Кейс з просування клініки лазерної косметології та хірургії
Тематика: Клініка лазерної косметології та хірургіїРегіон: Київ
Послуга: Просування по позиціях
Кількість запитів: 461
Період надання послуг: 12 місяців
Коротка інформація про сайт
Клієнт – клініка лазерної косметології та хірургії. Пропонує широкий спектр послуг в області. Звернувся до нас із завданням розробити та надалі просувати сайт. Наші фахівці менш ніж за місяць розробили сайт на WordPress. В процесі були враховані базові вимоги SEO на етапі розробки:
- формування ЧПУ url-адрес;
- склеювання дзеркал;
- склеювання сторінок зі слешем і без слеша в кінці url-адреси;
- оптимізація сторінок пагінації;
- коректно складений файл Robots.txt і Sitemap.xml;
- і багато іншого.
Потім був досить довгий етап наповнення сайту контентом і реалізації різних доробок. Після завершення всіх робіт ми взялися за seo оптимізацію. В процесі обговорення стратегії роботи над проектом з клієнтом був зупинений вибір на найбільш гнучкій схемі оплат за досягнутий результат «Просуванні на позиції».
Хоча ця схема співпраці не є достатньо ефективною для просування такого сайту, але оскільки семантика була досить велика та охоплювала практично всі напрямки, ми перейшли до роботи.
Внутрішня оптимізація
- Виходячи з семантичного ядра була значно доопрацьована структура сайту.
- Були додані розділи «Новини» і «Статті», в яких регулярно публікувалися корисні матеріали для користувачів.
- Для кожної сторінки послуги був написаний релевантний і структурований контент, а також підібрані тематичні зображення.
- Був доданий генератор xml карти сайту, за допомогою якого ми підтримували карту сайту в актуальному стані.
- За допомогою сервісу Netpeak Spider було виявлено та вилучено безліч технічних сторінок, які створювалися різними плагінами та модулями.
- Додали систему коментування Disqus на кожну сторінку послуги з метою отримати відгуки й питання від клієнтів.
- Створили розділи «Лікарі» і «Обладнання», в яких розмістили корисну для користувачів інформацію.
- Проводили тестування онлайн чатів протягом декількох місяців. Тестували як платні, так і безкоштовні версії, поки не знайшли ту, що приносила більшу кількість звернень через сайт і має необхідний для клієнта функціонал.
- На кожній сторінці послуг додали кнопки, при кліці на які потенційний клієнт може перейти одразу на блок з відгуками, цінами або ж формою зворотного зв’язку.
- Для кожної сторінки сайту були прописані релевантні метатеги й заголовки.
- Для всіх сторінок сайту була впроваджена мікророзмітка хлібних крихт, а також інформація про організацію.
- З усіх елементів сайту були прибрані теги й були замінені на відповідні стилі, бо дані теги повинні використовуватися тільки для структурування контенту.
- Налаштували на сайті всі необхідні цілі для відстеження мікро і макроконверсій.
- Встановили та налаштували систему відстеження дзвінків Ringostat.
- На підставі аналізу дзвінків було складено перелік частих питань. Виходячи з цих даних вносили зміни на сайті: дописували контактні дані, робили більш інформативну шапку і футер, а також сторінку «Акції». Розміщували інформацію, яку найчастіше запитували користувачі за телефоном, на більш помітних місцях. Це дозволило зменшити витрати часу, необхідного на обробку дзвінків.
- Був проведений аналіз конкурентів, на підставі якого були складені рекомендації щодо поліпшення дизайну прайса для сторінок послуг.
- Додали на сайт інформацію, яка сприяла підвищенню довіри користувачів до сайту: сертифікати, інформацію про практикуючих лікарів і їх резюме, вартість послуг консультації у кожного лікаря.
- Проводили аналіз і підрахунок кількості звернень через чат, кількість оброблених звернень, кількість бе відповіді / кинутих / пропущених потенційних заявок.
- Адаптація мобільного верстки сайту для нових елементів, доданих на сайт в процесі оптимізації та різних доробок.
- Проводили реструктуризацію розділу Акції, для того, щоб не створювалися кожен раз непотрібні записи під час додавання та коригування сторінки.
- Створили профіль компанії в Google+, наповнили його фотографіями, контентом, намалювали логотип і додали обкладинку.
Зовнішня оптимізація
Під час роботи з проектом було проведено роботи в нарощуванні як вічних, так і орендних посилань. Переважно орендних.
Всі номери були відібрані вручну, кожен донор перевірявся за багатьма параметрами, таких як:
- наявність унікального контенту;
- кількість зовнішніх посилань зі сторінки/сайту;
- кількість зовнішніх посилань на сторінку/сайт;
- місце розміщення посилання;
- швидкість індексації сторінки;
- кількість трафіку на сторінку/сайт;
- дизайн;
- відсутність санкцій;
- і багато іншого.
Щотижня донори перевірялися на відповідність нашим вимогам.
Графік приросту зовнішніх посилань
Результати виконаної роботи
Зростання безкоштовного пошукового трафіку по місяцях
Зростання безкоштовного пошукового трафіку по днях:
Видимість сайту в пошукових системах виходячи з даних сервісу Serpstat:
Історія зміни кількості ключових фраз :
Висновок
За 12 місяців роботи було досягнуто, на нашу думку, відмінних результатів:
- сайт став одним з лідерів в тематиці;
- ключові слова за основними напрямками роботи клініки добре ранжуються;
- стрімке зростання пошукового трафіку протягом усього періоду співпраці;
- безкоштовний трафік за січень 2016 року склав 15 600.
Навіть новий сайт можна вивести в лідери висококонкурентної тематики, але для цього потрібен час, в нашому випадку нам знадобився рік, рік наполегливої роботи як з нашого боку, так і з боку клієнта.
Відгук фахівця про роботу з проектом:
Це була результативна та ефективна співпраця. Клієнт позитивно сприймав наші пропозиції, які приводили до відмінних результатів. Сайт проекту був одним з перших, де ми впровадили функцію чату. Результати роботи були настільки гарні, що замовник прийняв рішення використовувати цей інструмент і в інших своїх проектах.
Крім того, в роботі з цим сайтом ми здійснювали перевірку обробки лідів менеджерами клієнта, контролювали заявки та звернення, які надходили через різні канали та давали свої рекомендації щодо вдосконалення цього процесу. Це призвело не тільки до зростання ефективності роботи співробітників клієнта, а й до прийняття рішення про впровадження з їх боку системи CRM.