Як дізнатися відвідуваність сайту конкурента: кілька популярних способів

Навіщо знати відвідуваність сайту-конкурента?

Щоб успішно вести будь-який бізнес, необхідно враховувати чимало різних чинників: бізнес-середовище, тенденції поведінки ніші, потенційні шляхи розвитку, роботу з сайтом, що вимагає постійного поліпшення власних позицій. У всьому цьому допоможе знання відвідуваності сайту конкурента. Несподівано? Давайте розбиратися як саме.

При правильному аналізі, ви можете отримати відповіді на наступні питання:

  • звідки приходить трафік і як взаємодіє з сайтом;
  • які реальні обсяги клієнтів в ніші;
  • як сезонність впливає на сферу;
  • які є можливості для зростання за охопленням аудиторії і функціоналу вашого сайту;
  • чи варто розміщувати рекламу на ресурсі;
  • чи варто купувати готовий сайт і чи буде його домен допомагати залучати клієнтів.

Виходячи з отриманих даних ви зможете визначити точки зростання вашого бізнесу та оптимізувати шляхи їх досягнення.

Як дізнатися відвідуваність сайту-конкурента? 

Існує кілька різних способів дізнатися відвідуваність сайту-конкурента. Деякі з них застаріли і неактуальні, деякі – побічно, а дані, отримані з їх допомогою, не дозволяють зрозуміти реальний стан речей. Самим практичним і точним способом є використання спеціальних інструментів. Нижче розглянемо кожен з них.

Similarweb 

Англомовний інструмент , що дозволяє отримати великий набір даних за мобільними і десктопними версіями сайту, серед яких:

  • кількість трафіку сайту (відвідуваність);
  • середню тривалість сеансу (тривалість відвідування сайту);
  • кількість сторінок, що переглядаються за сеанс;
  • показник відмов:  Зовнішній вигляд англомовного інструменту Similarweb
  • інформацію про гео приналежність трафіку по країнам в процентному співвідношенні, тенденцію до їх зміни, і інформацію про тип пристроїв (мобайл або десктоп), для яких наведені дані: Інформацію про гео приналежність трафіку в Similarweb
  • інформацію про джерела трафіку і процентне співвідношення трафіку за джерелами:Інформація за джерелами трафіку через Similarweb
  • інформацію про сайти-реферали, з яких відбувається найбільше переходів на аналізований сайт:  Поради від Similarweb

Іноді даних для аналізу буває недостатньо. В такому випадку Similarweb дає кілька порад, які можуть допомогти в розвитку сайту.

  • дані про найпопулярніші пошукові запити сайту, і співвідношення платного і безкоштовного трафіку по фразах:  Дані про найпопулярніші пошукові запити і співвідношення платного і безкоштовного трафіку в Similarweb
  • кількість трафіку сайту з соціальних мереж, процентне співвідношення трафіку по кожній з них: Кількість трафіку сайту з соціальних мереж в Similarweb
  • інформацію про контекстну рекламу сайту. Відсоток трафіку, принесеного контекстною рекламою;
  • сайти, реклама на яких принесла найбільше трафіку;
  • інформацію про співвідношення трафіку з рекламних платформ: Інформація про співвідношення трафіку з рекламними платформами в Similarweb
  • інформацію про інтереси аудиторії за категоріями за темам і про те, які ще сайти найчастіше відвідують користувачі: Інформація про інтереси аудиторії в Similarweb
  • дані про конкурентів і схожі сайти: Дані про конкурентів і схожі сайти в Similarweb

Ви можете порівняти сайт конкурента і ваш сайт. Щоб порівняти за всіма параметрами, необхідна RRO версія, але навіть використовуючи Trial версію, ви отримаєте порівняння по трафіку вашого сайту і сайту-конкурента.

Порівняння вашого сайту з конкурентом в Similarweb

Як Similarweb збирає дані?

З власного плагіна — сервіс обробляє і аналізує власні отримані дані.

За даними інших розширень — сервіс обробляє і аналізує дані, що купуються у інших джерел.

За даними від провайдерів — Similarweb співпрацює з провайдерами та аналізує отримані від них дані.

Краулер — сервіс використовує власних пошукових роботів для збору даних.

Прямий підрахунок— деякі сайти надають сервісу доступи до своїх лічильників:

Як Similarweb збирає дані
Джерело: similarweb.com 

Сервіс працює на основі платної підписки, проте надає можливість скористатися пробним періодом.

Serpstat

Ця багатофункціональна платформа дозволяє дізнатися:

  • видимість домену в пошуковій видачі (показник розраховується виходячи зі співвідношення кількості і популярності ключових фраз, за ​​якими сайт знаходиться в топ 20 Google і співвідноситься з максимальною видимістю по мільйону фраз в базі платформи);
  • обсяг органічного трафіку (значення може бути неточним. Розраховується на основі CTR сайту):
  • кількість ключових слів для SEO і PPC. (Кількість фраз за якими сайт знаходиться в топ 100 видачі Google, і кількість фраз, за ​​якими домен закуповує рекламу відповідно): Кількість ключових слів для SEO і PPC за допомогою Serpstat
  • популярність ключових слів (частотність, їх вартість в контекстній рекламі і їх позиції): Визначення популярності ключових слів за допомогою Serpstat
  • Звіт SEO-аналіз показує дані за вирослими, впалими і втраченими ключовими словами. Можна дізнатися про зміни позицій сайту за всіма запитами, а також ті, які не охоплені і можуть стати потенційною точкою зростання. Цей звіт вкрай корисний, адже дозволяє визначити перспективний напрямок у розвитку сайту та в разі потреби внести правки до стратегії просування: Звіти за виросшими , впавшими і втраченими ключовими словами за допомогою Serpstat
  • розподіл фраз за позиціями: Розподіл фраз за позиціями завдяки Serpstat
  • конкурентів у видачі: Перегляд конкурентів в видачі за допомогою Serpstat
  • і багато іншого.

Для збору даних Serpstat використовує власних ботів, дані з відкритих джерел і інше. Інструмент платний, є можливість використовувати пробний період.

Ahrefs

Аналіз сайту конкурента за допомогою даного інструменту дозволяє отримати дані за багатьма параметрами, серед яких:

  • рейтинг домену;
  • кількість запитів, за якими сайт ранжируется в топ 100 пошукової видачі;
  • обсяг органічного трафіку: Обсяг органічного трафіку через Ahrefs
  • динаміку органічного трафіку сайту: Динаміку органічного трафіку сайту через Ahrefs
  • динаміку ключових слів проекту: Відстеження динаміки ключових слів проекту за допомогою Ahrefs
  • інформацію про гео приналежність трафіку за країнах і його обсяг: Інформацію про гео приналежності трафіку за країнах і його обсяг через Ahrefs
  • дані про конкурентів: Інформація про дані конкурентів за допомогою Ahrefs

Ahrefs – один з найпотужніших інструментів, якщо мова заходить про аналіз посилань. Він буде незамінний при розробці стратегії нарощування посилальної маси. Ahrefs дозволяє перевірити свій поточний контрольний профіль, виділивши неякісні майданчика. Ви можете проаналізувати контрольний профіль конкурентів і оцінити якість майданчика, на якій плануєте купити посилання.

  • Звіт «Беклінков» – містить дані про всі посиланнях на ваш сайт, їх DR, кількість вхідних / вихідних посилань на домен, анкор і беклінков: Звіт« Беклінков »в Ahrefs
  • Звіт «Биті» в беклінков – містить інформацію про те, на які сторінки з кодом відповіді 404 вашого сайту посилаються донори: Звіт« Биті »в беклінков за допомогою Ahrefs
  • Звіт «Домени-донори» – містить інформацію про всі посилаються доменах на ваш сайт, їх DR, трафік і інші параметри: Звіт« Домени-донори »в Ahrefs
  • Звіт «Анкор» – містить інформацію про анкор-листи аналізованого сайту: найпопулярніші анкор, кількість посилань за такими анкорами сторінок і інше. Звіт« Анкор »в Ahrefs

Інструмент є платним, однак дозволяє використовувати безкоштовний пробний період.

Alexa.com

Сервіс , що використовує дані з власного додатка – Alexa Toolbar, а також з розширень браузерів. Дозволяє отримати дані про:

  • ключових словах в різних уявленнях: Ключові слова в різних уявленнях за допомогою Alexa.com
  • схожих сайтах: Ключові слова на схожих сайтах за допомогою Alexa.com
  • джерелах трафіку: Перегляд джерел трафіку за допомогою Alexa.com
  • рейтингу сайту: Перегляд рейтингу сайту за допомогою Alexa.com
  • геолокації відвідувачів: Перегляд геолокації відвідувачів за допомогою Alexa.com
  • і багато іншого.

Сервіс працює за передоплатою, є можливість скористатися безкоштовним пробним періодом.

Semrush
Ще один сервіс , що дозволяє проаналізувати сайт і отримати такі дані:

  • рейтинг домену;
  • обсяг трафіку з пошукової видачі;
  • ключові слова;
  • кількість доменів що посилаються;
  • обсяг контекстної реклами;
  • показники залученості: Перегляд показників залученості через Semrush
  • дані географічної приналежності відвідувачів за країнами: