Контекстна реклама в Google для інтернет-магазину «Банка Спецій»: збільшення доходу на 66% і лідерство в сфері

Контекстна реклама в Google для інтернет-магазину «Банка Спецій»: збільшення доходу на 66% і лідерство в сфері

У цьому кейсі ми показуємо, як допомогли клієнту «Банка Спецій» досягти бізнес-цілей та стати лідером своєї сфери за допомогою інструментів контекстної реклами. І все це вже після повномасштабного вторгнення росії в Україну в умовах невизначеності, зміни ринку та купівельної спроможності клієнтів.

Телеграм-канал Медіа Inweb

Хто клієнт

«Банка спецій» — найбільший інтернет-магазин прянощів в Україні, працює з 2016 року. Виробництво та склад знаходяться у Вінниці, а магазин продає свою продукцію з доставкою по всій Україні (крім окупованих територій).

Банка Спецій — лідер серед конкурентів по трафіку станом на 2023

Банка Спецій — лідер серед конкурентів по трафіку станом на 2023

Особливість проєкту — сезонність товарів, яка змінюється за категоріями. Наприклад, взимку більш затребувані прянощі для глінтвейну. Навесні краще купують спеції для м’яса. Влітку трафік просідає, а осінь вважається «низьким» сезоном, де продається все потроху.

Ми почали працювати з магазином «Банка Спецій» до повномасштабної війни, але, як і для більшості клієнтських бізнесів, з 24 лютого 2022 року повністю зупинили рекламу на три тижні. Але згодом клієнт вийшов на зв’язок, щоб відновити співпрацю.

Згодом клієнт вийшов на зв’язок, щоб відновити співпрацю

15 березня 2022 року ми почали відновлювати рекламні кампанії. Внесли налаштування в гео — прибрали всі тимчасово окуповані території. Запускали кампанії обережно через тестування гіпотез на маржинальному товарі.

Завдання клієнта

  • Задовольнити попит клієнтів та збільшити кількість замовлень.
  • Утримати СРО не вище 80 грн.
  • Збільшити впізнаваність бренду інтернет-магазину «Банка Спецій».

Дії команди по відновленню роботи з проєктом після паузи

  • Провели новий аналіз конкурентів та їх товарну пропозицію з урахуванням зовнішніх економічних змін. Такий аналіз допоміг нам визначитися зі стратегією реклами.
  • Повторно пропрацювали семантику для створення оголошень під кожну спецію для максимального охоплення трафіку. Запустили пошукові кампанії.
  • Постійно моніторили кампанії динамічного ремаркетингу. Щоб активніше повертати користувача, який залишив сайт, до завершення покупки.
  • Повторно провели сегментацію пошукових кампаній з урахуванням зміни попиту. Розділили пошукові кампанії за загальним запитом, маржинальними товарами, топ-товарам.
  • Підключили торгові кампанії Performance Max. Проаналізували коректність фідів товарів для показу у торговій видачі.
  • Взаємодіяли з різними аудиторіями ремаркетингу. А це всі користувачі: ті, що переглянули товар, додали його в кошик, та відвідувачі блогу. Працювали з аудиторіями за допомогою кампаній динамічного ремаркетингу та в GDN.

Все це допомогло клієнту та команді Inweb майже одразу помітити ефективність — кількість замовлень з контекстної реклами почала зростати:

Все це допомогло клієнту та команді Inweb майже одразу помітити ефективність — кількість замовлень з контекстної реклами почала зростати

Редизайн сайту — важливий етап у роботі з проєктом

У червні 2022 року клієнт прийняв рішення про редизайн інтернет-магазину. Поставивши рекламу на паузу з 26 червня по 2 липня, ми переїхали на новий сайт.

Редизайн впливає на коефіцієнт конверсії сайту. Який, в свою чергу, дозволяє команді проєкту розширити інтелектуальні стратегії, що сприяють збільшенню трафіка і, як наслідок, кількості транзакцій.

На графіку видно збільшення загальної кількості трафіку після переїзду на новий сайт

На графіку видно збільшення загальної кількості трафіку після переїзду на новий сайт

А тут видно зростання всього транзакцій за цей же період

А тут видно зростання всього транзакцій за цей же період

Динаміка транзакцій з платного трафіку після редизайну

Динаміка транзакцій з платного трафіку після редизайну

Циклічність як підхід у роботі з рекламними кампаніями

Особливість підходу Inweb у роботі з проєктами з контекстної реклами — циклічність. Кожен цикл робіт ми покращуємо результати, а потім оптимізуємо кампанії і отримуємо результати ще краще. Розповідаємо, як вибудували процес роботи, які дії повторювали та як планували її:

  • Команда проєкту проводить щотижневі стендапи та регулярні перевірки.
  • На щотижневих зустрічах визначаємо завдання щодо розвитку проєкту на наступний тиждень.
  • Для досягнення кожного окремого завдання розробляємо тижневий план дій.
  • Постійно аналізуємо та оптимізуємо рекламні кампанії, щоб вони показували зростання бізнес-показників.

Якщо зобразити схематично, то циклічність у роботі виглядає так:

Циклічність як підхід у роботі з рекламними кампаніями

Деякі з регулярних перевірок щодо облікових записів, які ми проводимо:

Інструмент Paid Search

Щотижня: Перевірка видачі пошукових кампаній 

Щодня:

  • Перевірка показників ефективності (кліки, CTR, CPC).
  • Перевірка показників конверсійності в динаміці (кількість конверсій, CPA).
  • Динаміка витрат.
  • Перевірка показників конкуренції.

 

Інструмент Google Shopping / Performance Max

Щотижня: Перевірка видачі кампанії 

Щодня:

  • Перевірка показників ефективності (кліки, CTR, CPC).
  • Перевірка показників конверсійності у динаміці (кількість конверсій, CPA).
  • Динаміка витрат.
  • Чистка товарів: виділення в окремі кампанії товарів без показів та з дорогим CPO.

Роботи з семантикою

  • пропрацювали семантику під кожну спецію для максимального охоплення по трафіку;
  • перевірили частотність запитів та додали до облікового запису нові ключі;
  • додали пошукові запити для нових товарів;
  • запустили пошукові кампанії за структурою: одна спеція — одна група оголошень.

Аналіз попиту

  • регулярно аналізували попит по спеціям з метою виділити сезонні та запускати рекламні кампанії на них;
  • робили акценти на сезонні спеції (для глінтвейну, для шашлику, для копчення тощо);
  • провели аналіз попиту за певними спеціями, порівняння з отриманого трафіку по тижнях;
  • оперативно вносили коригування, якщо падав трафік.

Нижче на скрині показуємо результати такого підходу роботи з рекламними кампаніями клієнтів або як виглядає інтернет-магазин «Банка Спецій» у видачі:

Видача оголошень по запиту «купити молотий перець» в 2023 році

Видача оголошень по запиту «купити молотий перець» в 2023 році

Результати контекстної реклами інтернет-магазину в Google Ads за період з 2022 по 2023 роки

Результати контекстної реклами інтернет-магазину в Google Ads за період з 2022 по 2023 роки

  • Дохід зріс на 66%.
  • Кількість транзакцій збільшилась на 57%.
  • Середній чек збільшився на 8,5%.

Метою клієнта по відновленню робіт з березня 2022 року було утримати CPO на рівні менше 80 гривень. Щоб виконати це завдання, ми:

  • виділяли в торгових кампаніях товари без показів або з дорогим CPO в окремі Shopping-кампанії з метою контролювати такі товари в ручному режимі;
  • постійно корегували інтелектуальні стратегії у пошукових кампаніях.

Така стратегія спрацювала:

Метою клієнта по відновленню робіт з березня 2022 року було утримати CPO на рівні менше 80 гривень

Ось так виглядає динаміка показників за всіма джерелами трафіку у 2023 році в порівнянні з 2022 роком:

Ось так виглядає динаміка показників за всіма джерелами трафіку у 2023 році в порівнянні з 2022 роком

  • Кількість транзакцій збільшилася на 78%.
  • Дохід виріс на 87%.
  • Кількість користувачів зросла на 94%.

Як перевірити, чи зростає впізнаваність бренду

Справжні лідери ринку мають значний брендовий трафік. Тому впізнаваність бренду — важливий показник:

  • він забезпечує клієнтську базу;
  • визначає кількість лояльних користувачів;
  • показує, що бренд увійшов до числа провідних гравців у своїй сфері.

Щоб зрозуміти, чи є зростання впізнаваності, потрібно перевірити, як збільшилася кількість брендових запитів (запит + назва бренду).

Проаналізували та порівняли брендові запити в Google Ads за 2022 та 2023 роки:

Проаналізували та порівняли брендові запити в Google Ads за 2022 та 2023 роки

Кількість користувачів за брендовими запитами зросла на 78%. При цьому кількість транзакцій із брендового трафіку також збільшилася на 88%, а прибуток від пошукової брендової кампанії на більш ніж 100%.

Пишемо, редагуємо та публікуємо для вас.
Більше цікавого