Як використати можливості Instagram в умовах війни для бізнесу, волонтерів, фондів, презентацій, ідей?

Як використати можливості Instagram в умовах війни для бізнесу, волонтерів, фондів, презентацій, ідей?

У важкі часи на перший план виходить економія усіх ресурсів — фінансів та часу. Стаття для тих, хто зараз:

  • створює свій фонд або проєкт;
  • не має змоги зробити /відновити роботу сайту, при чому є необхідність запустити рекламу;
  • переїхав до іншого міста України, або навіть в іншу країну, але хоче працювати;
  • хоче зробити акцент на послузі або товарі, яки саме зараз мають попит;
  • хоче продавати частину товарів (або послуг) та відраховувати саме з їх продажу частину на ЗСУ /гуманітарну допомогу.

Якщо у вас не вистачає сил та ресурсів на створення повноцінного сайту — ви можете створити інсталендінг.

Інсталендінг — це окремий профіль в інстаграмі.

Виглядає як односторінковий сайт, що складається з 9 або 12 публікацій, які разом створюють одне цілісне (статичне) зображення.

Якщо ви волонтер і хочете презентувати свій фонд/проєкт

В такому разі ви публікуєте основну інформацію: мета вашого проєкту, чим ви займаєтеся, які потреби закриває, для кого працюєте, в чому найбільша необхідність, як долучитись коштами/ресурсами/допомогою. Ось приклад умовних 9 дописів у інсталендингу:

Основна інформація

На виході у вас вийде статична картинка з основною інформацією, яка розділена на 6,9 або 12 частин.

Статична картинка з основною інформацією

Цей інста-лендінг я зробила для реклами тренінгів тактичної медицини у Рівному. Ви бачите як це виглядає на малюнку.

А ось так він виглядає в Інстаграмі:

Тут треба вписати всю важливу інформацію

Це шапка акаунту. Тут треба вписати всю важливу інформацію.

Такий допис вже можна просувати

Кожна частинка інсталендінгу: важливий пост, хештег, заклик, інформація. Такий допис вже можна просувати.

Далі для оновлення інформації можна продовжити вести профіль або публікувати відео або сторіс. В яких висвітлювати актуальну та важливу інформацію.

Якщо ваш сайт тимчасово не працює, як продавати за допомогою інсталендінгу?

Причини зупинки роботи сайту бувають різні, наприклад не оплатили хостинг/домен вчасно, або він має домен .RU або у вас немає коштів, щоб переробити (актуалізувати) його. Або у вас залишився тільки смартфон.

Так само можна перенести основну та актуальну інформацію, яка була на вашому сайті на інсталендінг, а надалі — запустити рекламу на нього.

Доречі! Якщо ви хочете отримати консультацію по SMM, стратегію просування, або просто запустити рекламну кампанію — звертайтесь в Inweb.

Зараз діє дуже цікава пропозиція для українського бізнесу.

new-business@inweb.ua

+38 (048) 770-10-70

Спеціальна пропозиція від Inweb

Скористайтеся спеціальною пропозицією.

Що це може бути? Категорії товарів, умови оплати, доставки, сторінка о вас, вигоди від покупки у вас, ваші переваги, унікальна торгова пропозиція, акції, які зараз діють. Нижче про це більш докладно.

Акцент треба робить на товари, які користуються зараз найбільшим попитом. На вулиці весна, а через те що багато внутрішніх переселенців, їм точно знадобиться змінний одяг та взуття. Дитячі товари, харчові продукти, доглядова косметика — товари першої необхідності. Частково, хоч і з нижчим середнім чеком, але продажі будуть відновлюватися. Доречі, про те, що зараз рекламують та продають ми готуємо окрему статтю.

Приклад інсталендінгу з продажів молочних продуктів

Приклад інсталендінгу з продажів молочних продуктів.

Якщо ви хочете надавати послуги в іншому місті/ країні — подумайте що може бути важливим для ваших клієнтів. Ваш досвід, освіта, умови, розклад. Що ще? Можете ділитись своїми питаннями у комментах.

Як рекламувати свій інсталендінг?

В залежності від наповнення можна рекламувати декількома способами.
Якщо це волонтерська організація, то краще це робити через репости. Прохати розміщувати вашу інформацію у місцевих пабліках, у користувачів. Можна просити блогерів інформувати своїх підписників.

Самий надійний спосіб — таргетована реклама.

Рекламуйте:

  • окрему публікацію. Можна через кнопку «просувати публікацію»);
  • весь інстапрофіль, через кабінет Фейсбук, або безкоштовний та офіційний додаток Ads Manager.

Важливо! Вартість таргетованої реклами впала, адже нема великої конкуренції на аукціоні. Вартість кліку і CPM (ціна за 1000 показів) у багатьох знизилась в 1,5 — 2 рази, а то й більше.

Що розмістити на інсталендінгу?

Для товарів можна зробити картинку з основною інформацією, умовами доставки,
спецпропозиціями, або окремий каталог для певної категорії товарів. Наприклад окремо дитячий одяг, окремо одяг для жінок. Або тільки каблучки, сумки, тільки аксесуари. Якщо потрібно буде потім оновити, каталог з товарами можна буде завантажити спершу в сторіс, а потім зробити папки збережених сторіс.

Наприклад для сезонних товарів.

Ви можете описати інформацію про послуги

Для послуг. Ви можете описати інформацію про послуги, які надаєте, їхні особливості та специфіку.

Курси

Для подій. Якщо ви проводите майстер класи, міні-тренінгі, онлайн навчання, вебінари, будь-які заходи. Коли потрібно в допоміжному обліковому записі розповісти про подію. А в основному акаунті давати запрошення перейти до допоміжного.

після Побєди всі підемо на тренінги

після Побєди всі підемо на тренінги

Для спеціалістів. Такий вид лендингу може бути доречним для оформлення портфоліо копірайтера, дизайнера, або інших профільних спеціалістів.

Переваги та недоліки інсталендінгу

Плюси: виглядає ефектно. Можна поєднати з єдиною стилістикою з аватаром і обкладинками для збережених сторіс.

Додатково — можна «розтягнути» інсталендінг на багато постів і в кожній публікації є ваш товар.

Можна вести рекламу як на окрему сторінку. До кожної публікації є можливість прописати різні хештеги.

Мінуси: Базові навички дизайну. Якщо буде бажання продовжити вести сторінку, зображення потрібно публікувати по 3, інакше iнсталендинг «попливе».

Важливо: Заповнити інформацію в описі профілю та надати тексти під кожною публікацією. Адже користувачі бачитимуть по одній картинці у своїй стрічці. Тому кожна публікація має бути інформативною.

Зазвичай інсталендінг робиться один раз, але працюватиме довго.

  • привертає увагу до вашого облікового запису;
  • спонукає читати тексти у постах;
  • формує позитивний візуальний образ вашого бренду;
  • вас запам’ятовують за візуалом Instagram.

Як зробити інсталендінг самостійно?

Знайшла дуже детальну статтю від сервісу Canva. Якщо у вас є навички використання фотошопу — можете спробувати самостійно.

Додаткові сервіси

Puzzle template for instagram є для ios.

Puzzle Collage Template для андроїда.

Пазл

Якщо у вас є готове зображення, то його можна поділити на рівні квадрати за допомогою спеціальних програм:

Фотошопі — за допомогою інструменту «Розкройка» або в онлайн-сервісах нарізки фотографій:

Preview PREVIEW — Plan your Instagram

Image-splitter – розрізає картинку на будь-яку кількість фрагментів, що підходить для довгих лендингів.

Grin Post – розрізає зображення на розміри від 3×1 до 3×5 з мобільного пристрою.

Марина Свист
Марина Свист
• SMM Team Lead
Консультую малий та середній бізнес про просування у Facebook та Instagram. Роблю розбір профілів та пишу стратегії з просування. Допомагаю розібратися з метою просування, цільовою аудиторією, контент-планом. Налаштовую та відстежую таргетовану рекламу. Роблю інсталендінг. Генерую ідеї та не тільки для Facebook та Instagram. Проводжу навчання просування у соц.мережах.
Більше цікавого