Instagram роз’яснив проблему поширення довгих Reels

Instagram роз’яснив проблему поширення довгих Reels

Instagram надав додаткову інформацію про те, як на платформі поширюються довгі Reels.

Два тижні тому на заході для творців Instagram повідомлялося, що публікація 90-секундних роликів може негативно вплинути на охоплення та поширення. Це викликало суперечки серед експертів та користувачів.

Що може допомогти поширенню:
— Стимулювання справжньої взаємодії.
— Враховування, коли ваша аудиторія онлайн.
— Завантаження у найвищій роздільній здатності.
— Публікування вашого контенту одночасно на інших платформах.

Що може зашкодити:
— Виманювання взаємодії.
— Reels понад 90 секунд.
— Відео з водяними знаками третіх сторін.
— Низькоякісні відео.
— Публікація контенту, який ви не створювали.

Сьогодні у профілі Instagram Creators з’явилося відео з детальним роз’ясненням цього питання.

У ньому говориться про те, що хоча користувачі можуть публікувати відео тривалістю понад 90 секунд, ці відео не зможуть відобразитися у вкладках «Огляд» або «Reels». Це відповідає попереднім рекомендаціям, які вказують на те, що ролики тривалістю понад 90 секунд можуть зашкодити охопленням та поширенням.

Дослідження Instagram свідчать, що користувачі надають перевагу коротшим роликам у списках «Огляд» або «Reels», а довший контент може знизити загальну залученість у соцмережі.

При цьому Instagram тестує довші варіанти Reels — трихвилинні та десятихвилинні. Однак ці поки невідомо, чи реалізує соцмережа це оновлення.

Наразі Instagram рекомендує зосереджуватися на коротших роликах для того, щоб потрапляти в рекомендації та тримати охоплення, хоча, за певних обставин, соцмережа наче відкрита для довших форматів. Тому бажано використовувати довші ролики вибірково і з певною стратегією.

Джерело: SocialMediaToday

Про автора

Софія Старк
Софія Старк
, Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого