Як збільшити трафік на 187% через індексацію зображень — досвід «ОН Клінік»
Мережа медичних центрів «ОН Клінік» в Україні розпочала свою роботу у 2007 році. Зараз налічує понад 20 медичних центрів у 11 містах України, а також під брендом Doctorpro — у Польщі та Словаччині. Маючи експертизу в медичній сфері, «ОН Клінік» запустили власну агенцію digital-маркетингу adStorm Marketing і діляться досвідом із читачами Медіа Inweb.
Розказуємо, як розв’язували проблему відсутності індексації зображень та отримали значний приріст органічного трафіку з Google Image.
Завдання
На сайті «ОН Клінік» постійно створюємо нові статті, нові послуги та відділення з новими унікальними ілюстраціями. Трафік на сторінки зростає, але в трафіку по зображеннях майже немає динаміки.
Виявили, що частина зображень, які ми розміщували в статтях блогу та текстах послуг, не індексувалася.
Зображення, які ми розробили під SEO, містять правильні теги та заповнений атрибут alt. Тому фактори SEO виключили як причину неіндексації зображень.
Поставили собі завдання знайти рішення, як проіндексувати всі ілюстрації в контенті, щоб отримувати з них трафік.
Рішення
Було дві гіпотези, ефективність яких хотіли перевірити:
- додати всі зображення в контенті до структурованих даних;
- додати всі зображення у файл Sitemap.xml.
Додали зображення в наявні структуровані дані типу Product для сторінок послуг, відділень і типу Article для статей блогу.
Як було — одне зображення обкладинки статті в структурованих даних типу Article:
Як стало — усі зображення в контенті статті, які додали до розмітки Article:
І додали всі зображення в поточний файл Sitemap.xml із розширенням для зображень із дотриманням правил Google (посилання на довідку).
Результат
Коли ми реалізували два завдання з додавання всіх зображень у контент до структурованих даних і додавання всіх зображень у файл Sitemap.xml, то отримали зростання кліків утричі з Google пошуку за зображеннями.
Такі самі дії ми виконали на іншому проєкті: додали зображення у файл Sitemap.xml, зафіксували результат і потім через 3 місяці розширили структуровані дані зображеннями. Також отримали зростання.
Дійшли до висновку, що на зростання трафіку за зображеннями вплинуло саме додавання зображень у структуровані дані. Ступінь впливу додавання зображень картинок у Sitemap.xml ━ невисока.
Ми безперервно та системно продовжуємо покращувати результати проєкту. Пошук слабких місць і їхнє перетворення на точки зростання — наше постійне завдання.
Автор матеріалу — Катерина Кузіна, SEO Team Lead в компанії «ОН Клінік».
Перевірив Михайло Сорвачов — Head of SEO та СЕО агенції AdStorm Marketing.