Контекстна реклама в Google для інтернет-магазину «Банка Спецій»: збільшення доходу на 66% і лідерство в сфері
У цьому кейсі ми показуємо, як допомогли клієнту «Банка Спецій» досягти бізнес-цілей та стати лідером своєї сфери за допомогою інструментів контекстної реклами. І все це вже після повномасштабного вторгнення росії в Україну в умовах невизначеності, зміни ринку та купівельної спроможності клієнтів.
Хто клієнт
«Банка спецій» — найбільший інтернет-магазин прянощів в Україні, працює з 2016 року. Виробництво та склад знаходяться у Вінниці, а магазин продає свою продукцію з доставкою по всій Україні (крім окупованих територій).
Банка Спецій — лідер серед конкурентів по трафіку станом на 2023
Особливість проєкту — сезонність товарів, яка змінюється за категоріями. Наприклад, взимку більш затребувані прянощі для глінтвейну. Навесні краще купують спеції для м’яса. Влітку трафік просідає, а осінь вважається «низьким» сезоном, де продається все потроху.
Ми почали працювати з магазином «Банка Спецій» до повномасштабної війни, але, як і для більшості клієнтських бізнесів, з 24 лютого 2022 року повністю зупинили рекламу на три тижні. Але згодом клієнт вийшов на зв’язок, щоб відновити співпрацю.
15 березня 2022 року ми почали відновлювати рекламні кампанії. Внесли налаштування в гео — прибрали всі тимчасово окуповані території. Запускали кампанії обережно через тестування гіпотез на маржинальному товарі.
Завдання клієнта
- Задовольнити попит клієнтів та збільшити кількість замовлень.
- Утримати СРО не вище 80 грн.
- Збільшити впізнаваність бренду інтернет-магазину «Банка Спецій».
Дії команди по відновленню роботи з проєктом після паузи
- Провели новий аналіз конкурентів та їх товарну пропозицію з урахуванням зовнішніх економічних змін. Такий аналіз допоміг нам визначитися зі стратегією реклами.
- Повторно пропрацювали семантику для створення оголошень під кожну спецію для максимального охоплення трафіку. Запустили пошукові кампанії.
- Постійно моніторили кампанії динамічного ремаркетингу. Щоб активніше повертати користувача, який залишив сайт, до завершення покупки.
- Повторно провели сегментацію пошукових кампаній з урахуванням зміни попиту. Розділили пошукові кампанії за загальним запитом, маржинальними товарами, топ-товарам.
- Підключили торгові кампанії Performance Max. Проаналізували коректність фідів товарів для показу у торговій видачі.
- Взаємодіяли з різними аудиторіями ремаркетингу. А це всі користувачі: ті, що переглянули товар, додали його в кошик, та відвідувачі блогу. Працювали з аудиторіями за допомогою кампаній динамічного ремаркетингу та в GDN.
Все це допомогло клієнту та команді Inweb майже одразу помітити ефективність — кількість замовлень з контекстної реклами почала зростати:
Редизайн сайту — важливий етап у роботі з проєктом
У червні 2022 року клієнт прийняв рішення про редизайн інтернет-магазину. Поставивши рекламу на паузу з 26 червня по 2 липня, ми переїхали на новий сайт.
Редизайн впливає на коефіцієнт конверсії сайту. Який, в свою чергу, дозволяє команді проєкту розширити інтелектуальні стратегії, що сприяють збільшенню трафіка і, як наслідок, кількості транзакцій.
На графіку видно збільшення загальної кількості трафіку після переїзду на новий сайт
А тут видно зростання всього транзакцій за цей же період
Динаміка транзакцій з платного трафіку після редизайну
Циклічність як підхід у роботі з рекламними кампаніями
Особливість підходу Inweb у роботі з проєктами з контекстної реклами — циклічність. Кожен цикл робіт ми покращуємо результати, а потім оптимізуємо кампанії і отримуємо результати ще краще. Розповідаємо, як вибудували процес роботи, які дії повторювали та як планували її:
- Команда проєкту проводить щотижневі стендапи та регулярні перевірки.
- На щотижневих зустрічах визначаємо завдання щодо розвитку проєкту на наступний тиждень.
- Для досягнення кожного окремого завдання розробляємо тижневий план дій.
- Постійно аналізуємо та оптимізуємо рекламні кампанії, щоб вони показували зростання бізнес-показників.
Якщо зобразити схематично, то циклічність у роботі виглядає так:
Деякі з регулярних перевірок щодо облікових записів, які ми проводимо:
Інструмент Paid Search
Щотижня: Перевірка видачі пошукових кампаній
Щодня:
- Перевірка показників ефективності (кліки, CTR, CPC).
- Перевірка показників конверсійності в динаміці (кількість конверсій, CPA).
- Динаміка витрат.
- Перевірка показників конкуренції.
Інструмент Google Shopping / Performance Max
Щотижня: Перевірка видачі кампанії
Щодня:
- Перевірка показників ефективності (кліки, CTR, CPC).
- Перевірка показників конверсійності у динаміці (кількість конверсій, CPA).
- Динаміка витрат.
- Чистка товарів: виділення в окремі кампанії товарів без показів та з дорогим CPO.
Роботи з семантикою
- пропрацювали семантику під кожну спецію для максимального охоплення по трафіку;
- перевірили частотність запитів та додали до облікового запису нові ключі;
- додали пошукові запити для нових товарів;
- запустили пошукові кампанії за структурою: одна спеція — одна група оголошень.
Аналіз попиту
- регулярно аналізували попит по спеціям з метою виділити сезонні та запускати рекламні кампанії на них;
- робили акценти на сезонні спеції (для глінтвейну, для шашлику, для копчення тощо);
- провели аналіз попиту за певними спеціями, порівняння з отриманого трафіку по тижнях;
- оперативно вносили коригування, якщо падав трафік.
Нижче на скрині показуємо результати такого підходу роботи з рекламними кампаніями клієнтів або як виглядає інтернет-магазин «Банка Спецій» у видачі:
Видача оголошень по запиту «купити молотий перець» в 2023 році
Результати контекстної реклами інтернет-магазину в Google Ads за період з 2022 по 2023 роки
- Дохід зріс на 66%.
- Кількість транзакцій збільшилась на 57%.
- Середній чек збільшився на 8,5%.
Метою клієнта по відновленню робіт з березня 2022 року було утримати CPO на рівні менше 80 гривень. Щоб виконати це завдання, ми:
- виділяли в торгових кампаніях товари без показів або з дорогим CPO в окремі Shopping-кампанії з метою контролювати такі товари в ручному режимі;
- постійно корегували інтелектуальні стратегії у пошукових кампаніях.
Така стратегія спрацювала:
Ось так виглядає динаміка показників за всіма джерелами трафіку у 2023 році в порівнянні з 2022 роком:
- Кількість транзакцій збільшилася на 78%.
- Дохід виріс на 87%.
- Кількість користувачів зросла на 94%.
Як перевірити, чи зростає впізнаваність бренду
Справжні лідери ринку мають значний брендовий трафік. Тому впізнаваність бренду — важливий показник:
- він забезпечує клієнтську базу;
- визначає кількість лояльних користувачів;
- показує, що бренд увійшов до числа провідних гравців у своїй сфері.
Щоб зрозуміти, чи є зростання впізнаваності, потрібно перевірити, як збільшилася кількість брендових запитів (запит + назва бренду).
Проаналізували та порівняли брендові запити в Google Ads за 2022 та 2023 роки:
Кількість користувачів за брендовими запитами зросла на 78%. При цьому кількість транзакцій із брендового трафіку також збільшилася на 88%, а прибуток від пошукової брендової кампанії на більш ніж 100%.