Просування у Facebook зі збільшенням конверсії вдвічі без залучення сайту — кейс ізраїльської компанії з найму персоналу

Розповідаємо, як збільшити кількість лідів та отримувати заявки без сайту, а тільки зі сторінкою у Facebook.

Кейс бізнесу, який шукає персонал для подальшого надання послуг з клінінгу, дезінсекції, вигулу собак тощо.

Бізнес був на паузі, оскільки готелі, куди сервіс пропонував роботу, розміщували біженців, котрі тікають від війни. Пауза почалась у жовтні 2023 року. Ми відновили роботу у грудні 2023 року. А тепер до кейсу та результатів, яких нам вдалося досягти за час просування до паузи.

Команда проєкту та період просування

Project Manager — Віталій Панченко.
Internet Marketer — Сергій Михайлюк.
Період просування — 24 квітня 2022 – 9 жовтня 2023 року.
Регіон просування – Ізраїль.

Інформація про клієнта

Рекрутингова компанія RK працює на ринку Ізраїлю вже 24 роки, працевлаштовуючи кандидатів у ізраїльські компанії — готелі, заклади харчування тощо. Сюди підходять люди, які наразі вчаться або взагалі не мають професії.

Цільова аудиторія — студенти, емігранти та люди з низькою кваліфікацією від 18 до 50 років. Взимку є спад через припинення туристичного сезону.

Сторінку у Facebook ми використовували для налаштування рекламної кампанії, але трафік вели не сюди, а у WhatsApp, де зацікавлений користувач дізнавався деталі працевлаштування. Про всі деталі кампаній читайте далі. У компанії є також сайт, але він в просуванні не використовується і виконує функцію візитки.

Причина звернення в Inweb

Основна ціль — збільшити кількість лідів, тобто звернень за додатковою консультацією у WhatsApp, та підвищити конверсію на заявку.

Завдання від клієнта

  • Утримання вартості ліда (CPL) на рівні 25 шекелів (офіційна валюта Держави Ізраїль) чи нижче.
  • Збільшення конверсії (CR) на 10%.

Сильні сторони проєкту

  • Довіра клієнта. Для проєкту це важливо, бо так можна тестувати теорії та знаходити точки зростання для бізнесу.
  • Швидке узгодження. Ми пропонували креативи для реклами — банери та тексти, котрі клієнт оперативно погоджував.
  • Відкритість бізнес-структури. Хоча вся аналітика залишається на боці клієнта, команда Inweb завжди отримувала дані про ефективність наших кампаній без проблем.
  • Регулярне оновлення креативів у рекламі, мінімум 1-2 рази на місяць, щоб охоплювати більшу аудиторію.
  • Клієнт погодив A/B-тестування креативів і аудиторій, що суттєво покращило результати майбутніх кампаній.

Складнощі та обмеження

Найбільшою складністю на початку ми вважали те, що у проєкта немає сайту та посадкових сторінок. Сайт на момент старту нашої співпраці був у розробці. Клієнт хотів отримувати заявки через WhatsApp, тому ми прийняли рішення створити рекламну кампанію на Facebook, а цільовою дією мало бути заповнення лідформи звернення у WhatsApp. Таким був запит клієнта. Далі покажемо, як така лідформа виглядала та яким чином відбувалась взаємодія.

Також перед нами стояло завдання оптимізувати рекламну кампанію за умови невеликої аудиторії. Ізраїль у світових масштабах вважається невеликою країною, до того ж ми мали ще більше звузити аудиторію, прибравши нецільових користувачів — по регіонах та всередині сегментів, по окремих характеристиках.

Таким чином, таргетинг давався складно, бо на такій маленькій аудиторії кампанії складніше шукати релевантні ліди (користувачів, яких зацікавить пропозиція в рекламному оголошенні).

Окрім цього, команда Inweb працювала в рамках обмеженого бюджету.

Дії команди Inweb

Через відсутність сайту запропонували дві цілі реклами: повідомлення у WhatsApp або лідформа. Визначили три напрямки для аудиторій: студенти, HORECA, пошук роботи.

Обрали стратегію просування: 80% – лідформа, 20% — повідомлення у WhatsApp.

Приклад лідформи, на яку користувач переходив, якщо клікав на оголошення у стрічці Facebook:

Перша лідформа

Друга лідформа

 

Користувач заповнював лідформу, і менеджер писав у WhatsApp або телефонував і опитував його. Якщо все підходило, призначав співбесіду. У рекламній кампанії на WhatsApp користувач при натисканні кнопки потрапляв до листування з менеджером та спілкувався з ним напряму. Від ботів відмовились, оскільки вони б не спілкувалися так якісно, як жива людина.

Почали з англійської мови просування, а потім поетапно додавали мови та геолокації, що найбільш розповсюджені в Ізраїлі.

Підготували структуру кампаній. Наприклад, кампанія для англомовного населення та тих, хто приїхав у країну:

Підготували структуру кампаній

Написали тексти. Приклад оголошення для такої кампанії:

Приклад оголошення для такої кампанії

Далі підготували банери. Приклад рекламного банера з оголошенням про пошук клінерів:

Приклад рекламного банера з оголошенням про пошук клінерів

У стрічці Facebook цільовий користувач міг бачити таке рекламне оголошення:

У стрічці Facebook цільовий користувач міг бачити таке рекламне оголошення

І таке в історіях Facebook:

Історія з оголошенням

Далі провели технічну підготовку акаунта до роботи, перевірили всі налаштування рекламної кампанії: прив’язки бізнес-акаунта WhatsApp, щоб відстежувати кампанію, а також платіжних карт, завантаження в ApiX-Drive-статистики. Перевірили доступи, узгодили бюджет та KPI.

Тестували окремий пост на кожну посаду — 5-6 зазвичай, а також карусель з усіма посадами та загальний банер про компанію та найм.

Під демографічні особливості з часом розділили геолокації по секторах та мовах. На кожну мову дві кампанії: WhatsApp і лідформа:

WhatsApp і лідформа

З клієнтом мали зустріч раз на 1-2 місяці для звірки ефективності та планів робити. Зазвичай ми пропонуємо зустрічі раз на тиждень, але тут клієнт вирішив, що такої частоти буде достатньо.

Розглянемо, як змінилась динаміка охоплення облікових записів у результаті рекламної кампанії, яку ми запустили у Facebook за весь час з травня 2022 по жовтень 2023 року:

Скриншот з рекламного кабінету Facebook з охопленням та витратами у цій рекламній кампанії, що пропорційно зросли, коли команда Inweb почала роботу

Скриншот з рекламного кабінету Facebook з охопленням та витратами у цій рекламній кампанії, що пропорційно зросли, коли команда Inweb почала роботу

В останні пів року додавали різні мови просування, притаманні для цільової аудиторії. Кожна мова має свою специфіку і регіони, де вона більш розповсюджена в цій країні.

Загальне охоплення, кількість лідів та відсоток акаунтів, що взаємодіяли з оголошенням бачимо на цьому скриншоті

Загальне охоплення, кількість лідів та відсоток акаунтів, що взаємодіяли з оголошенням бачимо на цьому скриншоті

Важливо, що збільшення витрат призвело до збільшення конверсії, оскільки нашим завданням було знайти цільову аудиторію та спонукати її звертатися у месенджер.

За час роботи ми змінювали посили креативів. Вони змінювались залежно від нашої пропозиції. Наприклад, робили кампанії, націлені на працевлаштування військових Ізраїлю, що тимчасово чи постійно не служать і шукають іншу зайнятість. Крім цього, була окрема кампанія для найму працівників у магазини H&M. Звісно, креативи навіть для цих двох кампаній будуть дуже різні, бо різна специфіка аудиторії.

Результати просування

Дані з рекламного кабінету Facebook до співпраці з Inweb і після початку роботи з нами. Показуємо період до початку паузи у співпраці через військові дії в Ізраїлі.

Збільшили охоплення на 199,13%:

Збільшили охоплення на 199,13%

Кількість показів збільшилась на 569,82%:

Кількість показів збільшилась на 569,82%

Отримали 2 673 ліди. До роботи з Inweb клієнт не вів рекламних кампаній.

Отримали 2 673 ліди

Збільшили кількість початих розмов в WhatsApp на 299,46%:

Збільшили кількість початих розмов в WhatsApp на 299,46%

Коментар команди

Пряма мова від Project Manager, Віталія Панченка:

«У моїй практиці це перший проєкт у якого, крім акаунту Facebook, не було нічого, і сторінки в соцмережах не велися. На старті робіт планувався запуск сайту, якого ми не дочекалися. Були інші завдання та виклики. Нестандартним рішенням було працювати без нічого на лідогенерацію.

Креативи та рекламні послання були максимально прості, швидко “вироблялися” аудиторії та креативи. Їх треба було оперативно змінювати, щоб знову привертати увагу.

Ми оцінили повну довіру та короткі зустрічі по суті. Звітність у стандартному форматі зрізу та вивантаження з Facebook раз на квартал.

Щоб дізнатися якість аудиторій і, як наслідок, лідів, потрібно звертатися до клієнта, і це було не дуже зручно. Бо нам важливо не тільки знати конверсію, а і якість звернень».

Коментар клієнта про співпрацю з Inweb

Повідомлення від Юрія, менеджера компанії:

«За перші пів року ми з 10-13% виросли до 20-25% — це конверсія зі звернень у людину, що реально вийшла на роботу. З тих пір і до сьогодні так і тримаємось. Це те, що стосується сумарно кампаній: тобто лідформи + запити у WhatsApp до кількості тих, хто почав працювати».

Клієнт також додав:

«Довірили наші рекламні кампанії, бо на перших зустрічах нам здалося, що компанія підходить до справи дуже серйозно. Були чіткі пояснення, що планується робити, ваші ідеї нам сподобались, саме тому обрали Inweb.

Дуже запамʼятався кейс запуску реклами для англомовної аудиторії. В перші дні отримали якусь нереальну кількість лідів, що дуже якісно відбилось на наступних кроках нашої співпраці.

Із важкого була адаптація до роботи та створення реклами на івриті. Але разом ми це побороли та зробили гарну кампанію, хоч було досить багато виправлень з обох сторін.

Відмічу професіоналізм команди, з якою ми працювали. На даному етапі ми дуже задоволені нашою співпрацею та не потребуємо якихось змін чи покращень. Дякую».

Просування без залучення сайту теж можливе

Відсутність готового сайту та активної спільноти у Facebook не завадили нам: створити рекламну кампанію, підвищити конверсію, утримати вартість ліда не вище 25 шекелів та принести клієнту якісні звернення. Наразі ми відновили співпрацю та невдовзі поділимося новими результатами!

Не пропустіть