ecommerce
PPC

КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА ДЛЯ МАРКЕТПЛЕЙСУ АЛЛО

Комплексна робота з контекстною рекламою для стабільного збільшення прибутку та охоплення.
КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА ДЛЯ МАРКЕТПЛЕЙСУ АЛЛО

АЛЛО — один з лідерів українського ринку електроніки та гаджетів, має близько 300 магазинів по всій Україні та маркетплейс allo.ua, на якому представлені різноманітні товари, — від меблів до товарів для дітей і спортивного обладнання.

АЛЛО Маркетплейс входить до пʼятірки найкращих в Україні — тут розміщено понад 2 млн товарів від кількох тисяч продавців. За даними Similarweb, щомісяця сайт відвідує 3,5–4 млн людей (Unique Visitors). Він займає першу позицію у категорії магазинів електроніки.

Працюємо з липня 2023 року і за цей час завдяки комплексному PPC-просуванню вдалося досягти стабільного зростання продажів та ефективності рекламних кампаній.

Генерація інноваційних гіпотез, які відкривають нові можливості для розбудови рекламних стратегій, а також швидке та якісне виконання завдань є критично важливими в нашому співробітництві. Ми цінуємо високу швидкість реакції та здатність агенції структурувати комунікацію з нашою компанією.

Дмитро Дядюх,
Senior PPC в АЛЛО

У ході нашої співпраці ми тестуємо різні інструменти задля масштабування бізнесу. Так, ми запропонували клієнту використати DSA-кампанії Google Ads для просування у пошуку. До цього клієнт не використовував такі кампанії. За нашою гіпотезою, DSA дозволив би збільшити цільовий трафік.

У результаті за два місяці тестування інструмента, DSA-кампанії склали 6% прибутку і трафіку від загальних показників з платних каналів (paid traffic). Просте, але ефективне рішення, тому ми продовжуємо масштабувати використання цього інструменту.

Детальніше про DSA-кампанії як PPC-інструмент для збільшення доходу читайте у спільному кейсі роботи.