Зростання заявок на 312%. Кейс РРС для сайту послуг фото- та відеозйомок у Лос-Анджелесі

Цей кейс цікавий усім, хто хоче рекламувати свої послуги та отримувати релевантних лідів за допомогою реклами в пошукових системах та соціальних мережах.

Послуга: контекстна реклама
Тематика: сайт послуг фото та відеозйомки
Сайт: https://symboll.com/
Регіон просування: США
Період просування: з 08.04.2021 до поточного часу

Коротко про особливості бізнесу клієнта

До нас звернувся клієнт, який уже п’ять років у Лос-Анджелесі займається фото та відеозйомкою для весіль та інших урочистих подій.

Сайт запущено 4 роки тому.

Symboll

Якщо ви розглянете портфоліо на сайті, побачите теплі, високоякісні зйомки подій, оброблені в класичній манері. Плюс у тому, що такі фото та відео будуть актуально виглядати і через 5-10 років, вони поза модою.

Додаткова послуга: планування весіль.
Цільова аудиторія: в основному жінки, які планують вийти заміж та шукають підрядника для весільних зйомок.
Цінник на послуги клієнта трохи вищий за середній по ринку.
Ніша: дуже конкурентна.

До звернення до Inweb у рекламному кабінеті не використовувалися всі інструменти для залучення аудиторії.

Завдання клієнта

Ми зателефонували, докладно розпитали клієнта про його бізнес та сформулювали три основні завдання для нашої команди:

  1. Основне завдання — збільшення кількості заявок із сайту.
  2. Зниження вартості залучення клієнта до 900 $. Ціна до звернення до Inweb була — 1200$.
  3. Збільшення релевантності лідів. Важливо було придумати, як приводити за допомогою реклами людей, які потребували послуг нашого клієнта, здатні були оплатити ці послуги і були вкрай мотивовані.

Стратегія просування / слабкі та сильні місця проекту

Після аудиту рекламного кабінету фахівці з контекстної реклами розробили стратегію просування, а згодом суттєво розширили низку рекламних каналів.

Ми оцінили нішу клієнта, висновок вийшов таким: велика конкуренція та досить висока ціна за клік. Для збільшення впізнаваності бренду та у пошуках дешевого трафіку на сайт вирішили задіяти такі канали:

  • оголошення в пошуковій системі Google;
  • відео оголошення;
  • КММ (контекстно-медійна мережа).

Через рік роботи для пошуку нової аудиторії підключили рекламу в

  • TikTok;
  • Pinterest.

Ці два канали добре працюють там, де є емоційний товар чи послуга.

Як ми діяли

Налаштували коректне відстеження цілей за допомогою Google Analytics. Спочатку опрацювали семантичне ядро. Додали низькочастотні ключові слова для більшого входження запиту.

Робота з пошуковими кампаніями

Розділили кампанії з трьох видів послуг, окремо на Фото, Відео та Планування весіль. Це дозволило керувати більш ефективно.

Кампанії

Скоригували заголовки та описи пошукових оголошень, збільшили кількість ключових слів у них.

Пропрацювали ключові слова для зниження вартості кліка.

Високочастотні запити Низкочастотні запити
«wedding photographer»,
«wedding videography»
«wedding videographer los angeles»,
«wedding photography and videography»,
«wedding videographer near me».ці запити додали

 

Щоб оптимізувати пошукові оголошення, ми додали:

  • УТП під кожну послугу;
  • інформацію про вартість послуг для відсічення нерелевантної аудиторії;
  • розташування під кожну послугу. Приклад заголовків для Лос-Анджелеса та Сан-Франциско: «Based in Los Angeles», «Based in San Francisco».

Коли кампанії відпрацювали достатньо часу для збору статистичних даних, ми перевели їх на інтелектуальні стратегії «Максимум конверсій» та «Цільова ціна за конверсії». Це логічний крок, тому що інтелектуальні стратегії враховують багато факторів для підвищення ефективності.

Погляньте, як виглядають оголошення в пошуку:

Оголошення в Пошуку< /a>

Приклад оголошення в Пошуку

Робота в КММ (контекстно-медійної мережі)

Такі оголошення розміщують на сайтах, у відеороликах, програмах, на сторінках новин і ресурсах самого Google (Gmail, YouTube). Ми шукали майданчики на теми ключових слів, наприклад «Весілля». Але врешті-решт вирішили показувати рекламу на всіх майданчиках. Тому що з часом Google показує оголошення саме там, де вони є більш ефективними.

Запустили контекстно-медійні кампанії на аудиторію ремаркетингу. Мета — повернути користувачів, які відвідали сайт 30, 60, 90 днів тому.

Статистика Асоційованих конверсій КМС кампаній за період 01.12.2021 - 31.01.2022

Статистика Асоційованих конверсій КМС кампаній за період 01.12.2021 – 31.01.2022

Запустили кампанії на аудиторію інтересів та особливу аудиторію користувачів схожих на відвідувачів сайтів конкурентів.

Запуск та оптимізація відеокампаній

  • оптимізували відеокампанії. Спочатку тестували аудиторії за інтересами, виключили нерелевантні місця показу, наприклад, канали для дітей;
  • додали різні варіанти УТП в опис відео — це збільшує CTR;
  • запустили кампанії на особливу аудиторію користувачів, які шукали весільні відео;
  • на основі статистики виділили альфа-кампанії, які приносили найбільшу ефективність. Неефективні аудиторії та оголошення призупинялися та замінювалися.

Запуск кампаній у Facebook

  1. Спочатку налаштували Facebook Pixel для відстеження конверсій.
  2. Запустили охватні кампанії для збільшення впізнаваності бренду.
  3. Тестували різні креативи фото та відео. Для тесту брали 3 різні варіанти креативів. Тест тривав від 7 до 14 днів. Оголошення з менш ефективними креативами припиняли та замінювали новими. Креативи надавалися клієнту на вимогу.

Проробили лідогенеруючу вирву. Ми продумали три етапи такої вирви:

1 етап. Пошук холодної аудиторії за допомогою кампаній Трафік. Запускається кампанія, Facebook навчається та показує оголошення аудиторії, яка з більшою ймовірністю здійснить перехід на сайт. Ми виключили аудиторію, яка була на сайті, показували рекламу тільки новим користувачам.

2 етап. Запустили кампанію з новою метою Конверсія. Після запуску Facebook через якийсь час розуміє, яка аудиторія з більшою ймовірністю зробить конверсію на сайті. І показує рекламу цієї аудиторії.

3 етап. Запуск кампаній на аудиторію ремаркетингу (користувачів, які вже були на сайті). Мета — повернути користувачів для здійснення конверсії. Виключили аудиторію, яка вже здійснила конверсію на сайті.

Запуск рекламних кабінетів у Pinterest та TikTok

  1. Налаштували Pixel для відстеження конверсій. Основна мета: відстеження надсилання заявки з сайту.
  2. Запустили кампанії із метою Трафік. Показ реклами аудиторії, яка з найбільшою ймовірністю натисне на рекламу. Мета кампанії: збільшення кількості переходів на сайт та збільшення впізнаваності бренду.
  3. Запустили кампанії з метою конверсії. Мета: навчити кампаній шукати аудиторії, які найімовірніше зроблять конверсію на сайті.

Аудиторії в Pinterest ми розділили на тих, хто цікавиться весіллям та за ключовими словами. Аудиторії у TikTok використовували на основі інтересів. Клієнт готував реклами креативи, зроблені під формат майданчиків. У Pinterest та TikTok використовувалися відео.

Приклади креативів:

Креативи. Приклади

На момент написання кейсу оцінити результативність не можна, тому що тестування та оптимізація кампанії продовжується. Ви можете оцінити синтетичні показники рекламних кабінетів:

Синтетичні показники рекламних кабінетів

Pinterest: результат за період 15.03.2022 – 13.04.2022

TikTok результат роботи за період 01.03 .2022 - 31.03.2022

TikTok: результат роботи за період 01.03.2022 – 31.03.2022

Результати просування

Рекламний бюджет знизився, а кількість заявок різко зросла.

Ефект від реклами Google Ads добре видно на графіку:

Ефект від роботи реклами Google Ads добре видно на графіку

Порівняння показників за перший місяць роботи в агентстві Inweb Травень 2021 та січень 2022

Результати такі:

  • Бюджет на рекламу ми знизили на 6,25%.
  1. Кількість користувачів сайту збільшилася на 281%.
  2. Вартість кліку знизилася на 73%.
  3. Кількість заявок зросла на 312%.
  4. Вартість залучення клієнта зменшилась на 90% та склала $120 у січні 2022 року. До звернення в Inweb ця ціна була на рівні $1200 за клієнта.

Після відключення неефективних кампаній та роботи з більш ефективними у Facebook Ads відмічено зростання кількості конверсій:

Результат оптимізації роботи Рекламного кабінету Facebook Ads

Результат оптимізації роботи Рекламного кабінету Facebook Ads

Усі завдання клієнта ми виконали, тому продовжуємо працювати над проектом.

Коментар команди

Проект дуже цікавий. Клієнт був відкритий до наших пропозицій і часто пропонував ідеї для тестування. Також це був один із перших проектів, для якого ми підключили Pinterest і побачили потенціал цього каналу.

Ще з нових інструментів використовували динамічну заміну номера в оголошеннях Google для відстеження дзвінків по пошукових оголошеннях. Ця функція не працює в Україні. Номер Google для переадресації — унікальний номер телефону, який використовується в оголошеннях, щоб відстежити дзвінки потенційних клієнтів без переходу на сайт.

У розділі «Звіти» є можливість оцінити статистику за дзвінками з оголошень:

У розділі Звіти можна оцінити статистику за дзвінками з оголошень

Якщо у вас залишилися питання, поставте їх у коментарях. А на тих, кому потрібні рекламні кампанії, ми чекаємо і готові до роботи! До речі, зараз діє цікава пропозиція для українського бізнесу від Inweb.

Спеціальна пропозиція від Inweb

Не пропустіть