Стратегія РРС Partner: ділимо бізнес-ризики клієнтів

Ми готові бути не просто підрядником. Ми хочемо бути партнером і ділити ризики вашого бізнесу.

Що це означає? Фіксуємо вартість наших робіт тільки за перший місяць.

Починаючи з другого — ми готові працювати за меншу вартість + бонус від KPI*.


* KPI формується індивідуально, після першого місяця робіт.
gift from inweb.ua

Чому бізнесу вигідно сьогодні скористатися стратегією PPC Partner від Inweb?

Використовуємо комплексний індивідуальний підхід в онлайн-рекламі.

Вигідні умови оплати для клієнта.

+2000 грн на рекламний бюджет у подарунок.

Використовуємо комплексний індивідуальний підхід в онлайн-рекламі.

Доступ в особистий кабінет зі звітами, роботами і завданнями.

Бажаєте замовити стратегію PPC Partner?
Залишайте заявку й наші спеціалісти вам зателефонують!

Схема роботи стратегії PPC Partner

1 Знайомство та налаштування рекламних кампаній. Збір статистики за перший місяць робіт.

2 Аналіз ефективності реклами, складання індивідуального плану KPI.

3 Робота на результат — досягнення визначених цілей командою проекта.

Як ми будуємо робочий процес

1
1-3 день
Знайомство команди з проектом
  • Проводимо зустріч Бізнес-PPC Team: обговорюємо бізнес-процеси, цілі та специфіку ніші/продукту.
  • Робимо аналіз онлайн-просування конкурентів.
  • Складаємо стратегічний план розвитку проекту.
2
2-8 день
Аналіз сайту
  • Проведемо QA-тестування сайту з формуванням звіту про знайдені недоробки і їх критичність.
    - адаптивність: верстка сторінок на різних розширеннях екрану і пристроях;
    - кроссбраузерність: верстка сторінок на різних браузерах;
    - UI/UX: перевірка функціоналу і юзабіліті (корзина, кнопки, форми, валідація).
  • Проведемо аналіз конкурентів за функціоналом сайту.
5
1-3 день нового місяця
Підведення підсумків, формування KPI
  • Проаналізуємо статус виконання завдань на поточний спринт (звітний місяць).
  • Складемо план робіт на новий період.
  • Складемо медіа-план по досягненню KPI на наступний місяць.
  • Зустрінемось разом з бізнес-PPC Team за погодженням подальших дій щодо проекту.

Схема работы
PPC

3
2-8 день
Налаштування веб-аналітики та технічна підготовка акаунту
  • Проведемо базові налаштування.
  • З'єднаємо Google Search Console і Google Analytics
  • Налаштуємо відстеження сторінок 404 помилки.
  • Перевіримо коректність роботи електронної торгівлі, налаштованих цілей і подій.
  • Проведемо аудит аккаунту, налаштуємо Google My Business.
4
5-30 день
Робота зі структурою акаунту, налаштування рекламних кампаній
  • Підготуємо і налаштуємо пошукові рекламні кампанії.
  • Підготуємо і налаштуємо медійні рекламні кампанії.
  • Підготуємо і налаштуємо ремаркетингові рекламні кампанії.
  • Підготуємо і налаштуємо торгові рекламні кампанії.

Підходи до просування бізнесу за допомогою РРС

Бюджет на рекламу
PPC Adwords & Direct - пакет Basic
basic
до 30 000 грн.
Контекстная реклама Adwords & Яндекс Директ - пакет Optimal
optimal
від 30 000 грн.
Контекстная реклама в Adwords - пакет Enterprise
Enterprise
від 70 000 грн.
Основні інструменти залучення трафіку
Контекстна реклама
  • Пошукова реклама в Google.
  • Банерна реклама на сайтах та в додатках.
  • Відеореклама у YouTube.
  • Торгівельні кампанії по фіду з товарами.
  • Ремаркетинг на сайтах та в додатках.
  • Пошуковий ремаркетинг.
  • Динамічний ремаркетинг по фіду з товарами
  • Розумні кампанії від Google.
Таргетована реклама в соціальних мережах
  • Реклама у Facebook.
  • Реклама в Instagram.
  • Ретаргетинг.
  • Динамічний ретаргетинг.
  • Реклама в месенджері.
Контекстна реклама
  • Пошукова реклама в Google.
  • Банерна реклама на сайтах та в додатках.
  • Відеореклама в YouTube.
  • Торгівельні кампанії по фіду з товарами.
  • Ремаркетинг на сайтах та в додатках.
  • Пошуковий ремаркетинг.
  • Динамічний ремаркетинг по фіду з товарами.
  • Розумні кампанії від Google.
Таргетована реклама в соціальних мережах
  • Реклама в Facebook.
  • Реклама в Instagram.
  • Ретаргетинг.
  • Динамічний ретаргетинг.
  • Реклама в месенджері.
Всі інструменти обговорюються індивідуально.
Команда проекту

4 спеціалісти

IMIM - інтернет-маркетолог, PMPM - проектний менеджер, TLTL — тімлід команди, Web AnalystWeb Analyst — веб-аналітик

6 спеціалістів

2 IMIM - інтернет-маркетолог, PMPM - проектний менеджер, TLTL — тімлід команди, Web AnalystWeb Analyst — веб-аналітик

7+ спеціалістів

3 IMIM - інтернет-маркетолог, PMPM - проектний менеджер, TLTL — тімлід команди, Web AnalystWeb Analyst — веб-аналітик PPC DHDH — керівник відділу РРС

Особистий кабінет клієнта Inweb

Мета особистого кабінету ‐ прозорість перед клієнтом. Завдяки особистому кабинету клієнт в   будь-який момент може: