Як нові статті та структура сайту принесли + 300% органічного трафіку — кейс SEO для служби дезінфекції

Як нові статті та структура сайту принесли + 300% органічного трафіку — кейс SEO для служби дезінфекції Послуга: комплексне SEO-просування.
Тематика: служба дезінфекції, боротьба з гризунами.
Регіон: Україна.
Сайт: licvidator.ua.
Термін співпраці: з січня 2019 року по поточний момент.

Хто клієнт

Ліквідатор — служба дезінфекції та дезінсекції приміщень, якій першій в Україні вдалося вивести популяцію тарганів на об’єкті без зупинки робочого процесу.

Клієнт звернувся в Inweb, щоб:

  • перенести сайт на оновлену CMS-систему. Завершити переїзд, який клієнт почав самостійно, без втрат трафіку;
  • збільшити кількість трафіку і заявок з сайту.

До звернення до нас в агентство SEO-просуванням клієнт займався самостійно, тому базове розуміння в пошуковій оптимізації було. Це істотно спростило комунікацію на старті робіт і прискорило процес узгодження стратегії, запропонованої нашою командою.

Перед тим, як приступити до впровадження технічних завдань, ми проаналізували нішу, в якій працює клієнт і визначили переваги «Ліквідатора» перед конкурентами:

  • надання послуг по всій Україні;
  • співвідношення ціни і якості;
  • надання гарантій зникнення комах, клопів й інше;
  • використання тільки висококласних речовин для витравлювання.

Що ми зробили


  1. Пропрацювали семантичне ядро


    Зібрали більше 2,5 тис. запитів за послугами (дезінфекція, дезінсекція, дератизація, дезодорація), за видами шкідників (клопи, таргани, блохи, короїди й інше), по містах (Одеса, Харків, Київ, Дніпро, Запоріжжя). Глибокий аналіз семантики дозволив побачити нам точку росту в просуванні проекту — розширення структури сайту.


    Ми запропонували клієнту створити посадкові сторінок по містах і за кожним видом шкідників окремо. А також вивести сторінки серверів для підприємств, для населення і категорії новин в основне меню у вигляді переліку.


    Щоб показати клієнтові оновлену структуру, яка поліпшить індексацію сайту, ми підготували діаграму, що наочно показує як вона буде виглядати:


    Оновлена структура сайту служби дезінфекції Ліквідатор для поліпшення індексації

    Після узгодження перейшли до підготовки технічного завдання та впровадження. Сьогодні структура виглядає так:


    Вид оновленої структури сайту служби дезінфекції Ліквідатор


  2. Виправили технічні помилки


    Прописали коректні і зрозумілі пошуковій системі метатеги. Про те, як правильно писати мета теги, читайте в нашому матеріалі.


    Приклад для виду послуг:


    Приклад метатегов для виду послуг сайту служби дезінфекції Ліквідатор

    Приклад для розділу «Корисне» на сайті:


    Приклад метатегов для розділу« Корисне »на сайті служби дезінфекції Ліквідатор

    Приклад для окремої статті:


     Приклад метатегов для кожної окремої статті на сайті служби дезінфекції Ліквідатор

    Впровадження метатегів на статті та окремі сторінки сприяло зростанню інформаційних запитів і, відповідно, органічного трафіку на сайт:


    Графік зростання інформаційних запитів сайту служби дезінфекції Ліквідатор

    Зробили 301 редіректи сторінок, які містять помилки або фрагменти, що заважають успішній індексації сайту пошуковими роботами; виправили 404 помилки.


    Окрему увагу приділили прискоренню завантаження мобільної версії сайту. Для цього впровадили максимальну кількість рекомендацій від Google PageSpeed Insights.



  3. Попрацювали з формами заявок


    Проведений командою SEO-аудит показав, що на сторінках форма заявки присутній тільки в одному місці — зліва вгорі. Користувач, який читає контент на сторінці, скролить її вниз, тим самим залишаючи форму поза своєю увагою. Ми рекомендували клієнтові додати можливість оформлення заявки на послуги «Ліквідатора» в зонах загального користування:


    Форма заявки на послуги служби дезінфекції Ліквідатор


  4. Переробили таблицю з цінами


    У клієнта була відсутня валюта в таблицях, що негативно позначалося на можливе виведення прайс-листа в пошуковій видачі. Ми рекомендували додати до ціни позначення грн. Клієнт погодився, зміну впровадили:


    Таблиця з цінами на послуги служби дезінфекції Ліквідатор


  5. Додали блок «Схожі публікації»


    В кінці кожного запису (новини або статті) в розділах «Корисне» і «Новини» додали новий блок, який рекомендує користувачеві ознайомитися зі схожими матеріалами:


    Додали блок« Схожі публікації »на сайті служби дезінфекції Ліквідатор

    Таке додавання контенту дозволить сайту краще індексуватися. До речі, про топ методи прискорення індексації рекомендуємо почитати в нашій статті на блозі.



  6. Активно писали контент на сайт


    Разом з клієнтом почали писати нові статті: команда наших копірайтерів писала для розділу «Корисне», клієнт — для розділу «Новини». Однак, в SEO-оптимізації просто підготувати матеріал недостатньо, важливо правильно прописати метатеги для розуміння пошуковою системою.


    Всього ми оптимізували 169 статей і це принесло результат:


    Зростання показників сайту служби дезінфекції Ліквідатор після заміни метатегов


  7. Підключили інструменти лінкбілдінгу


    Перед тим як прийняти рішення про використання крауд-маркетингу і outreach, ми провели попередній аналіз вхідних посилань. Він допомагає побачити поточний портрет посилального профілю, виявити неякісні посилаються ресурси. Останні — ми видалили, де не змогли видалити — відхилили.


    За час співпраці розмістили 60 аутріч-статей і понад 150 крауд-посилань на форумах.


    Приклад звіту про розміщені крауд-посилання:


     Приклад звіту про розміщених крауд-посиланнях для сайту служби дезінфекції Ліквідатор

    Нормативний профіль «Ліквідатора» в порівнянні з конкурентами:


    Нормативний профіль на сайті служби дезінфекції Ліквідатор в порівнянні з конкурентами

Що ми отримали

Мабуть, найважливіша складова успіху від просування сайту — синергія з клієнтом. Якщо команда і клієнт дивляться в одну сторону, швидко адаптуються до змін і готові йти назустріч один одному — результати точно зможуть порадувати обидві сторони.

Працюючи над оптимізацією сайту licvidator.ua, команда Inweb бачила не тільки узгодження ідей, а й ініціативу і довіру з боку клієнта. Таке партнерство дозволило:

  1. Не просто утримати трафік на рівні, з яким звернувся клієнт, а й збільшити його в 3 рази:Зростання показників сайту служби дезінфекції Ліквідатор після переїзду
  2. За даними сервісу Serpstat , для 25% пошукових фраз «Ліквідатор» — топ-1:Звіт ключових фраз від Serpstat для сайту служби дезінфекції Ліквідатор
  3. Динаміка ключових слів за даними Serpstat:Динаміка ключових слів за даними Serpstat сайту служби дезінфекції Ліквідатор
  4. Зростання заявок — дзвінків за сервісом Ringostat, дані з Google Analytics: Дані з Google Analytics по зростанню заявок через дзвінки по сервісу Ringostat сайту служби дезінфекції Ліквідатор
  5. Зростання показників KPI для проекту в динаміка по місяцях Зростання показників KPI для сайту служби дезінфекції Ліквідатор в динаміці по місяцях

Відгук від клієнта про роботу з командою Inweb

За час роботи команді проекту вдалося досягти хороших результатів переїзду зі старого сайту на новий, збільшення органічного трафіку і зростання заявок. Такі цілі ми ставили перед Inweb, коли зверталися до них за послугами просування в інтернеті.

Фахівці агентства інтернет-маркетингу проявили професіоналізм в сфері пошукової оптимізації та ми рекомендуємо їх, як надійних партнерів, націлених на результати клієнта.

Мініна Олена Сергіївна, директор ТОВ «СПК» ліквідаторів »

Відгук від фахівця про роботу над проектом

Працювати над оптимізацією проекту комфортно. Завдяки довірі і оперативної реакції клієнта, ми спрямували всі сили і ресурси на просування сайту, а не на зайві узгодження, обговорення рекомендацій. Це і дало результат. Разом з клієнтом ми прийшли до гарних результатів і не збираємося зупинятися на досягнутому.

Аліна Іванова, Middle SEO IM

Висновок

Результат від пошукової оптимізації сайту licvidator.ua вийшов завдяки реалізації двох точок зростання, які виявила команда просування Inweb — це створення розгалуженої структури сайту зі сторінками послуг і міст, регулярна робота над контентом і його оптимізацією. Ми ретельно стежимо, щоб статті відповідали запитам користувачів, а метатеги —сприяли індексації.

Зі зрозумілих причин, SEO — процес не швидкий, але і тут можна побачити зміни скоро, якщо методично працювати над виправленням помилок і впровадженням потрібних технічних основ. Під час просуваннz проекту «Ліквідатор» наша команда зробила акцент на контенті і його оптимізації.

 

Вадим Бадюк
Вадим Бадюк
• SEO Client Project Manager (PM) Team Lead
Агенція digital-маркетингу Inweb
Я прийшов в Inweb у 2018 році на позицію Junior SEO PM і рівно за два роки перейшов на позицію Middle. Мені подобається моя робота, тому що кожен день я бачу результати проєктів і команди, розв'язую нестандартні задачі та доношу до клієнтів важливість цих завдань. Приємно брати участь в розвитку бізнесу і досягати в цьому успіхів. Ще трохи фактів про мене: знаю всі імена персонажів з всесвіту Толкієна, люблю ламати й лагодити речі, папуг і машини. У вільний час граю в різні комп'ютерні ігри.
Більше цікавого