Як заощадити на просуванні інтернет-магазину. Все про SEO-можливості Хорошопа

SEO-просування інтернет-магазинів – це потужний маркетинговий канал, який може приносити відносно недорогий трафік, якщо використовувати його ефективно. Але він вимагає значних вкладень, особливо на старті просування. Платформа Хорошоп дозволяє своїм клієнтам значно заощадити часові та грошові ресурси на початковому етапі.

У цьому матеріалі ми розповімо, які SEO-можливості є у інтернет-магазинів на платформі Хорошоп за замовчуванням і як фахівці з Inweb їх використовують для вирішення задач своїх клієнтів. Коментарями щодо застосування інструментів ділиться Head of SEO Inweb Владислав Наумов.

Можливість управляти URL-адресами сторінок


Шаблони адрес сторінок дозволяють формувати ЧПУ – Чоловікозрозумілі урли. Вони можуть складатися з ключових слів, які будуть бачити пошуковики і, згодом, піднімати сторінки у видачі. ЧПУ можна задавати для обраних комбінацій фільтрів і формувати таким чином посадочні сторінки під низькочастотні запити.

Як заощадити на просуванні інтернет-магазину. Все про SEO-можливості Хорошопа
Різниця між звичайним урлом і ЧПУ

Формат урлів можна міняти стільки раз, скільки буде потрібно. Система запам’ятовує старі адреси всіх сторінок і автоматично редиректить всіх користувачів на нові адреси. Тому ви не втрачаєте трафік на 404 помилках при зміні адрес.

Хорошоп дозволяє створювати шаблони урлів для категорій каталогу, сторінок товарів, блогу, бренду і т.д. Після їх налаштування, адреси сторінок будуть підлаштовуватися під обраний шаблон автоматично. І якщо ви захочете перенести інтернет-магазин з іншої платформи, у вас буде можливість зберегти старі адреси. Це означає, що ви не втратите трафік з поточних позицій в пошуку, а втрати позицій при переіндексації нового сайту будуть мінімальними.

&Nbsp;

Коментар спеціаліста:

Як заощадити на просуванні інтернет-магазину. Все про SEO-можливості Хорошопа

Система управління url-адресами сторінок в платформі Хорошоп реалізована на високому рівні. На інших CMS, при створенні сайту, потрібно ставити різні модулі для ЧПУ url-адрес, прописувати редіректи і витрачати досить багато ресурсів, як грошових так і часових, на реалізацію. У Хорошопа можна легко змінити url-адреса, що безсумнівно дуже зручно для SEO-спеціаліста.
Ми рідко використовуємо даний функціонал в своїй роботі, так як url-адреси на платформі вже реалізовані відповідно до рекомендацій пошукових систем і вносити коригування часто немає необхідності.
Активно використовуємо даний функціонал тільки при створенні пресетів фільтрів, щоб сторінки фільтрів під низькочастотні запити мали ЧПУ url-адреси.

Приклад:
% 2Ffunkcionalnoeaznachenie = 304% 2F
– & gt;
/ Ognetushiteli-dlya-doma-kvartiry-dachi /

Можливість управляти індексацією сторінок інтернет-магазину

Хорошоп контролює індексацію всіх сторінок інтернет-магазину. Є можливість вибрати, які сторінки потрібно індексувати, а які ні. Тому в пошуковий індекс не потрапляють дублі сторінок. Щоб позбутися від дублів, Хорошоп використовує robots.txt, мета тег robots і тег canonical в залежності від конкретного типу сторінки.

Категорії і мовні версії інтернет-магазинів за замовчуванням відкриті для індексації. При бажанні, якісь з них можна закрити. Фільтри за замовчуванням закриті для індексації, але є можливість відкрити окремі фільтри, які потрібні для просування сайту по низькочастотних запитах. При цьому закрито безліч комбінацій всіх фільтрів, які зазвичай захаращують індекс непотрібними дублями.

У деяких випадках Хорошоп дозволяє управляти режимом індексації. Якщо говорити про сторінки пагінації, то у користувачів є можливість:

  • повністю заборонити їх індексацію;
  • відкрити для індексації всі сторінки пагінації, вказавши першу сторінку в якості канонічної;
  • відкрити сторінки для індексації відповідно до рекомендації Google – щоб їх код містив атрибути rel = “next” і rel = “prev”, які вказують на зв’язок між сторінками.

Коментар спеціаліста:

У своїй роботі ми не використовуємо деякі з пропонованих методів оптимізації сторінок пагінації, а саме:

  • Повна заборона їх індексації. Даний метод суперечить рекомендаціями пошукових систем і знижує швидкість сканування і індексації сторінок товарів.
  • Атрибути rel = “next” і rel = “prev” , так як пошукові системи їх не підтримують і вони ніяк не впливають.

Ми рекомендуємо унікалізувати мета теги сторінок пагінації і прописувати атрибут rel = “canonical” на основну сторінку категорії. Ці правки без якихось проблем можна реалізувати через адміністративну панель.

Як заощадити на просуванні інтернет-магазину. Все про SEO-можливості Хорошопа

Як заощадити на просуванні інтернет-магазину. Все про SEO-можливості Хорошопа

Функціонал пресетів для інтернет-магазину дуже важливий і корисний, завдяки якому є можливість через адміністративну панель повністю управляти індексацією сторінок фільтрів, прописувати мета теги, додавати текст і змінювати url-адреса.

Це найбільш використовуваний SEO функціонал для нашого агентства.


Можливість управляти SEO-тегами


У Хорошопа є можливість гнучкого управління тегами title, h1, meta name = “keywords” і meta name = “description”. Можна вручну вказати унікальне значення у властивостях конкретної сторінки або сформувати значення тегів для всіх сторінок потрібного типу по шаблону, що настроюється. Для категорій каталогу можна вказати SEO-текст, який розміщується в коді сайту вище основного контенту сторінки.

Як заощадити на просуванні інтернет-магазину. Все про SEO-можливості Хорошопа
SEO-шаблони в інтернет-магазині на Хорошоп

Також Хорошоп врахував стандартні рекомендації, що стосуються семантики тегів заголовків, підписів до картинок і т.д.

Коментар спеціаліста:

При написанні мета тегів і заголовка h1 ми завжди використовуємо безліч змінних для максимальної унікалізації описів сторінок. В Хорошопі вже є велика кількість змінних, які можна використовувати при формуванні мета тегів.

{title} Назва
{h1_title} Тема h1 заданf для сторінки товару в блоці seo
{mod_title} Назва модифікації, якщо вона не задана для товару, то виводиться загальна назва товару
{article} Артикул
{short_description} Короткий опис
{brand} Бренд
{price} Ціна
{price_old} Стара ціна
{quantity} Кількість
{color} Колір
{currency} Валюта
{parent} Назва батьківського розділу

На інших CMS нам доводиться підключати програміста для виконання даного завдання, витрачати ресурси і гроші на її реалізацію, адже спочатку в популярних движках даний функціонал не передбачений.


Можливість використовувати теги microdata і opengraph


Теги Microdata генеруються автоматично і допомагають пошуковикам-роботам розпізнавати контент сторінки. Google періодично змінює свою політику по відношенню до тегів: починає вимагати заповнення раніше необов’язкових полів, забороняє застосування деяких тегів в конкретних випадках і т.д. Хорошоп стежить за подібними змінами і впроваджує їх у платформу.

Коментар спеціаліста:

Дуже зручно що на сайтах вже реалізована вся необхідна розмітка і немає необхідності складати технічні завдання і витрачати ресурси на її впровадження. Види розмітки, які вже реалізовані на всіх сайтах платформи:

  • Organization.
  • Local Business.
  • Протокол Open Graph.
  • Website.
  • BreadcrumbList.
  • Product.

Автоматичне створення Sitemap.xml


Sitemap містить в собі посилання на розділи і сторінки інтернет-магазину і допомагає пошуковому роботу в їх індексації. У Хорошопа Sitemap формується автоматично, що дуже зручно, адже сторінок може бути сотні і тисячі. У нього включаються тільки ті сторінки, які доступні для індексації відповідно до поточних налаштувань.

Крім посилань на сторінки, Хорошоп додає в Sitemap і зображення. Якщо у файлі більше 50 тисяч сторінок, Sitemap автоматично розбивається на кілька файлів.

Коментар спеціаліста:

Карта сайту в форматі .xml генерується коректно і немає ніяких проблем з її реалізацією.


Показники по Google PageSpeed ​​Insight


Хорошоп впровадив в платформу всі можливі рекомендації для того, щоб сторінки інтернет-магазинів швидко завантажувалися. Тому, найчастіше, у них максимальні показники Google PageSpeed ​​Insight. Але користувачам потрібно стежити за контентом сторінок і вагою зображень, тому що через них оцінка може ставати нижче.

Як заощадити на просуванні інтернет-магазину. Все про SEO-можливості Хорошопа

Коментар спеціаліста:

Швидкість завантаження сайту безумовно впливає на якість сайту і його ранжирування в пошукових системах. У всіх сайтів на платформі Хорошоп показники Google PageSpeed ​​дуже високі і немає проблем зі швидкістю завантаження.


Окрема мобільна версія


Мобільна версія має власний інтерфейс і код, тому вона легше і швидше адаптивної верстки. Мобільна версія інтернет-магазинів використовує ті ж адреси сторінок, що і десктопна. Завдяки цьому, вона не створює дублюючі урли. Хорошоп автоматично визначає тип пристрою і показує їм відповідний html-код. Пошукові роботи визначають різні версії сайту для різних типів пристроїв завдяки http-заголовку vary. Це відповідає рекомендаціям Google.


Приклад мобільної версії інтернет-магазину на Хорошопі

Коментар спеціаліста:

Інструмент коректно працює, однозначна перевага платформи.


Зрозуміла структура


Платформа Хорошоп створила гнучкий механізм, який дозволяє зробити структуру каталогу зручною для людей і пошукових роботів. Також для інтернет-магазинів реалізовано навігаційний ланцюжок – функція хлібних крихт. Завдяки їй користувачі, які зайшли на товар з пошуку, зможуть побачити, які ще категорії і підкатегорії є в інтернет-магазині.

Як заощадити на просуванні інтернет-магазину. Все про SEO-можливості Хорошопа

Коментар спеціаліста:

Інструмент коректно працює, однозначна перевага платформи.


Висновки


Інтернет-магазини на Хорошопі пройшли сотні SEO-аудитів. Хорошоп впровадив в платформу всі рекомендації фахівців, тому новим сайтам не потрібен технічний аудит і участь програмістів. SEO-фахівці можуть одночасно займатися оптимізацією структури і контенту, збором семантики, формуванням посадочних сторінок і т.д.

Щоб переконатися в цьому на власному досвіді, ви можете створити інтернет-магазин на Хорошопі і зробити тест драйв на протязі 14 днів.

Аліна Глазиріна

головний редактор блогу Inweb

Підпишіться і будьте в курсі!

Аліна пише про головні новини інтернет-маркетингу
Користувальницької угоди