локацій;
  • телефонні дзвінки;
  • відправлення форм;
  • покупки;
  • підписки электронною поштою;
  • зміни у підписці.

API конверсій Facebook має переваги, яких немає у браузера Pixel. Переваги полягають, наприклад, у найкращому огляді канальних циклів для взаємодії з клієнтом. Досяжно це тому, що для API конверсій Facebook не є критичними:

  • погані мережеві з’єднання;
  • тривалий час завантаження сторінок;
  • блокувальник реклами.

Можливо, найкраща перевага Facebook Conversions API — це те, що ви можете безпосередньо здійснювати контроль даних, які передаються на сервер Facebook.

Ця перевага дає можливість відстежувати не тільки онлайн, а й офлайн конверсії. Наприклад, особисті покупки чи продажі по телефону. Також за допомогою Conversions API ви зможете надсилати дані про офлайн-події безпосередньо до Facebook.

Якщо вам потрібно запустити рекламну кампанію в соціальних мережах або Google,чекаємо на ваш проект.

CAPI Facebook iOS 14

Компанія Apple нещодавно впровадила нову структуру прозорості відстеження додатків у iOS 14. Це означає, що розробники додатків повинні повідомляти користувачам про збір даних. Для того, щоб відстежувати, як відбувається взаємодія з додатками, розробникам необхідно надсилати запит на дозвіл у користувачів. Ми вже докладно про це писали.

Якщо користувачі не дозволять, їх дії в додатку відстежити буде просто неможливо:

  • використовувати ретаргетингові кампанії ви не зможете;
  • події не можуть використовувати неперевірені домени. Тобто, ви не зможете оптимізувати свої кампанії для зовнішніх подій;
  • сам Facebook більше не підтримує вікна атрибуції «28-денний перехід по кліку», «28-денний перегляд» та «7-денний перегляд через дані вікна». Цей процес ускладнює аналіз кампаній. У реальному часі більше не буде звітів, а дані затримуватимуться.

Зміни в iOS 14 будуть впливати на всі програми, і тому пропоную всім маркетологам перейти на відстеження на стороні сервера.

Facebook Conversions API проти Pixel

Пояснюємо різницю між Facebook Conversions API та Pixel. Перше допомагає компаніям ділиться онлайн та офлайн-подіями зі свого сервера на сервер Facebook, у той час як Pixel в основному відстежує те, які дії люди роблять на вашому сайті та які сторінки переглядають.
Між API конверсій Facebook і Pixel є суттєві відмінності:

CAPIPixel
Дає вам повну картину про весь шлях клієнта.Показує, як користувачі взаємодіють зі сторінками сайту вже після перегляду реклами у Facebook.
Контролює дані, якими ви ділитеся, та час, коли ви ними ділитеся.Допомагає вам відстежувати лише дані пікселів для подій конверсії на сторінках вашого веб-сайту.
Допомагає обмінюватися веб-подіями з вашого сервера.Допомагає вам обмінюватися веб-подіями виключно з вашого веб-браузера.

Якщо ви інтегруєте Facebook Conversions API з вашим CRM, то отримаєте максимальну віддачу від нього. На даний момент ця інтеграція можлива із такими партнерами:

партнеры

Як налаштувати Facebook Conversions API: переваги та багато іншого

Реклама — це точний збіг бажання, можливостей та часу. Вам потрібно звернутися в ідеальний час, на ідеальній платформі та до потрібних людей. Це мистецтво, і небагато людей освоїли його. Ось де знадобиться Facebook Conversions API.

Facebook Conversions API (або CAPI, як його ще називають) — потужний інструмент із величезною кількістю можливостей. Розповім, як налаштувати Facebook Conversions API, щоб отримати максимум від вхідних маркетингових даних. Принагідно обговоримо деякі корисні деталі, які стануть вам у налаштуванні. Почнемо з основ.

Переваги CAPI Facebook

Відверто кажучи, у Facebook Conversions API переваг більш ніж достатньо. CAPI дозволяє вам обмінюватися даними безпосередньо з вашого сервера у Facebook. Спільне використання таких даних дозволяє вам:

  • оптимізувати рекламні кампанії;
  • підвищувати точність даних націлювання за допомогою вимірювань та оптимізацій у поєднанні з Pixel;
  • отримувати повний контроль над даними, якими ви поділяєтеся.
  • використовувати події для оптимізації реклами, включаючи конверсію та цінність;
  • виявляти їх майже на всіх одних і тих же поверхнях. Два з них включають Ads Manager та Events Manager.

Таким чином, використовуючи API конверсій Facebook у тандемі з іншим інструментом з арсеналу цієї соціальної мережі, ви отримаєте велику інформацію. За інших вступних така повнота та достовірність інформації неможлива.

З оновленням iOS 14 додатки в App Store зобов’язані будуть вимагати конкретний дозвіл перед використанням даних клієнтів. Виглядатиме це наступним чином: запрошення в додатку, в якому буде чітко і ясно описано явний дозвіл користувачеві на відмову, якщо він цього бажає.

При цьому реклама та маркетинг у тому вигляді, в якому ми їх знаємо, кардинально змінюються. З введенням в дію законів і правил GDPR щодо конфіденційності даних, компанії більше не можуть покладатися на відстеження на основі файлів cookie і натомість повинні попрямувати до відстеження на стороні сервера.

Як налаштувати Facebook Conversion API на сайті

Прямий зв’язок (використання коду на сайт за допомогою розробника або самостійно)

При прямому підключенні є плюси та мінуси, які потрібно зважити:

+
Забезпечується повний контроль за вашим підключенням. Відсутність посередника та повні можливості налаштування.Необхідний доступ до кодової бази сервера та внутрішніх ресурсів розробника.
Пряме підключення може забезпечувати економію грошей, коли доходить до обслуговування.Потрібне налаштування та керування параметрами інформації про клієнта.

Партнерське з’єднання (партнерські інтеграції, які доступні в самому Facebook, та сторонні сервіси з налаштування)

Використання партнерського з’єднання означає використання партнерської платформи для забезпечення інтеграції між CAPI та місцем призначення даних.

+
Використання такого партнера дає можливість набагато швидше налаштувати процес і приступити до роботи, дозволяючи пропустити всі технічні аспекти підключення і відразу перейти до збору даних про потенційних клієнтів.Немає повного контролю та параметрів налаштування. Натомість у вас є швидке та просте з’єднання за допомогою інтуїтивно зрозумілого інструменту, що дозволяє зосередити зусилля на своєму досвіді.
При використанні партнера у вас є доступ до команди експертів, які не відстають від усього, що пов’язане з CAPI, що знову дозволяє вам зосередитися на тому, що для вас найважливіше: нових потенційних клієнтів.Кількість готових партнерських інтеграцій обмежена, тому звертаючись на платформи, що надають послуги з підключення, можуть вийти у круглу суму, оскільки підтримку інтеграції доводиться оплачувати щомісяця.

Як настроїти Facebook Conversions API в кабінеті Ads Manager

Перейдіть до вашого Business Manager, виберіть необхідний рекламний обліковий запис, в якому ви хочете виконати налаштування Facebook CAPI.
Відкрийте інструмент Events Manager та перейдіть до налаштувань.

Откройте инструмент Events Manager и перейдите в настройки

Якщо на вашому сайті немає партнерської інтеграції, оберіть налаштування вручну.

выберите настройку вручную

Оберіть події, які потрібно надіслати за допомогою CAPI.

Выберите события, которые вы хотите отправлять с помощью CAPI

На наступному кроці виберіть дані, які потрібно надіслати для цієї події.

выберите параметры

Далі надішліть інструкцію вашому розробнику або ви можете реалізувати налаштування самостійно (для самостійного налаштування потрібен доступ до сервера та навички написання коду).

отправьте инструкцию разработчику

Conversions API — чудовий інструмент для рекламодавців

Рекламодавці по всьому світу використовують його, щоб краще зрозуміти шлях покупця та налаштувати його рекламу для досягнення найкращих результатів.

Усі унікальні рекламні можливості виконуються із збереженням конфіденційності даних. Конфіденційність даних — це серйозна справа в рекламі, оскільки файли cookie та відстеження на основі браузера швидко вмирають, особливо в середній та нижній воронці, де клієнти діляться важливими та особистими даними, а дана програма дозволяє їх відстежити сповна.

Компанії більше звертають увагу на власні дані, які вони зберігають у своїх CRM-системах та інших активах, щоб створювати компанії, які мають більший вплив. Таким чином, неможливість використання файлів cookie може призвести до деяких труднощів, що в кінці може вплинути на ретаргетинг, відстеження конверсій, системи бізнес-аналітики та інше.

Ідеальне вирішення цієї проблеми — підключення власних даних безпосередньо до рекламної платформи. Використання Conversions API дозволяє надсилати дані безпосередньо до Facebook, що дозволяє повністю уникнути використання файлів cookie і зробити ваші кампанії набагато ефективнішими.
Підключення Facebook Conversions API до вашої CRM означає, що дані передаються на платформу, а результати записуються належним чином, що впливає на кінцевий результат.