Як нові статті та структура сайту принесли + 300% органічного трафіку — кейс SEO для служби дезінфекції
Послуга: комплексне SEO-просування.Тематика: служба дезінфекції, боротьба з гризунами.
Регіон: Україна.
Сайт: licvidator.ua.
Термін співпраці: з січня 2019 року по поточний момент.
Хто клієнт
Ліквідатор — служба дезінфекції та дезінсекції приміщень, якій першій в Україні вдалося вивести популяцію тарганів на об’єкті без зупинки робочого процесу.
Клієнт звернувся в Inweb, щоб:
- перенести сайт на оновлену CMS-систему. Завершити переїзд, який клієнт почав самостійно, без втрат трафіку;
- збільшити кількість трафіку і заявок з сайту.
До звернення до нас в агентство SEO-просуванням клієнт займався самостійно, тому базове розуміння в пошуковій оптимізації було. Це істотно спростило комунікацію на старті робіт і прискорило процес узгодження стратегії, запропонованої нашою командою.
Перед тим, як приступити до впровадження технічних завдань, ми проаналізували нішу, в якій працює клієнт і визначили переваги «Ліквідатора» перед конкурентами:
- надання послуг по всій Україні;
- співвідношення ціни і якості;
- надання гарантій зникнення комах, клопів й інше;
- використання тільки висококласних речовин для витравлювання.
Що ми зробили
Пропрацювали семантичне ядро
Зібрали більше 2,5 тис. запитів за послугами (дезінфекція, дезінсекція, дератизація, дезодорація), за видами шкідників (клопи, таргани, блохи, короїди й інше), по містах (Одеса, Харків, Київ, Дніпро, Запоріжжя). Глибокий аналіз семантики дозволив побачити нам точку росту в просуванні проекту — розширення структури сайту.
Ми запропонували клієнту створити посадкові сторінок по містах і за кожним видом шкідників окремо. А також вивести сторінки серверів для підприємств, для населення і категорії новин в основне меню у вигляді переліку.
Щоб показати клієнтові оновлену структуру, яка поліпшить індексацію сайту, ми підготували діаграму, що наочно показує як вона буде виглядати:
Після узгодження перейшли до підготовки технічного завдання та впровадження. Сьогодні структура виглядає так:
Виправили технічні помилки
Прописали коректні і зрозумілі пошуковій системі метатеги. Про те, як правильно писати мета теги, читайте в нашому матеріалі.
Приклад для виду послуг:
Приклад для розділу «Корисне» на сайті:
Приклад для окремої статті:
Впровадження метатегів на статті та окремі сторінки сприяло зростанню інформаційних запитів і, відповідно, органічного трафіку на сайт:
Зробили 301 редіректи сторінок, які містять помилки або фрагменти, що заважають успішній індексації сайту пошуковими роботами; виправили 404 помилки.
Окрему увагу приділили прискоренню завантаження мобільної версії сайту. Для цього впровадили максимальну кількість рекомендацій від Google PageSpeed Insights.
Попрацювали з формами заявок
Проведений командою SEO-аудит показав, що на сторінках форма заявки присутній тільки в одному місці — зліва вгорі. Користувач, який читає контент на сторінці, скролить її вниз, тим самим залишаючи форму поза своєю увагою. Ми рекомендували клієнтові додати можливість оформлення заявки на послуги «Ліквідатора» в зонах загального користування:
Переробили таблицю з цінами
У клієнта була відсутня валюта в таблицях, що негативно позначалося на можливе виведення прайс-листа в пошуковій видачі. Ми рекомендували додати до ціни позначення грн. Клієнт погодився, зміну впровадили:
Додали блок «Схожі публікації»
В кінці кожного запису (новини або статті) в розділах «Корисне» і «Новини» додали новий блок, який рекомендує користувачеві ознайомитися зі схожими матеріалами:
Таке додавання контенту дозволить сайту краще індексуватися. До речі, про топ методи прискорення індексації рекомендуємо почитати в нашій статті на блозі.
Активно писали контент на сайт
Разом з клієнтом почали писати нові статті: команда наших копірайтерів писала для розділу «Корисне», клієнт — для розділу «Новини». Однак, в SEO-оптимізації просто підготувати матеріал недостатньо, важливо правильно прописати метатеги для розуміння пошуковою системою.
Всього ми оптимізували 169 статей і це принесло результат:
Підключили інструменти лінкбілдінгу
Перед тим як прийняти рішення про використання крауд-маркетингу і outreach, ми провели попередній аналіз вхідних посилань. Він допомагає побачити поточний портрет посилального профілю, виявити неякісні посилаються ресурси. Останні — ми видалили, де не змогли видалити — відхилили.
За час співпраці розмістили 60 аутріч-статей і понад 150 крауд-посилань на форумах.
Приклад звіту про розміщені крауд-посилання:
Нормативний профіль «Ліквідатора» в порівнянні з конкурентами:
Що ми отримали
Мабуть, найважливіша складова успіху від просування сайту — синергія з клієнтом. Якщо команда і клієнт дивляться в одну сторону, швидко адаптуються до змін і готові йти назустріч один одному — результати точно зможуть порадувати обидві сторони.
Працюючи над оптимізацією сайту licvidator.ua, команда Inweb бачила не тільки узгодження ідей, а й ініціативу і довіру з боку клієнта. Таке партнерство дозволило:
- Не просто утримати трафік на рівні, з яким звернувся клієнт, а й збільшити його в 3 рази:
- За даними сервісу Serpstat , для 25% пошукових фраз «Ліквідатор» — топ-1:
- Динаміка ключових слів за даними Serpstat:
- Зростання заявок — дзвінків за сервісом Ringostat, дані з Google Analytics:
- Зростання показників KPI для проекту в динаміка по місяцях
Відгук від клієнта про роботу з командою Inweb
За час роботи команді проекту вдалося досягти хороших результатів переїзду зі старого сайту на новий, збільшення органічного трафіку і зростання заявок. Такі цілі ми ставили перед Inweb, коли зверталися до них за послугами просування в інтернеті.
Фахівці агентства інтернет-маркетингу проявили професіоналізм в сфері пошукової оптимізації та ми рекомендуємо їх, як надійних партнерів, націлених на результати клієнта.
Мініна Олена Сергіївна, директор ТОВ «СПК» ліквідаторів »
Відгук від фахівця про роботу над проектом
Працювати над оптимізацією проекту комфортно. Завдяки довірі і оперативної реакції клієнта, ми спрямували всі сили і ресурси на просування сайту, а не на зайві узгодження, обговорення рекомендацій. Це і дало результат. Разом з клієнтом ми прийшли до гарних результатів і не збираємося зупинятися на досягнутому.
Аліна Іванова, Middle SEO IM
Висновок
Результат від пошукової оптимізації сайту licvidator.ua вийшов завдяки реалізації двох точок зростання, які виявила команда просування Inweb — це створення розгалуженої структури сайту зі сторінками послуг і міст, регулярна робота над контентом і його оптимізацією. Ми ретельно стежимо, щоб статті відповідали запитам користувачів, а метатеги —сприяли індексації.
Зі зрозумілих причин, SEO — процес не швидкий, але і тут можна побачити зміни скоро, якщо методично працювати над виправленням помилок і впровадженням потрібних технічних основ. Під час просуваннz проекту «Ліквідатор» наша команда зробила акцент на контенті і його оптимізації.