Як фонд «Повернись живим» став ефективніше збирати на потреби ЗСУ за допомогою Google Ad Grants — кейс

Сфера діяльності
Благодійний фонд
Послуга
Google Ad Grants
Період просування
13.02.2023 – дотепер
Вже рік відділ Nonprofit-маркетингу агенції Inweb допомагає фонду «Повернись живим» у налаштуванні та веденні рекламних кампаній за програмою Google Ad Grants.
Програма Google Ad Grants надає можливість неприбутковим організаціям запускати контекстну рекламу в Google без витрат на рекламний бюджет з боку організації. Розказуємо, як ми допомогли благодійному фонду більше збирати на потреби ЗСУ.
Фонд «Повернись живим» скористався можливістю і взяв участь у програмі від Google, щоб посилити діяльність із залучення донатів.
Для ефективного використання можливостей програми Google Ad Grants до просування долучилися професійні спеціалісти агенції Inweb, які використали грантову суму з максимальною ефективністю, маючи відповідний досвід.
Про фонд «Повернись живим»
Фонд «Повернись живим» веде роботу з 2014 року, а зараз є одним з найвідоміших фондів України. Українці йому довіряють та готові донатити. Це і допомагає фонду тримати лідерство у зборах та фінансуванні важливих військових і соціальних ініціатив:

«Повернись живим» — це фонд компетентної допомоги армії, а також громадська організація, що займається аналітикою у секторі безпеки та оборони, реалізує проєкти з реабілітації ветеранів.
Ось як фонд пише про себе:
«Повернись живим» — найбільша в Україні благодійна організація допомоги війську. Ми працюємо з 2014 року, акумулювали для війська понад 11 мільярдів гривень і продовжуємо компетентно впливати на хід війни. Фонд реалізовує проєкти, які рятують життя наших захисників і допомагають їм звільняти від загарбників українську землю».
«Повернись живим» до програми Google Ad Grants
Аудиторія благодійного фонду «Повернись живим» — це компанії, бізнеси та люди, що донатять. У пошуковій видачі він конкурує з іншими фондами, оскільки в Україні з початком повномасштабної війни стався вибуховий ріст кількості благодійних організацій.

Команда Inweb підключилась саме для ефективного налаштування рекламних компаній і залучення нових та наявних донатерів, а також їх пожертв на потреби Сил оборони України.
Дійшли результату завдяки активній залученості представників «Повернись живим»
Фонд має безліч проєктів та благодійних ініціатив, та разом з цим команда «Повернись живим» оперативно відповідала на наші запити й узгоджувала пропозиції, навіть у позаробочий час.
Така залученість допомогла нам отримати бажані результати. З таким клієнтом завжди приємно працювати, бо його включеність у процеси просування — це завжди плюс до ефективності.
Чому почали співпрацю з Inweb
Артем Бородатюк, засновник Netpeak Group, порадив фонду нашу агенцію, бо ми спеціалізуємось на просуванні Nonprofit-організацій.
Відділ Nonprofit-маркетингу в Inweb унікальний для української диджитал-сфери, а для благодійного фонду такого масштабу — це допомога у залученні ще більшої кількості донатерів для реалізації важливих ініціатив.
Щоб ефективно використати Google Ad Grant у PPC-просуванні, фонд «Повернись живим» звернувся до нас.
Задачі фонду «Повернись живим»
Збільшити кількість донатів через Google.
Дії команди спеціалістів агенції
Для початку:
- провели SEO-аудит;
- зібрали семантику;
- налаштували аналітику і Google Tag Manager для відстеження суми проведених донатів — для цього залучили аналітика;
- впровадили необхідні редиректи на сайті фонду для коректного відображення сторінок у пошуку;
- рекомендували написання статей на сайт;
- встановили сервіс Microsoft Clarity для відстеження поведінки користувачів на сайті, щоб розуміти, який саме шлях вони проходять до успішного донату.
Працювали спринтами — це дозволяє швидко реагувати на зміни. Тобто ставили собі задачі на певний проміжок часу і потім звітували про їх виконання. Це дає нам можливість швидко коригувати стратегію та оперативно представляти проміжкові результати.
Також ми запустили рекламні оголошення по широкій семантиці та з брендовими запитами. Назва благодійного фонду, вже сформований бренд «Повернись живим», добре впізнають українці, що допомагало нам отримати кращі результати.
Приклади оголошень:



Просували такі посадкові сторінки:
- Головна сторінка.
- Регулярні донати.
- Збір на підсилення роботи снайперів.
- Календар: ключові події війни.
- Новина: «Запакуй небо — прокачай ППО! Збираємо 330 мільйонів на зв’язок для протиповітряної оборони».
- Збір «Довгі РУКи ТрО».
- Спільна з INTERTOP ініціатива для проєкту реабілітації через спорт «Підтримай Нескорених».
Результати просування
Ми підвищили рівень конверсії та залучаємо більше донатерів на тимчасові збори — це основні завдання фонду «Повернись живим», які ми успішно виконуємо та продовжуємо реалізовувати.

Динаміка успішних донатів за останній рік виглядає так:

Пряма мова проєктного менеджера Inweb, Катерини Гавдан:
«Ми працювали дуже швидко. Я оперативно виходила на зустрічі. Олег, інтернет-маркетолог, налаштовував всі кампанії у максимально стислі терміни. Ми брали участь в усіх зборах за останній рік, що нам доручали.
Ми круто налаштували аналітику. Це унікальний інструмент: взяли за основу електронну торгівлю, і адаптували її для відстежування донатів — замість успішної покупки.
Ми — молодці. Ми старались і принесли результат. Я особисто пишаюсь тим, що ми робимо, і що маємо стосунок до такого важливого проєкту».
Пряма мова керівника відділу аналітики Inweb, Катерини Ніколаєвої:
«Налаштували відстеження успішних донатів в GA4 для перегляду статистики в розрізі каналів трафіку.
Задача була спрощена для нас, оскільки в рівень даних сайт вже віддав повідомлення з параметрами успішного платежу. Мені необхідно було лише перекласти цю інформацію на мову Google Analytics та відправити подію з параметрами в систему аналітики. При цьому додатково вдалось налаштувати відстеження в аналітиці напрямку, на який було здійснено донат.
Особисто для мене було важливо взяти участь у реалізації цієї задачі для фонду. Хотілось реалізувати роботу швидко та якісно, особливо, для такого проєкту».
Відгук про співпрацю з Inweb


Inweb та «Повернись живим» — співпраця заради допомоги Україні
Наразі ми повністю використовуємо можливості, які надає Google Ad Grants. Це приводить більше донатерів, що жертвують кошти на допомогу ЗСУ. Маємо стабільний ріст конверсії — успішних донатів та більшу аудиторію.
Не збираємося зупинятися, бо відчуваємо свою відповідальність у нашій спільній справі — перемозі України.
Команда проєкту
Катерина Гавдан,
Project Manager
Олег Ярченко,
PPC Specialist
Катя Ніколаєва,
Head of Analytics
