Формування фіда для торгових кампаній на Opencart без допомоги розробника

Велика частина фахівців з інтернет-маркетингу використовують шаблонні технічні завдання для реалізації певних завдань. Хоча, якщо розібратися, в кожної CMS-системі є вже готові рішення – модулі, які можна використовувати. Вони дозволяють прискорити впровадження необхідних правок і спростити всім життя.

Наприклад, ось так виглядає шаблонне технічне завдання для створення фіда Google Merchant Centre очима програміста:

Google Merchant Centre

Шутка :)

Тепер серйозно. А ось так подібні вбудовані функції виглядають в різних CMS-системах:

  1. Хорошоп. Створення фида вже вбудовано в систему

    Хорошоп

  2. Бітрікс. Модуль автоматичного вивантаження

    Битрикс

  3. WordPress. Плагін експорту Google Merchant Center

    Wordpress

Про що це каже? Про те, що якщо можна зробити правильно, просто і швидко, без підключення команди програмістів, потрібно робити! У цій статті я детальніше хочу зупинитися і розповісти, як формувати фід даних для сайту на Opencart. Маю велику надію, що моя інструкція прискорить і полегшить роботу фахівців з контекстної реклами, адже вони зможуть створювати фід для торгових кампаній Google самостійно.

З чого почати

  1. Переконатися, що у вас сайт на CMS-системі Opencart.
  2. Придбати модуль вивантаження фіда товарів: UNIXml Pro 5.9 . Зверніть увагу, скільки вивантажень він містить:

    UNIXml Pro 5.9 .

  3. Далі, встановлюємо придбаний модуль на сайт. Зробити це можна самостійно або, в крайньому випадку, все ж закликати на допомогу програміста.
  4. Якщо модуль встановлений коректно, переходимо до налаштування.

Налаштування модуля фіда товарів для Opencart

  1. Переходимо в розділ «Налаштування / Інформація» і включаємо потрібне нам вивантаження

  2. фид для Opencart

  3. Відкриваємо вкладку «Google»,переходимо в базові налаштування

  4. базовые настройки

    Кожне поле налаштування містить примітку: наведіть на знак питання, ознайомтеся з описом і використовуйте його під час налаштування фіда.

    описание

    Поля «Назва компанії» і «З якого поля беремо id товару» ми заповнюємо вручну. Решті – вибираємо з переліку.

    Название компании

    Детальніше зупинимося на полі «Формула націнки. Синтаксис php! ».

    синтаксис

    Сюди можна вставляти будь-який php код. У моєму випадку, я тягну в фід значення

     — висновок категорії товару, використовуючи код:

    Приклад, як буде виглядати:

    вывод категории товара

    Рухаємося далі і заповнюємо ті поля, які потрібні в ваших рекламних оголошеннях:

    рекламные объявления

  5. Переходимо до додаткових налаштувань

Вказуємо наступні значення:

настройки значений

В поле 21 – «Шаблон генерації назв товарів» – я вказав змінну тега h1 ((pd.meta_h1)). Ось це поле в адмінці сайту:

Шаблон генерации названий товаров

Якщо ж вам, наприклад, потрібно тягнути назва товару, то просто виберете іншу змінну з переліку:

список переменных

Налаштовуємо категорії і бренди:

категории

бренды

Налаштовуємо фото і атрибути

фото и атрибуты

Переходимо до опису товарів і отримання посилання на фід

шаблон генерации товаров

  1. Зберігаємо налаштування

Ми отримали готовий до використання фід для торгових кампаній, який потрібно завантажити в Merchant Center.

Merchant Center

Вище я описав базові налаштування, щоб ваш фід був робочим і повноцінним. Модуль UNIXml Pro 5.9 дуже гнучкий. Використовуючи його ви можете створити свій унікальний фід для Merchant Center.

FAQ

  1. Як часто оновлюється фід даних? Один раз на добу. В той час, який визначить фахівець з контекстної реклами в самому Merchant Center.
  2. Як перевірити чи коректно сформований фід? В особистому кабінеті Merchant Center буде інформація у всіх помилках фіда, виявлених системою, з описом проблеми, яку необхідно усунути.

Вывод

РРСшнікі, перед тим, як ставити завдання програмісту сформувати фид для кампаній Google Shopping з об’ємним технічним завданням, зупиніться і пошукайте інформацію. Можливо, про ваш сайт вже подбали і створили готовий модуль, який прискорить цей процес. Це дозволить всім стати щасливішим: розробник зможе продовжувати виконувати якесь свое понад-завдання, спеціаліст з контексту оперативно налаштувати і запустити рекламу, ну а клієнт швидше почне заробляти гроші. А чи не це нам всім треба? :)

P.S. Корисне доповнення від автора

Автор модуля «Unixml pro 5.9», про який я написав в цій статті, підготував окремий сайт, де відповідає на найпопулярніші питання, що виникають під час його налаштування та використання.

  • Приклад №1

    кастомный код

  • Приклад №2

    атрибуты кода

Якщо у вас є питання, відповіді на яке немає на сайті, можна безпосередньо написати автору на пошту info@microdata.pro і він його розгляне. Ну або запитуйте тут, в коментарях, будемо розбиратися разом і доповнювати розділ FAQ цієї статті.