Кампанія Байдена шукає експерта з мемів із зарплатою до 85 000 доларів

Кампанія Байдена шукає експерта з мемів із зарплатою до 85 000 доларів

Команда передвиборчої кампанії президента Джо Байдена, шукає «менеджера з роботи з партнерами, контентом і мем-сторінками». Ця посада із заробітною платою до $85 000 передбачає управління та взаємодію з контентом і сторінками мемів у соцмережах.

Серед необхідних навичок:

  • 2-4 роки досвіду роботи з відео чи медіа;
  • вміння визначати тренди та оптимізувати під них контент;
  • вміння швидко реагувати на тренди;
  • організованість та уважність;
  • готовність до переїзду до Вілмінгтона, штат Делавер.
Фото: Кампанія Байдена шукає експерта з мемів за 85 000 доларів

Попри те, що Байден підтримує закон, який може заборонити TikTok, його кампанія потребує вірусного контенту та мемів, щоб налагодити зв’язок з молодими виборцями.

Меми вже відіграли свою роль у передвиборчій кампанії Байдена. Мем «Темний Брендон», який походить від ультраправих теорій змови, став основним на акаунтах кампанії в соціальних мережах. За даними Axios, товари з мемом «Темний Брендон» склали 54% доходу магазину кампанії в серпні минулого року.

Фото: Мем Dark Brandon з Байденом
Мем «Темний Брендон».

Колишній президент Дональд Трамп також використовував меми у своїй передвиборчій кампанії. Тож ця вакансія є цілком актуальною для наших реалій.

Джерело: TechCrunch

Про автора

Софія Старк
Софія Старк
, Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого