7 тенденцій цифрового маркетингу, на які варто звернути увагу в 2024 році — прогноз Aristosourcing

Рекрутингова компанія Aristosourcing представила своє бачення трендів 2024 року. Ділимось ключовими очікуваннями з вами.

Цифровий маркетинг постійно змінюється, тому важливо бути на передовій трендів.

Маркетинг на основі штучного інтелекту

Штучний інтелект (ШІ) стає все більш досконалим і використовується різними способами для підвищення ефективності маркетингу. У 2024 році ми очікуємо ще більше маркетингових інструментів і стратегій на основі ШІ, як-от:

  • Чатботи, які ведуть персоналізовані розмови з клієнтами.
  • Створення контенту на основі штучного інтелекту, який може генерувати високоякісний контент у великих масштабах.
  • Передбачувальна аналітика (прогностичний аналіз), яка буде допомагати компаніям визначити потенційних клієнтів і націлитися на них.

Посилення конфіденційності даних

Оскільки занепокоєння щодо конфіденційності даних продовжує зростати, компаніям потрібно буде стати більш прозорими щодо збору та використання даних клієнтів. У 2024 році ми очікуємо, що більше компаній запровадять маркетингові практики, орієнтовані на конфіденційність, наприклад:

  • Отримання чіткої згоди від клієнтів перед збором їхніх даних.
  • Надання клієнтам більшого контролю над тим, як використовуються їхні дані.
  • Анонімізація або псевдонімізація даних клієнтів.

Маркетинг впливу

Інфлюенс-маркетинг зростає протягом кількох років, і очікується, що він продовжить набирати обертів у 2024 році. Проте природа маркетингу впливових людей, ймовірно, зміниться, зосереджуючись на автентичності та прозорості.

Компанії повинні працювати з впливовими особами, які добре відповідають їхньому бренду та готові створювати автентичний контент, який резонує з їхньою аудиторією.

Популярність стрімів і взагалі прямих трансляцій

Пряма трансляція — це потужний спосіб зв’язатися з аудиторією в режимі реального часу. У 2024 році ми очікуємо, що більше компаній будуть використовувати пряму трансляцію для різних цілей, наприклад:

  • Запуск продукту.
  • Екскурсії за лаштунки.
  • Живі сесії запитань і відповідей.
  • Навчальні вебінари.

Коментар Марини Свист, Team Lead of SMM Inweb:

«Мабуть, ви бачили NPC-стріми, де ведучий повторює дії або слова у відповідь на подарунок або донат. Це тренд. Зараз в прямому ефірі TikTok часто можемо зустріти демонстрацію товару, коли глядачі одразу ж бронюють товар, що сподобався і пишуть для купівлі особисто. Я думаю, такі прямі ефіри будуть перетікати з однієї платформи на іншу».

Нові соціальні мережі

У 2024 році ми очікуємо появи нових платформ соціальних медіа, розроблених для певної аудиторії або які пропонують унікальні можливості. Компанії повинні знати про ці нові платформи та бути готовими відповідно адаптувати свої маркетингові стратегії.

Голосовий пошук

Голосовий пошук стає все більш популярним, і компанії мають готуватися до цієї тенденції. У 2024 році ми очікуємо, що більше компаній оптимізують свої сайти для голосового пошуку. Сайти мають враховувати голосовий пошук, — мати відповідну структуру, можливості для взаємодії голосом.

Доповнена реальність (AR) і віртуальна реальність (VR)

AR і VR — це захоплюючі технології, які можуть створювати привабливі та інтерактивні маркетингові враження. У 2024 році очікуємо, що більше компаній використовуватимуть AR і VR для створення маркетингових кампаній, які виділятимуться з натовпу.

Ще більше новин та цікавих матеріалів саме про український диджитал — у Telegram-каналі «Inweb | Стрибай у digital».