Пошукові оператори Google: як їх використовувати для ефективного пошуку?

Пошукові оператори — справжні помічники для будь-якого SEO-фахівця або звичайного користувача. Знайти інформацію тільки з певним словосполученням, уточнити певний запит? Все це можна виконати за допомогою спеціальних команд. У цій статті розглянемо найпопулярніші пошукові системи, а також побачимо, як ними користуватися.

Для чого потрібні пошукові оператори?

Спершу потрібно зрозуміти, що оператори — спеціальні інструменти для пошукової системи, які спрощують пошук. Оператори пошукових запитів допомагають отримати корисну інформацію про індексацію сайту, виявити проблеми та навіть розібратися в нюансах роботи пошукових алгоритмів.

Буває таке, що пошукові системи пропонують додаткову інформацію разом з початковим запитом. Це можуть бути додаткові дати вильоту з певного міста, якщо користувач запланував подорож. Так система допомагає подивитися альтернативні варіанти:

Основні пошукові оператори Google

Перший стовпець містить оператори для уточнення запитів:

ОператорОпис
🔎 site:Обмежує пошук результатами тільки із зазначеного сайту
✍ intitle:Шукає сторінки, у заголовках яких міститься вказаний текст
🔎 inurl:Шукає сторінки, в URL-адресах яких міститься вказаний текст
✍ filetype:Шукає певні файли, наприклад, PDF або DOC

Другий стовпець містить оператори для розширеного пошуку:

ОператорОпис
🔎 related:Знаходить сторінки, пов’язані із зазначеним у запиті сайтом
✍ link:Шукає сторінки, які посилаються на вказану URL-адресу
🔎 info:Показує інформацію про вказаний у запиті сайт
✍ define:Знаходить визначення вказаного слова

Сподіваюся, це допоможе вам покращити свій пошук у Google!

Додаткова інформація разом з початковим запитом в пошуковій системі за допомогою Google

Оператори для Google

Розглянемо операторів від Google, завдяки яким можна набагато полегшити пошук потрібної, а часом і дуже конкретної інформації.

  1. Оператор «+». Всі слова після зазначеного знака будуть включені в пошук:Оператор« + »для Google
  2. Оператор «мінус» ( «-»). Слово після знака виключається: Оператор« мінус »(« - ») для Google
  3. Оператор «OR» рівнозначний пошуку з «або»:Оператор« OR »для Google
  4. Лапки. Завдяки «” “» пошук відбудеться у зазначеній формі:<
    Пошукові оператори Google: як їх використовувати для ефективного пошуку?
  5. «@» або «#» дозволяють шукати з певним ніком або хештегом:  Оператор «@» або «#» дозволяють шукати з певним ніком або хештегом в Google
  6. «to» або «in» – перетворення числових величин:   «to» або «in» перетворення числових величин в Google
  7. «€» і «$» припускають пошук товару в зазначеній валюті: « € »і« $ »припускають пошук товару в зазначеній валюті через Google
  8. Чи ви не пам’ятаєте частину фрази? Значок “*” вказує на пропущене слово:
    Пошукові оператори Google: як їх використовувати для ефективного пошуку?
  9. Оператор «define:» допомагає знайти пояснення тому чи іншому слову, визначає будь-яке поняття: Оператор« define: »в Google
  10. Завдяки «ext:» або «filetype:» система буде шукати файл в зазначеному форматі. Після кліка файл викачуватиметься: Оператор« ext: » або «filetype» в Google
  11. Оператор «site:» шукає задану фразу на конкретному сайті. Якщо ввести оператор без пошукового запиту, ви отримаєте список всіх проіндексованих сторінок вказаного сайту. Оператор« site:» в Google
  12. Якщо написати «source:», то пошук видає посилання із запитами з вказаного джерела. Вони займають перші позиції у видачі, після них можна побачити інші посилання з входженням зазначеного запиту. Оператор «source:» в Google
  13. Завдяки «allintitle:” і “intitle:» можна знайти результати з входженням одного слова або фрази в заголовку сторінки. Для пошуку декількох слів допоможе «allintitle:”: Для пошуку декількох слів допоможе «allintitle:
  14. Оператори «allintext:» і «intext:» видають результати з входженням фрази або одного слова в тексті на сторінці:
    Пошукові оператори Google: як їх використовувати для ефективного пошуку?
  15. Для пошуку слова, що входить в URL, використовуйте «inurl:» і «allinurl:». Останнє підійде для пошуку кількох слів:
    Пошукові оператори Google: як їх використовувати для ефективного пошуку?
  16. Оператор «related:» знаходить сторінки зі схожим контентом: Оператор «related:» в Google
  17. C допомогою оператора «cache:»у видачі можна знайти останню версію зазначеної сторінки з кешу, за умови, що вона була проіндексована: Oператор« cache:» в Google

    Контекстна реклама: які оператори варто застосовувати

    Спеціальні символи допоможуть заощадити і гроші, і час. При знанні додаткового синтаксису можна швидше знайти необхідний товар або послугу. Більше тонкощів знають наші спеціалісти, що надають послугу налаштування контекстної реклами.

    Google Ads — та платформа, яка в силах оптимізувати контекстну рекламу. Деякі власники сайтів запускають рекламні кампанії, отримують велику кількість переходів, проте це мало впливає на кількість замовлень і кошики виявляються порожніми.

    Використовувати спеціальні символи — додаткова перевага перед конкурентами. З їх допомогою відсіється непотрібні запити, піде незацікавлена ​​аудиторія, а реклама буде приводити тільки потрібних клієнтів.

    Google Ads допоможе при роботі з точним і фразовою відповідністю, а також з мінус-словами та модифікатором широкої відповідності.

    Якщо у фразі, зазначеної в рядку пошуку, відсутні спеціальні знаки, то робот сприймає слова в широкому сенсі і може видавати схожі за змістом значення, синоніми, близькі по темі фрази і пропозиції.

    Тільки уявіть, якщо написати в пошуковому рядку слово «доставка», то скільки всього можна побачити: «доставка суші», «доставка продуктів», «доставка квітів», «доставка Чорноморськ».

    При цьому треба пам’ятати, що при відсутності пошукових операторів Google, порядок слів у ключовій фразі ніяк не враховується.

    За замовчуванням в Google Ads працює налаштування «Близькі варіанти». З цього випливає, що функція показує схожі смисли в різних відмінках, числах, відмінювання, формах, а іноді і навіть з помилками.

    Для розширеного відповідності працює модифікатор, який призначений для показу фраз з присутністю спеціального ключа. Для цього є знак плюс (+). Наприклад, фразу «+ купити двигун + Київ» побачить кожен користувач, який хоче купити двигун саме в Києві, а не в іншому місті. Слова «купити» і «Київ» обов’язково будуть зустрічатися в запиті, а ось замість «двигун» можуть попастися «мотор», «кульова опора», «зарядний пристрій» або «акумулятор».

    Для отримання тільки введених слів в будь-якій кількості, відмінюванні, відмінку, синонімів без різних доповнень, слід застосовувати квадратні дужки «[]».

    Фразова відповідність призначене для пошуку елементів з необхідним словом або словосполученням, і тут слід поставити все це в лапки (“”). Важлива деталь: до і після такого ключа зазвичай присутні додаткові слова. Мають місце і мінус-слова, що виключають нерелевантні фрази, — для цього існує символ «мінус» (-).

    Висновок

    Можна сміливо сказати, що пошукові оператори Google істотно спрощують життя як звичайним користувачам, так і фахівцям вузькопрофільних спрямувань. Завдяки їм можна перевірити зовнішні посилання, зробити аналіз прямих і непрямих конкурентів, парсинг, сформувати семантичне ядро.
    Особливо важливим елементом всього процесу можна виділити оптимізацію витрат на рекламні кампанії, завдяки урізання непотрібних показів і непотрібних кліків.

    Такий інструмент — дуже важливий і доступний помічник, з великим функціоналом. І що не менш важливо — безкоштовний. Тому основне завдання — підбір необхідних команд, які допоможуть в потрібні моменти.

Часті питання про пошукові оператори Google:

 

Що таке пошукові оператори Google?

Пошукові оператори Google – це спеціальні символи або команди, які допомагають уточнити пошуковий запит і отримати більш точні результати.

Які пошукові оператори Google можуть використовуватись для пошуку певного типу файлів?

Для пошуку певного типу файлів, можна використовувати оператор “filetype:”. Наприклад, для пошуку всіх PDF-файлів на сайті можна ввести наступний запит: “site:example.com filetype:pdf”.

Як використовувати оператор “intitle:” для пошуку сторінок, які містять певне слово в заголовку?

Оператор “intitle:” використовується для пошуку сторінок, які містять певне слово у заголовку. Наприклад, для пошуку сторінок, які містять слово “інтернет” у заголовку, можна ввести наступний запит: “intitle:інтернет”.

Як використовувати оператор “site:” для обмеження пошуку лише на певному сайті?

Оператор “site:” використовується для обмеження пошуку лише на певному сайті. Наприклад, для пошуку всіх сторінок, які містять слово “Google” на сайті “example.com”, можна ввести наступний запит: “site:example.com Google”.