Як Inweb працює з клієнтами за послугою PPC

Що таке контекстна реклама, і чому ця послуга ніколи не помре

Проблема більшості клієнтів в тому, що вони не розбираються в контекстній рекламі. Та власне кажучи, і не повинні. Навіщо ж тоді писати численні статті про контекст на блозі агентства, адже здавалося б, набагато легше мати справу з клієнтом, який нічого не розуміє в питанні?

Але наш шлях інший. Навчати клієнтів треба для того, щоб піднімати високі стандарти галузі та розвивати сталі партнерські відносини. Якщо ви щось приховуєте від клієнта, то він рано чи пізно зрозуміє, що ви обманюєте його, і закличе до відповіді.

Спочатку пройдемося за основними, ключовими моментами, які потрібно засвоїти кожному, хто хоче просуватися в контесті.

Як направити клієнтів на ваш сайт? Адже у вас і товар хоч куди, і доставка швидка, і юзабіліті на сайті супер, і описи товарів відмінні. Ви стільки сил вклали в сайт … А нічого не відбувається. Саме час направити потік клієнтів на цей підготовлений до вибуху продажів сайт.

Найкраще просто показати оголошення вашому клієнтові там, де він робить запит. А запит він робить … в пошуковій системі.

Реклама – двигун прогресу. Контекстна реклама – двигун продажів.

Контекстна реклама – це ті невеликі рекламні оголошення, які користувач бачить на сторінці пошукової видачі або на тематичному сайті.

Цей вид реклами направлений на зацікавленого (гарячого) користувача. Адже раз він вводить певний запит, то озвучує пошуковій машині свою проблему, свою необхідність.

Якщо ви після багатогодинного серфінгу нової моделі смартфона Xiaomi в інтернеті побачите дрібне оголошення, що пропонує купити саме такий смартфон, то не варто дивуватися. Ви стали «жертвою» контекстної реклами.
Саме словосполучення «контекстна реклама» першим словом виставляє «контекст», він же уривок тексту, в межах якого можна зрозуміти точний сенс всього матеріалу. Додаємо слово «реклама» і отримуємо зміст невеликого, але дуже яскравого і чіткого оголошення. Хороша контекстна реклама максимально відображає суть комерційної пропозиції.

Генерацією оголошень і відносинами між споживачами і рекламодавцями в інтернеті займаються два IT-гіганта. Ринок контекстної реклами в Рунеті ділять переважно пошукові системи Яндекс і Google.

Контекстна реклама може виглядати так:

  1. Текстове оголошення.
  2. Статичні банери.
  3. Динамічні банери.
  4. Відеобанери.

Це все – способи зробити ваш «покажчик» більш привабливим! Деякі зовсім не реагують на текст, зате банер для них є приводом натиснути і перейти на інший сайт. Інші ж, навпаки, не реагують на різкі рухи екрану, а довіряють лише текстовим посиланням на сайтах.

Але! Пошукова реклама має ряд переваг:

  • велике текстове оголошення – можна розписати по максимуму всі свої переваги;
  • максимальна релевантність запиту – можна налаштувати рекламу так, щоб вас бачили тільки за певною групою запитів;
  • взаємодія з користувачем, який цілеспрямовано шукає вашу тематику зараз.

Про всі можливі види реклами вам розкажуть в агентстві. А потім зроблять пропозицію про рекламну кампанію, з огляду на ваші цілі і бюджет.

Наш коник – точний підбір інструментів для певної ніші. А ось так виглядає весь цикл робіт:

Як Inweb працює з клієнтами за послугою PPC

Чому питання «скільки коштує контекстна реклама» не коректне, і що дійсно потрібно питати у підрядника?

Чи знаєте ви, що за показ кліків по оголошеннях клієнт, який замовив послугу ведення контекстної реклами, платить не агенству, а Яндексу, Google або будь-який інший пошукової системи. Логічно припустити, що це агентство не вирішує, скільки ж платити.

Які питання краще задати на старті?

  • Який розмір комісії агентства за ведення рекламної кампанії?
  • При якому мінімальному бюджеті співпрацю відбудеться?
  • Поєднання яких інструментів дасть найбільший ефект для вашого завдання?
  • Як можна здешевити рекламну кампанію без втрати ефективності?
  • Чи працювали вже в агентстві з клієнтами з вашої галузі?
  • Як перед вами будуть звітувати (формат і періодичність)?
  • Які показники ефективності використовує агентство?
  • Яку систему управління акаунтами використовує агентство?
  • Які важливі для бізнесу речі фіксуються в договорі?

Звертайте увагу на цей перелік критеріїв, перш ніж вибрати підрядника, який відповідає за проведення кампаній по контекстній рекламі:

  1. Чи є у нього сертифікати, що підтверджують партнерство з компаніями Google і Яндекс?
  2. Скільки співробітників сертифіковані?
  3. Вік компанії.
  4. Діапазон бюджету, з якими працює агентство.
  5. Надання клієнту доступів до рекламних акаунтів.
  6. Прозорість алгоритмів і принципів роботи.
  7. Позиції агентства в профільних рейтингах.
  8. Чи є для вашого проекту окремий менеджер?
  9. Наявність портфоліо (особливо по сегменту / галузі, яку ви представляєте).
  10. Відгуки клієнтів ( «сарафанне радіо», інтернет).

Це важливо, тому запам’ятовуйте, а якщо не запам’ятали, зробіть закладку :)

Монолог клієнта або діалог друзів

Якщо ви задали безліч питань, «переварили» відповіді і почули у відповідь просте і дружнє «давайте працювати», то …

Не ведіться!

Завжди на старті роботи над серйозною рекламною кампанією безліч питань повинні поставитиі вам. Спочатку вас детально розпитують про ваш бізнес, мету, вивчають ваш ресурс з усіх боків, пропонують заповнити спеціальний опитувальник (бриф) і тільки потім роблять вам пропозицію. На підготовку КП фахівець Inweb витрачає 2-3 дня. Якщо вам висилають комерційну пропозицію в той же день, фактично відразу після звернення – це сигнал про те, що це КП шаблонне, для всіх. І що агентству просто … дуже-дуже терміново потрібен будь-який клієнт.

Ми не просто робимо для вас РК, не тільки збільшуємо впізнаваність бренду і прибуток. Ми вчимо формувати попит в ніші. Працюємо не замість, а разом. Тому що, якщо ми зробили аудит, пропрацювали комерційну пропозицію, стратегію просування в пошуку, то зацікавлені в результаті так само сильно, як і ви.

Щоб було зрозуміло, що буде після того, як спочатку ми скажемо рішуче «Так!», А потім це «Так!» Повторить і клієнт, розповімо докладно про те, що його чекає.

Довго і щасливо - це коли всі один одного розуміють на старті

Довго і щасливо – це коли всі один одного розуміють на старті

Шлях клієнта в Inweb

Повторю, що в нашому випадку на всьому шляху до успіху клієнт тримає за руку підрядника. Цей шлях ми проходимо разом. Перш за все тому, що замовник отримує доступ до рекламних кампаній. І може побачити в будь-який момент, що там відбувається.

Так роблять не всі.

  1. Почнемо зі знайомства. Ми говоримо: «Мила, я хочу знати про тебе все. Заповніть будь ласка бриф ». Часто це відбувається прямо під час розмови клієнта з нашим менеджером. Але якщо так незручно, то замовник заповнює документ сам. Часто ми ще кілька разів зідзвонюємося і промовляємо нюанси.
  2. Фахівці вивчають бриф, сайт, потреби клієнта, бюджет і роблять висновок – а чи можемо ми вам допомогти. Якщо так, то радісно переходимо на інший етап. А якщо ні? Тут ми сумно пояснюємо чому і обов’язково даємо цінний експертна рада, що робити. Чи не відпускаємо з порожніми руками.
  3. Якщо рішення «кліент наш» прийнято, то розробляємо Комерційну Пропозицію. Саме так, з двох великих літер. Тому що там прописана основа нашого «довго і щасливо». Відправляємо клієнту. А давайте подивимося на комерційну пропозицію … для WebpromoExperts. Обов’язкові пункти, на яких ми зробимо акцент:
    • промовляємо розмір комісії;КП Inweb
    • пропонуємо оптимальний для клієнта пакет інструментів;КП Inweb
    • розповідаємо, що дав експрес-аудит сайту клієнта;КП Inweb
    • розробляємо індивідуальний план робіт;КП Inweb
    • основу – ключові метрики – обговорюємо з самого початку.КП Inweb
  4. Клієнт згоден. І тоді починається робота.
  5. У кожного проекту є свій менеджер. Це людина, яка знає про проект все і може відповісти на будь-яке питання клієнта, звичайно, в робочий час.
  6. Обговорюємо все обов’язки і гарантії. На цьому етапі замовник чітко бачить, за що він буде платити.За что платит клиент
    • Обов’язково домовляємося про зручні способи зв’язку: месенджери, скайп, телефон, особиста зустріч.
    • Передаємо доступи від акаунтів (клієнт отримує доступ рівня «адміністратор»), розробляємо структуру облікового запису, погоджуємо з клієнтом, запускаємо.
    • Після зустрічей і переговорів записуємо базові тези: що було, що вирішили, як рухаємося далі. Така фіксація переговорів дуже (і взаємно) важлива.

Зона відповідальності клієнта

Коли люди клянуться один одному у вірності і збираються провести разом довгий час, у кожного з них є якась зона відповідальності. Наприклад, хтось купує додому продукти, а хтось співає бадьорі пісні вранці і не дає проспати на роботу.
У нашому випадку це виглядає так:

Зони відповідальності

Рекламна кампанія не може бути успішною, якщо веде на непідготовлений сайт або посадкову сторінку, якщо в бізнес-процесах клієнта є просадка. І вже готових лідів нікому зустріти і довести до покупки.

Ще раз скажемо про наш принцип: разом, але не замість!

Був випадок, коли клієнт (у якого був доступ в рекламний аккаунт) вирішив трохи подшаманити там. Ну і порушив природний порядок речей. Ми все зупинили і відкатали назад, повернувши продумані майстром з контексту настройки. Все запрацювало, але про цього клієнта розповідаємо новим кожен раз.

Довіряй, перевіряй, але сам РК не міняй!

Якщо потрібні правки, то погоджуємо і вносимо в план робіт.

А ось шлях клієнта в картинках:
Шлях клієнта в Inweb

Звіти: це контроль теплоти почуттів

Найголовніше в «довго і щасливо» – не брехати. Тому розповімо про наші звіти і навіть покажемо.

У клієнта є доступ в рекламний аккаунт. Якщо він оплачує рекламу сам, то це повний доступ адміністратора. Якщо у клієнта немає можливості прив’язати до облікового запису свою карту, то ми проводимо оплату через свою. При цьому клієнт вносить разом з комісією агентства і рекламний бюджет, який ми переводимо в систему – це все видно в обліковому записі. Тоді у клієнта є право перегляду.

В кінці кожного місяця ми робимо звіти в Data Studio. Формат звіту зрозумілий. Базовий шаблон звіту завжди змінюється під кожного клієнта.

До красивих таблиць додається менеджер проекту, який пояснює кожну цифру в звіті: що це означає, на що вона впливає, чому так вийшло, який план дій далі.

Більш того, якщо клієнтові потрібен максимум інформації, то він може призначити зустріч з інтернет-маркетологом і менеджером свого проекту.

Блоки стандартного звіту

 

Блок 1. Містить загальні дані про діючі рекламні кампанії за період:
1 рядок – показує загальну кількість показів, кліків, СTR (показник КЕП), середню вартість кліків і загальні витрати на рекламу всіх діючих кампаній в обліковому записі.
2 рядок – показує дані, які припадають лише на кампанії, що працюють в пошукової мережі Google.
3 рядок – показує дані, які припадають лише на кампанії, що працюють в Медійній мережі (на сайтах партнерів Google).

Блок 2. Містить таблицю даних по всіх кампаніях, які працюють в акаунті з розбиванням по групах оголошень в цих кампаніях. Як правило, в кампаніях містяться групи оголошень з інформаційними запитами (запити, метою яких є отримання будь-якої інформації) і конверсійними запитами (запити, що приносять високий ступінь конверсії, від переходу за оголошеннями). За умов такої розбики добре видно, яка кількість показів, кліків припадає на кожну групу оголошень.

Кампанії, які містять в назву «SER», відносяться до пошукових кампаній.
Кампанії, які містять в назву «GDN», відносяться до Медійної мережі.

Блок 3. Містить графіки динаміки зміни кількості показів і кліків по днях за звітний період в пошуковій і Медійній мережі.

Блок 4. Містить карту кліків по областям України (чим яскравіше і більше гурток, тим більше переходів за оголошеннями було з цієї області).

Зі звітом ви відразу отримуєте план робіт на наступний місяць.

Хорошу статистику свого облікового запису і результати рекламної кампанії можна побачити через три місяці.

Новий підхід до послуги ведення контекстної реклами

Довго збирали статистику по різних нішах і зрозуміли, що краще пропонувати набір інструментів, що підходить за бюджетом / цілями клієнта одразу. Це скоротить час на переговори і дозволить нам діяти вільніше (і відповідно, ефективніше). Такий набір інструментів ми назвали «пакет».

Наприклад, якщо у вас інтернет-магазин, то у нас є дві пакетних пропозиції, в яких закладені потреби інтернет-магазину. Це «Оптимальний» пакет і «Максимальний», в залежності від того, які ви завдання хочете вирішити і в які терміни. Якщо це запуск декількох категорій товару одночасно, плюс ще акції, а ще вам потрібно підвищити впізнаваність свого бренду, то тоді можна вписатися в «Оптимальний» пакет. Якщо потрібно буде розширитися, то можемо запропонувати пакет «Максимальний» – бюджет трохи більше, але є додаткові інструменти.

Всього пакетів 3.

Пакети PPC

Замість висновку

Завжди готові відповісти на ваші запитання. Намагаємося і регулярно пишемо статті про контекстну рекламу в нашому блозі. Ставте питання тут або приходьте прямо до нас вибирати пакет.

Як Inweb працює з клієнтами за послугою PPC