Що таке Google My Business і в чому його користь для власників сайтів

Що таке Google My Business і в чому його користь для власників сайтів Одна з важливих складових з просування сайту – робота з профілем компанії в Google My Business. За допомогою цього сервісу можна отримати безліч плюшок як для залучення трафіку з пошукових систем, так і для зручності клієнтів з пошуку інформації про вашу компанію в інтернеті.

У статті описані важливі нюанси роботи з сервісом та інструкція, як отримати від нього максимум.

Google My Business – сервіс для розміщення інформації про організацію в Google+, Google картах і пошуковій видачі.

Які переваги додавання сайту в Google My Business?

  1. У пошуковій видачі з вітальних запитів буде показана картка організації:
    Картка организації Inweb
    Користувачам, які шукають компанію в Google, буде простіше знайти потрібну інформацію, наприклад, час роботи або адресу, оскільки вона представлена одразу у пошуковій видачі.
  2. Після додавання інформації про компанію в сервіс Google My Business користувачі зможуть знайти компанію в Google Maps.Про компанію в Google Maps
    Для деяких тематик (піцерії, ресторани, готелі та ін.) Це особливо важливо, тому що безліч потенційних клієнтів шукають найближчі заклади через Google Maps.
  3. Пошукова система Google за деякими запитами у видачі додає блок з результатами на Google картах:
    Блок результатів пошуку Google MapsТакий блок додається тільки у тих запитах, за якими користувачам може бути цікава інформація про місце розташування компанії. У більшості випадків це запити з топонімами і навігаційні запити. Приклади таких запитів:

    • бухгалтерські курси київ
    • піцерія Харків
    • готелі одеси
    • доставка їжі

    Профіль компанії може отримати місце у видачі за картами і отримувати трафік, навіть не перебуваючи в топі за органікою. Результати залежать від місця розташування користувача, йому будуть показуватися найближчі місця. Сайт може займати місце в картах і в органіці одночасно, що істотно збільшує шанси бути поміченим користувачами.

    Множинний показ в пошуковій видачі

    Ця перевага Google My Business є однією з найбільш значущих і відчутних, оскільки ми можемо заміряти прямий ефект від розміщення в цьому сервісі.

  4. Створюється профіль компанії в соціальній мережі Google+, де можна вести діалог зі своїми клієнтами і розміщувати різний контент. Тобто, по суті ще одна сторінка компанії в соціальній мережі. Важливо підтримувати ведення профілю – від цього залежить, чи буде він показуватися в пошуковій видачі.

Як створити профіль компанії в Google My Business?

Насправді завдання не з легких: все не так просто, як описано в довідці. Є безліч підводних каменів, про які корисно знати заздалегідь.

Важливий нюанс, який слід врахувати – кілька видів + сторінок.

  • + Сторінка бренду: не прив’язується до адреси, відтак не показується в картах і видачі пошукової системи Google. Призначена для спілкування з шанувальниками бренду і розміщення різних новин. Її користувачі не можуть залишити відгуки.
  • + Сторінка компанії або організації сторінка компанії із зазначенням адреси. Показується в Google картах, а також у видачі. Користувачі можуть залишати відгуки про роботу організації.

В Google My Business ієрархія наступна:

Иєрархія сторінок в Google My Business

На чолі ієрархії – сторінка бренду без прив’язки до адреси, до якої прив’язано безліч + сторінок з адресами офісів.

Важливий момент – не переплутати і створити саме + сторінку організації, а не бренду.

  1. Насамперед потрібно перевірити, чи немає вже створеного профілю компанії – пошукова система могла створити його за вас сама.
    Лист з інструкціями з підтвердження профілюЯкщо у компанії вже є профіль, потрібно виконати інструкції, які описані на зображенні вище. Алгоритм наступний:

    1. Запитуємо права на сторінку у поточного власника.
    2. З вами зв’язується співробітник Google My Business і повідомляє, що запит успішно відправлений.
    3. Чекаємо 5 календарних днів.
    4. Якщо доступ не надано – відповідаємо на лист співробітникові сервісу, де повідомляємо про те, що за 5 днів немає відповіді від власника + сторінки.
    5. Співробітник служби підтримки докладно відповідає в листі, що робити в такій ситуації.
      інструкції
    6. Запитуємо підтвердження за допомогою дзвінка або відправки коду звичайною поштою. Краще запросити дзвінок, це буде швидше на місяць.
  2. Якщо профіль компанії не виявлено в Google Картах в пошуку за адресою / номером телефону, а в соціальній мережі Google+ теж порожньо за назвою компанії / домену – переходимо до наступного пункту.
    1. Заходимо на сторінку додавання компанії. Вводимо назву компанії і вибираємо:Додавання нової компанії
      Після цього з’явиться форма, яку необхідно буде заповнити інформацією про компанію, а також вибрати категорію діяльності. Якщо не впевнені у виборі – подивіться як це реалізовано у прямих конкурентів або лідерів галузі.
    2. Після заповнення всіх необхідних даних і відправки поштою листів – чекаємо 2 тижні. Зазвичай лист приходить не з першої відправки (частіше з другої – третьої), тому потрібно чекати і діяти за інструкціями. Раніше можна було запросити дзвінок, робот дзвонив і диктував код, але зараз така можливість обмежена. Якщо лист все не може дійти – пишіть в службу підтримки і описуйте проблему. Технічна підтримка у Google My Business дуже швидка і доброзичлива – вони допоможуть.
    3. После отримання листа з кодом підтвердження, яке виглядає наступним чином: Зовнішній вигляд листа Google My Business потрібно ввести код в форму, яка є на сторінці компанії в сервісі:
      Форма коду підтвердження

Тепер можна переходити до наповнення сторінки компанії.

Як розшарити доступ до аккаунту Google My Business?

Отримавши підтвердження організації в Google My Business, ви автоматично отримуєте роль “Основний власник”. Крім цього, існують інші ролі (Адміністратор і Менеджер), кожна з яких має свої повноваження:

Права доступу в Google My Business

Як власник організації, ви можете надавати іншим користувачам доступ в якості власника, адміністратора або менеджера. Зробити це можна в такий спосіб:

  • Увійдіть в Google My Business в розділ “Всі адреси”, потім виберіть зображення “у вигляді карток”. Результат повинен виглядати приблизно так:
    Вибір організації в Google My Business
  • Натисніть на кнопку “Управління” на картці обраної організації. Потім на сторінці в бічному меню виберіть пункт “Користувачі”:
    Предоставление доступа в Google My Business
  • У відкритому модальному вікні буде список акаунтів, яким надано доступ із зазначенням їх ролі, а також меню додавання нового користувача. Натиснувши на іконку “Додати користувача”, введіть e-mail адресу, на яку хочете розшарити доступ до організації, а також виберіть роль. Після натискання кнопки “Запросити” на цю адресу прийде лист. Користувач отримає доступ до організації, одразу як натисне на посилання підтвердження.

Що робити далі?

Підтверджений профіль не гарантує того, що сайт буде високо ранжуватися в картах. Якщо профіль не заповнений, він, в принципі, не потрібен. Саме тому слід максимально заповнити всі дані про компанію, щоб користувачам сторінка несла корисну інформацію.

Що обов’язково слід зробити?

  • Додати логотип та обкладинку для профілю.
  • Додати зображення, чим більше – тим краще: фасаду будівлі, співробітників за роботою, щасливих клієнтів.
  • Заповнити всі поля в профілі компанії: e-mail, номери телефонів, опис, час роботи і таке інше.
  • Працювати над відгуками, а саме просити своїх клієнтів залишити відгук в профілі компанії. Це дуже важливо для ранжирування сайту в Google Maps.
  • Правильно вказати основну і додаткові категорії діяльності компанії.
  • Перевірити, чи правильно вказано маркер на карті. Часто з цим бувають проблеми, особливо якщо компанія розташована в торговому центрі.

Висновок:

Створення та підтримка профілю організації за допомогою Google My Business дозволяє, приклавши відносно невеликі зусилля, підвищити ранжування компанії в локальній пошуковій видачі, і що не менш важливо, підвищити зручність в пошуку інформації про організацію потенційним клієнтам.

Владислав Наумов
Владислав Наумов
• Chief Product Officer (CPO)
Агенція digital-маркетингу Inweb
Займаюся SEO c 2011 року, починав зі створення та просування тематичного проєкту на медичну тематику. У 2012 році прийшов в Inweb на посаду Junior SEO Specialist, а за 3 роки став Head of SEO. На поточний момент є керівником партнером агенції. У сферу компетенції входить розробка стратегії розвитку департаменту SEO, автоматизація і спрощення бізнес-процесів, розробка інструментів для спрощення роботи SEO-фахівців, організація ефективної роботи та комунікації. Ми використовуємо ефективні інструменти інтернет-маркетингу для досягнення бізнес-цілей наших клієнтів. І віримо, що комплексний підхід допоможе розвинути малий та середній бізнес в Україні.
Більше цікавого