5 способів вибрати товар для інтернет-магазину, який точно сподобається споживачам

Не так давно Google запустив бета-версію інструменту Shopping Insights, за допомогою якого можна дізнатися про найпопулярніші товари в певному регіоні та за певний період. Новий інструмент враховує запити користувачів в органічному (organic search) і платному (paid search) пошуку Google і на підставі цих даних будує свої результати. На жаль, сьогодні Shopping Insights надає аналітику тільки для регіонів США. І оцінити тренди онлайн-споживачів Рунета з його допомогою поки не є можливим.

Так чи інакше існує безліч інших способів, щоб зрозуміти, що продавати в інтернеті і як вибрати товар для свого інтернет-магазину. Який продукт коштує часу, сил і грошей? Дізнаєтеся, якщо протестуєте 5 наступних способів:

Спосіб 1: Вивчення ринкових досліджень і офіційних статистик

Ринок електронної комерції сьогодні дуже мінливий. Для того, щоб бути в курсі трендів та потреб користувачів потрібно регулярно стежити за останніми дослідженнями ринку. Так, наприклад, в їх число за Уанетом входять “Тренди в галузі електронної комерції України” від Prom.ua, “Дослідження ринку електронної комерції” від УАДМ та інші.

Коротко розповімо про результати аналітиків Prom.ua. Найбільшим інтересом споживачів у 2015 році користувалися інтернет-магазини одягу, взуття та аксесуарів, товарів для дому і саду, техніки та електроніки.

Подібні дослідження найчастіше розповідають про найпопулярніші сфери e-commerce, а не про конкретні продукти. Проте, вони — гарний початок для тих, хто хоче оцінити працездатність ідеї для бізнесу.

Спосіб 2. Аналіз трендів через Google Trends

Дайте людям те, що сьогодні популярно, і ви не прогадаєте. Дізнайтеся, що сьогодні в тренді! Для цього підійде цікавий інструмент Google Trends.

Він дозволяє в реальному часі відстежувати популярні запити в Google Пошуку, Google Новинах і YouTube. Задавши ключове слово (наприклад, найменування продукту), ви побачите динаміку його пошукової активності. Тобто ви дізнаєтеся як часто і коли саме ваш потенційний товар має попит в мережі.

Тут можна вибрати країну, період і категорію пошуку. Так, наприклад, вбивши в пошук “планшети” ви дізнаєтеся, що аж до 2007 року ніхто ними не цікавився. Починаючи з 2011 року популярність до них зросла і до 2015 року даний тренд почав втрачати актуальність.

1

Так само можна досліджувати будь-який потрібний товар.

Спосіб 3. Оцінка ідеї за допомогою Яндекс Вордстат

Вбудований інструмент Яндекса — Яндекс Вордстат пропонує схожу статистику, що і попередній інструмент. Введіть свій запит в пошуку сервісу і перейдіть у вкладку “історія запитів”. Не забудьте вказати регіон, якщо вас цікавить попит на продукт в конкретній географічній області. В результаті ви отримаєте дані за останні два роки.

2

Наприклад, популярність планшетів в пошуковій системі Яндекс з 2014 року впав практично вдвічі. Приблизно такі самі результати ми отримали від Google.

Спосіб 4. Тестування ніші за допомогою сайтів оголошень

Віртуальні дошки оголошень, як готові майданчики онлайн-продажу, мають широку і постійну аудиторію. Одними з найпоширеніших майданчиків такого характеру є сайти Avito та Яндекс. Маркет. З їх допомогою також можна оцінити попит на той чи інший продукт. Як це зробити?

3

Створіть кілька оголошень щодо продажу різних товарів, попередньо сформувавши грамотну товарну пропозицію: розкажіть про продукт, його переваги, підготуйте якісні фотографії. Зробіть максимальний посів своїх публікацій: поділіться посиланням на них в соцмережах і на інших майданчиках. Чи багато людей перейдуть на ваші оголошення? Який з продуктів буде мати попит? Відповісти на це питання допоможуть спеціальні звіти, що надсилаються сервісами.

З цією ж метою можна створити тестову площадку для продукту. За допомогою спеціальних сервісів створіть простий лендінг, дайте коротку інформацію про свій товар і запропонуйте зацікавленим покупцям залишити свою емейл-адресу. Так ви швидко вивчите купівельний попит на продукт і з’ясуйте варто чи ні приділяти увагу продукту.

Юля Заліховська

Керівник відділу продажів

Дізнайтеся про рекламу для вашого бізнесу!

Задайте Юлі питання про просування сайту в інтернеті.

Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних і погоджуєтеся з політикою конфіденційності

Спосіб 5. Вивчення сторінок сайту-конкурента, які приносять більший трафік

Якщо ви вже визначилися зі сферою в якій будете працювати, основне завдання перш за все в тому, що вибрати пріоритетний товар для продажу, зверніть увагу на ваших конкурентів. Знаючи сторінки, які приносять більше трафіку сайту-конкуренту, ви визначите потенціал категорій товарів для створення сторінок власного сайту. Використовуючи сервіс Prodvigator, ви точно визначите товари, на які варто “робити ставку”.

Введіть адресу конкурента в рядок сервісу і перейдіть в розділ “Сумарний звіт”. У пункті “Сторінки з найбільшою видимістю” будуть перераховані сторінки сайтів-конкурентів, куди користувачі заходять найчастіше. Проаналізуємо для прикладу сайт продажу кімнатних рослин fleurplants.com.ua

4

З отриманого переліку сторінок, потрібно лише вибрати сторінки, які ведуть на товарні категорії та окремі товарні одиниці. Додатково можна вивчити ключові слова, за якими користувачі переходять на ці сторінки.
Щоб отримати перелік таких запитів, просто клацніть на будь-який обраний вами URL з отриманого списку або вручну введіть адресу сторінки в пошуку і виберіть розділ “пошукові запити”:

5

Виберіть регіон, в якому хочете просуватися — в кожному з них буде свій перелік фраз. Цими ключовими запитами можна оптимізувати сторінки категорій і окремих товарів, щоб збільшити видимість свого сайту в пошуку і тим самим привернути більший трафік.

Використовуючи ці способи, ви зможете протестувати кілька ніш і окремих груп товарів, щоб вибрати продукт, який буде мати попит у споживачів. Успіхів!


Аліна Глазиріна

головний редактор блогу Inweb

Підпишіться і будьте в курсі!

Аліна пише про головні новини інтернет-маркетингу
Користувальницької угоди