40 інструментів від топ-спеціалістів Inweb для автоматизації SEO, PPC, тайм-менеджменту та спілкування

40 інструментів від топ-спеціалістів Inweb для автоматизації SEO, PPC, тайм-менеджменту та спілкування Ми сподіваємося завдати читачам непоправної користі та поділитися інструментами, які полегшать вашу роботу. Саме тому зібрали семеро топових фахівців компанії Inweb і запитали, чим вони користуються у своїй роботі. Представляємо їх вам:

Ловіть список корисних інструментів для таких завдань:

  • просування сайту;
  • автоматизація реклами;
  • збір та обробка даних про бізнес;
  • переклад текстів;
  • віддалений доступ;
  • облік продажів;
  • онлайн-спілкування команди та ще багато чого.

Специфіка роботи кожного керівника відділу та спеціаліста відрізняється. Продажі, аналітика, маркетинг… Загалом, шукайте своє, обирайте перевірене нашими фахівцями та спрощуйте собі робочі процеси!

Важливо: жодного російського сервісу чи сайту. Зберігайте собі матеріал на майбутнє – це скарб!

Далі пряма мова кожного фахівця.

мамонтовОлексій Мамонтов, CEO of Inweb

Найчастіше використовую Google Sheets. Безкоштовно, великий функціонал для фільтрів, сортування, формул, зведених таблиць.

Планування онлайн-зустрічей – знову Google Sheets, але ще плюс Google Календар. Виглядає це так:

Планування онлайн-зустріч

Тут дуже круто, що в Google Workspace зручно та швидко призначити зустріч. Вибираємо нік:

Вибираємо нік

Тут же доступні переговорки. Все зрозуміло та наочно.

доступні переговорки

МутеркоІгор Мутерко, co-Founder of Inweb

Я підбирав кожен інструмент, щоб бути на зв’язку та віддалено допомагати клієнтам, безпечно зберігати паролі та серфити в інтернеті без проблем, надавати повні звіти з профільних послуг агенції.

Часто можна знайти потрібний сервіс безкоштовно. Але я готовий сплатити чесну ціну за якісний сервіс. Ціна $10-100 за сервіс цілком прийнятна для вирішення професійних завдань. Десктопні програми, якими я найчастіше користуюся, додані до панелі швидкого доступу комп’ютера. Серед них є ті, на які можна окремо звернути увагу:

VPN Unlimited by Keepsolid. Прекрасна якість сервісу за прийнятною для мене ціною. Плюс розробники з України.

VPN Unlimited by Keepsolid

Microsoft ToDo. Серед десятків аналогів вибрав саме його. Зручна структура вкладеності задач та можливість шерити окремі групи завдань на команду. Безплатний.

 групи завдань на команду

Twilio Authy. Холдер кодів двофакторної автентифікації. Швидко, чітко. Кросплатформовий. Є бекапи. Безкоштовний.

амазон

Перекладач DeepL. Крутіший за Google Перекладач, але платний. Вміє перекладати pdf, docx, pptx.

AnyDesk. Альтернатива TeamVeawer. Легше, зручніше, швидше. Виручає, коли потрібно віддалено чимось допомогти колезі/клієнту/партнеру на його комп’ютері.

З хмарних сервісів використовую такі:

  • Loom. Записує екран та камеру одночасно. Відмінно підходить для запису коротких інструкцій до 5 хвилин. Безкоштовний.

Записує екран і камеру одночасно

  • Monosnap. Простий і зручний скріншутер.

скриншутер

  • Serpstat. Це комбайн інструментарію для інтернет-маркетингу: аналіз видачі та посилань, моніторинг позицій, аудит сайту, кластеризація. Корисно для власника проекту та спеціаліста-практика.

комбайн инструментария для интернет-маркетинга

наумовВладислав Наумов, CPO. SEO та управління командами

Ця добірка підійде практикам, перед якими стоять конкретні завдання.

Аналіз конкурентів по всіх каналах трафіку, сайтах та мобільних додатках, у тому числі – це Similarweb. Можна проаналізувати свій сайт, провести порівняння з конкурентами та визначити ефективність каналів трафіку. Які дають більше та які – менше.

У Serpstat ми використовуємо практично всі інструменти: починаючи з аудиту сайту і закінчуючи локальним SEO. Кожен спеціаліст агентства Inweb використовує Serpstat для моніторингу позицій, пошуку ключових слів, цілісного аналізу конкурентів.

Це LMS-система, яку ми використовуємо всередині Inweb для онбордингу новачків та навчання співробітників – AcademyOcean. Тут ми складаємо курси з процесів або областей знань SEO- та PPC-фахівців.

Проводити аналіз маси посилань краще з Ahrefs. Це незамінний інструмент для SEO-фахівця, зручний та інформативний.

Найкращий інструмент для ведення особистого списку завдань – Ticktick. Є весь необхідний функціонал з безкоштовною версією, на голову вище за інших конкурентів.

Для опису бізнес-процесів використовую Studio Creatio Free. Зрозуміло та красиво можна проілюструвати будь-який процес усередині компанії.

Draw.io – для створення різних схем. Не надто сучасний і без крутого функціоналу, але є синхронізація з Google Drive. А це дуже зручно.

Netpeak Spider – це комплексний аудит сайту. Він швидше за аналоги і показує всю необхідну інформацію в зручному дашборді. При цьому можна робити практично будь-які вивантаження Google Таблиці.

Важливо! Для SEO-фахівця є інструменти, без яких працювати просто не можна. Наприклад, Serpstat, Ahrefs, Netpeak Spider.

Вигода клієнта полягає в тому, що отримання даних про проект займає мінімум часу, а фахівець приділяє більше уваги пошуку точок зростання та збільшення доходу сайту. Він не витрачає час на ручне збирання семантичного ядра або аналіз посилань через безкоштовні інструменти.

Автоматизація та прискорення процесів

Для автоматизації рутини ми в Inweb створили власні інструменти. З ними ми виконуємо деякі завдання з SEO, що суттєво прискорює процеси.

В основному, ми взаємодіємо з базою Serpstat і по API отримуємо необхідні дані, які на своїй стороні вже обробляємо та надаємо потрібний нам результат. Наприклад:

  1. Частотність запитів – дозволяє вивантажити із бази Serpstat частотності для великої кількості фраз.
  2. Завдання для текстів – вводьте маркерний запит і отримуєте готове завдання для копірайтера.
  3. Відстань Левенштейна – дозволяє знайти відповідності між URL-адресами для написання редиректів.
  4. Збір семантичного ядра – дозволяє за маркерним запитом отримати всю семантику на сторінку.
  5. IndexNow – масове додавання сторінок на індексацію в Bing.

Також від себе рекомендую Feedly. Через нього я підписався на основні, корисні для себе ресурси, і читаю там контент з тематики, яка мене цікавить.

ЗалиховскаяЮлія Заліховська, Head of Sales

Отже, якими інструментами я користуюся в роботі. СRM-система – Планфікс. Будь-який відділ продажів має вести клієнтів, продажі не на листочку, в табличці, а в СRM. Раніше ми користувалися AmoCRM, але це російський сервіс. Після вторгнення росії в Україну, ми перейшли на Planfix.

У СRМ я веду облік і перевірку всіх угод, контролюю оперативність відгуків на вхідні звернення. Нам важливо зв’язуватися з клієнтом якомога швидше при отриманні звернення. Тут моніторю просування клієнтів по воронці продажів. У мене налаштовані необхідні повідомлення, які дають мені знати, на якому етапі підготовка комерційної пропозиції чи спілкування з клієнтом. Це допомагає нічого не втрачати.

Google Таблиці. Всі звіти з продажу, статистику та інше веду тут. Зручно працювати з формулами, графіками, що допомагає швидко відфільтрувати необхідні дані, вивести дані в діаграму та багато іншого.

Google Meet: постійні зустрічі з клієнтами та командою. Швидко, в один клік, можна створити та скопіювати одразу посилання на зустріч, швидко підключитися та обговорити, що треба.

Мій задачник – це додаток для заміток в ноутбуці. У мене є список завдань на місяць, тиждень та кожен день. Ще я ставлю собі нагадування.

Намагаюся не тримати в голові, що і коли потрібно зробити. Тому за кожним завданням налаштовую собі нагадування на якийсь час. Нагадування, до речі, поділяю залежно від типу завдання: щось складне мені завжди легше дається в першій половині дня, щось пов’язане з монотонною роботою (типу перевірки угод, що вимагає менше мислепалива) – залишаю після обіду.

НиколаеваКатерина Ніколаєва, Middle Web Analyst

Про сервіси для роботи веб-аналітика

Моя основа основ – це Google Analytics, включаючи новий ресурс GA4. Для налаштування відстеження подій, електронної торгівлі, підключення лічильників Google Analytics та інших допоміжних сервісів використовую Google Tag Manager .

Для більш детального відстеження взаємодії користувачів з сайтом рекомендую і сама працюю з Microsoft Clarity.

Для візуалізації звітності для клієнтів використовую Google Data Studio (тепер – Looker Studio).

Кастомні звіти будую в Google Sheets.

Для налаштування аналітики до встановлення лічильників на сайт використовую сервіс

Для перевірки встановлення лічильників на сайт – GA Checker та Tag Assistant.

Для автоматизації налаштування стандартних подій та шаблонного рішення електронної торгівлі використовую сервіс GTM Tools.

Вношу виправлення до статистики електронної торгівлі в Google Analytics за допомогою Hit Builder.

Для аналітики мобільних додатків використовую Firebase та AppsFlyer.

Про вигоди для клієнта

Усі основні вихідні дані клієнт агентства Inweb отримує у вигляді зібраної статистики в Google Analytics та дашбордах у Looker Studio. Тому й рекомендую їх із власного досвіду.

На основі зібраної статистики Microsoft Clarity ми робимо детальний аудит конверсії сайту та даємо більш точні рекомендації щодо покращення юзабіліті, щоб її покращити. Сервіс, до речі, повністю безкоштовний, і рекомендую прочитати мій огляд з рекомендаціями по встановленню, налаштування та інтерпретації звітів.

Про найкрутіший сервіс

Великим помічником у налаштуванні аналітики для мене є GTM Tools. Сервіс прискорює налаштування відстеження подій та електронної торгівлі у рази. Для автоматизації внутрішніх та клієнтських процесів, звітності та візуалізації даних я використовую RStudio та власні рішення задач мовою R.

СвистМарина Свіст, Team Lead of SMM

Перше – це офіційні довідки, без яких маркетологу не обійтися: Довідковий центр Meta для бізнесу та Посібники з Google Реклами.

Для автоматизації рутини рекомендую Creator Studio від Facebook, Google Drive для роботи з файлами та Google Таблиці.

Також на вибір рекомендую інструменти з добірки Нати Заяць «100+ інструментів для роботи з візуалом у Instagram».

Незамінний інструмент

Безумовно рекомендую майже незамінний сервіс Canva. Великий вибір шаблонів для створення рекламних банерів на таргетовану рекламу, обкладинок на Facebook, Instagram Stories і колажів. Можна адаптувати під кольори та стилістику компанії або під брендбук, якщо він є. Зручно, що він є і на телефоні, і ноутбуці, тому немає проблеми передавати файли. Також зручно, що до створення дизайну можна підключити команду на їх email.

ГлазыринаАліна Глазиріна, Head of Marketing

Google Docs, Таблиці, Презентації, Календар для планування зустрічей, пошта та їх синхронізація, сервіси аналітики – Google Analytics, Microsoft Clarity.

Для комунікації з командою – найзручніший месенджер Telegram, який дозволяє і нагадувати, і збирати інформацію до папок, і робити нотатки.

Canva для швидкого створення креативів. Зручний графічний редактор з великою кількістю шаблонів, простий та інтуїтивно зрозумілий. Іноді працюю тут, і почуваюся супердизайнером! 🙂 Крім цього, хороша ціна на платний тариф чи взагалі преміум-доступи безкоштовно – для українського бізнесу.

Найзручніший

Для постановки будь-яких завдань і дрібних записів-нагадувань для себе я користуюся мобільним додатком Google Завданнями:

гугл завдання

Це зручно і таски можна побачити відразу в інтерфейсі Gmail-пошти. У ній я проводжу багато робочого часу, і всі завдання завжди на увазі.

Користуванням ми регулярно ділимося на нашому Телеграм-каналі. Всі нові сервіси та фішки завжди тут і відразу, щоб обговорити та одразу застосувати. Підписуйтесь, щоб не пропустити!

Євгенія Лебедєва
Євгенія Лебедєва
• Ex-blog editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Ексредакторка блогу Inweb. Пишу, редагую, оформлюю, презентую. Роблю складне зрозумілим. Не боюсь заглядати у словник.
Більше цікавого