Google Discover: безплатний цільовий трафік для вашого бізнесу

Google Discover — це стрічка рекомендацій, яка формується для кожного користувача індивідуально. Цю стрічку можна побачити на google.com у браузері Google Chrome, якщо є авторизація в обліковому записі Google. Рекомендації створюються автоматично, при цьому Google враховує поведінку користувача, його інтереси та переваги. Так з’являється стрічка новин, де представлені матеріали, які можуть сподобатися конкретному користувачеві. Він сам може обирати, що саме йому цікаво, щоб стрічка була максимально релевантною його побажанням.

У Google Discover, як правило, показуються новини, інформаційні статті та відео. У цій статті мова піде саме про Google Discover, його безкоштовні рекомендації і як туди потрапити. Функціонал і принципи рекламного інструменту – Google Discovery Ads – заслуговує на окремий матеріал і детальний розгляд.

vid google diskaver

Користувач бачить ці рекомендації щоразу, коли відкриває на смартфоні головну сторінку пошуку

Чим корисний та цікавий бізнесу Google Discover

  • Аудиторія – понад 800 мільйонів користувачів.
  • Тут можна успішно просувати контент, якщо знати особливості стрічки.
  • Користувач може зацікавитися тим, що навіть не шукав, якщо ваш контент цікавий і актуальний, лежить у площині його побажань.

Аудиторія Discover – «тепла», люди зацікавлені в тому, щоб знайти потрібний контент. На противагу цьому, у соціальних мережах аудиторія холодна – вона отримує ваші меседжі та ігнорує їх. Налагодити контент у Google Discover значно простіше.

Новинки тут можуть отримати найбільше охоплення. Для регіональних ЗМІ тут є максимально комфортні умови: тут геолокація активно враховується. Спочатку алгоритми оцінюють, де знаходиться людина, а потім пропонують їй місцеві новини.

Стрічка рекомендацій формується з урахуванням різних даних, про що пише навіть сам Google:

  • Інформація облікового запису під час реєстрації. Ім’я, дата народження, номер телефону, країна проживання та інші параметри. Якщо у Google ще мало даних, система буде підбирати контент на основі статі, віку та місця проживання.
  • Історія запитів у пошуку та дії у програмах, підписки. Інтереси користувача легко визначаються з урахуванням цих параметрів. Також можна виявити його мету. Наприклад, бажання скинути вагу, вивчити італійську мову чи відправитися у відпустку у літній місяць. Також визначаються купівельні наміри та побажання. Тобто, на основі введених пошукових запитів ми робимо висновок, що користувач вишукує товари для дому, хоче придбати дитячий одяг або зимову куртку. Смаки та захоплення також будуть зрозумілими: любить джаз, французьке кіно, азіатську кухню. Все це стає зрозумілим, виходячи з дій користувача.
  • Налаштування таргетрнгу по геолокації та розташуванню, історії переміщень.
  • Налаштування демонстрації контенту. Враховується, чи увімкнений безпечний пошук у користувача, на який контент він скаржився, які канали видаляв у YouTube та ін.

Налаштування конфіденційності певного облікового запису впливатимуть на кінцевий вигляд стрічки рекомендацій Google Discover.

Який контент любить Google Discover

Щоб Discover почав рекомендувати матеріали ресурсу, сайт має бути проіндексований у Google. Контент для стрічки відповідатиме встановленим стандартам новин.

Головне правило – актуальний контент. Такі матеріали автоматично потрапляють до Google Discover.

Не чекайте, що Google Discover стане головним джерелом трафіку, але він оцінить такі формати контенту:

  • Новини.
  • Вічнозелений контент – інфостаті, репортажі та ін.
  • Відеоконтент.
  • Списки із цифрою в заголовку. Наприклад, «5 основних причин розлучень».
  • Вставляйте відео зі свого YouTube-каналу до статей.

Небажаний і залишиться поза увагою: контент тематики 18+.

Важливо. Хороший контент для пошуку та Google Discover – це різний контент.

Найкращі теми для Google Discover

Як уже було зазначено, новини – регіональні ЗМІ. А також:

  • світ технологій;
  • фінанси;
  • медицина;
  • туризм;
  • DIY;
  • розважальний контент.
Важливо. Інформаційні статті з сайтів eCommerce сюди також потрапляють. На це слід звернути увагу до бізнесу. Якщо ви дотримуєтеся відомих правил і параметрів контенту Google Discover, можна залучити нову «теплу» аудиторію.

Відомо також, що рекомендації пов’язані з тим, що людина дивилася на YouTube. Алгоритми пропонують схожі відео, а також текстові матеріали на ті самі теми, що й відео-ролики.

Цікаво. Емоційні теми користуються популярністю у Google Discover. Смерть, спірні питання, розлучення та розставання, плітки про життя та відносини знаменитостей – все це отримує гарний відгук у аудиторії. З цим обліком і пишіть заголовки, щоб підвищити клікабельність. Але в жодному разі не скочуйтесь у дешевий клікбейт.

Не відхиляйтеся від теми свого проєкту, інакше авторитет ресурсу буде низьким, і Google Discover залишить його поза увагою.

Якщо ви хочете знайти нові або популярні теми саме у своїй ніші, використовуйте для пошуку Google Trends або Exploding Topics.

Дані Discover доступні в Google Search Console, Search Analytics API. Тому ви можете використовувати додаткову інформацію сервісу, щоб виявити інтереси аудиторії та детальніше опрацювати статті.

Основні принципи створення контенту для Google Discover

  • Унікальні зображення високої якості не менше 1200 пікселів завширшки.
  • У метатегах зображень задайте параметр max-image-preview:large. При використанні прискорених сторінок AMP цей параметр додавати не потрібно.
  • Не використовуйте логотип як ілюстрацію для публікації.
  • Обов’язкові title та description (впливає на CTR), метатеги Open Graph.
  • Обсяг текстів 500-1000 слів. Максимальна ефективність відзначається у статей обсягом 600-700 слів.
  • Відповідність E-A-T — експертність, авторитетність, достовірність.

Зверніть увагу, що мікророзмітка та карта сайту не будуть базовими факторами для потрапляння до рекомендаційної стрічки Google Discover.

У кожній статті мають бути:

  • дата публікації;
  • назва блогу/організації;
  • відомості про автора публікації;
  • контакти;
  • джерело інформації (наприклад, інтерв’ю з експертом у сфері будівництва, опитування працівників IT-індустрії, банківський прес-реліз).

Старий контент також може потрапити до Google Discover. Поновлюйте матеріали регулярно.

Параметри перевірки контенту в Google Discover

Всі матеріали перед попаданням до Google Discover перевіряються за такими параметрами:

  • актуальність, оригінальність, достовірність, унікальність;
  • користь для ЦА;
  • цікаві та/або неочевидні факти у вашому контенті, але не омана чи брехня;
  • релевантність заголовка змісту;
  • наскільки активно користувачі діляться вашими публікаціями, зберігають в закладки, або рекомендують іншим;
  • орфографічні та стилістичні помилки;
  • наявність проблем із відображенням контенту на мобільних пристроях;
  • кількість реклами, щоб вона не перешкоджала ознайомленню з контентом;
  • цінність контенту в порівнянні з подібним, який також є на пошуку та проіндексований.
Важливо. Трафік Google Discover – це мобільні користувачі. Зробіть сайт зручним для мобільних пристроїв. Менше реклами, pop-up-вікон, оголошень, щоб сайт швидше завантажувався саме для мобільних користувачів.

Чек-лист: як потрапити у стрічку Google Discover

  1. Перевірте контент на відповідність правилам Google.
  2. Перевірте швидкість завантаження сторінки за допомогою PageSpeed ​​Insights та перегляньте звіт саме по мобільній сторінці. Прискоріть її роботу, зробіть зручніше для мобільних користувачів.
  3. Створіть та ведіть соціальні мережі, ділитесь там новинами та новими матеріалами.
  4. Слідкуйте за актуальністю контенту, який публікуєте. Оновлюйте його, додайте факти та перевіряйте актуальність викладеного.
  5. Слідуйте принципам E-A-T у своїх матеріалах.
  6. Продумуйте заголовки до всіх статей, щоб вони привертали увагу.
  7. Підбирайте зображення з урахуванням параметрів Google Discover.
  8. Доповнюйте тексти своїми відео з YouTube.

Не останнім фактором вибору саме ваших матеріалів для рекомендацій буде наявність інформації про вашу нішу серед сутностей Knowledge Graph. Це інструмент, який корисний для SEO вашого проекту та вашої аудиторії. Люди можуть стежити за вашим брендом у Discover, тільки якщо він знаходиться в Knowledge Graph . Ви можете перевірити, чи так це, знайшовши інформацію про свій бренд у Google. А щоб вона гарантовано там була:

  • Нарощуйте кількість посилань на свій ресурс.
  • Купуйте платну рекламу.
  • Використовуйте на сайті мікророзмітку Schema.org.
  • Додайте свою організацію до Google Business Profile.
  • Публікуйте контент на тему свого проекту, корисний та актуальний. Так, тут правило те саме, що і в самому Google Discover. Google підвищив свої вимоги до матеріалів, і це необхідно враховувати.

Шукайте сутності, пов’язані з вашим бізнесом та брендом, щоб розповісти про них. Не рекламним матеріалом, а цікавим і торкаючись актуальних тем. Тут вам знадобляться SEO-інструменти, зокрема Knowledge Graph.

І більше безкоштовного цільового трафіку вашого проєкту! Що робити, якщо ви хочете дати рекламу в стрічці Google Discover Feed?

Для цього потрібно налаштувати рекламную кампанию Discover Ads. Звертайтеся в Inweb, допоможемо!