Що таке коллтрекінг і як він працює?
Перш, ніж робити вибір між сервісами коллтрекінга, пропоную повноцінно розібратися в цій послузі, з’ясувати, навіщо потрібен коллтрекінг, як він працює і що необхідно для його впровадження.В цій статті:
- відео —1 шт,
- кейс — 1 шт,
- порівняльна таблиця — 1 шт,
- висновок, який допоможе тобі все це не читати й не дивитися.
Коллтрекінг – це технологія, яка відстежує звернення за телефоном і пов’язує їх з конкретним рекламним джерелом.
Про коллтрекінг і аналітику дзвінків
Якщо ти ще не знайомий з Романом Єфременко та його відеоблогом #На пальцях, то знай, ти втрачаєш багато корисної інформації.
У випуску Рома каже:
- про проблеми, які вирішує коллтрекінг;
- про алгоритм роботи коллтрекінга;
- про користь яку ти отримуєш, запровадивши систему коллтрекінга;
- про різницю між статичним і динамічним коллтрекінгом;
- як зрозуміти, чи потрібен тобі коллтрекінг?
- про страхи, які рухають людьми перед впровадженням коллтрекінга.
Фінальна нота – кейс меблевого магазину. Рентабельність рекламних кампаній в магазині виросла на 390% після впровадження коллтрекінга.
Відео цілком відмінне.
А як ще в реальному житті працює коллтрекінг?
У кейсі салону суконь La novale яскраво видно, як відстежити якісні канали трафіку і вкладати гроші в рекламу з розумом за допомогою коллтрекінга.
ВАЖЛИВЕ з кейса:
- прослуховування дзвінків за допомогою сервісу дозволяє більш точно визначити потреби користувачів і підібрати нові ідеї для розширення семантики;
- завдяки коллтрекінгу дізналися, що близько 60% випускниць і їхніх мам шукають плаття для випускного балу за запитами «вечірнє плаття». Тому перерозподілили бюджет і виділили на кампанію вечірніх суконь в пошуковій мережі на 40% більше запланованого бюджету.
Подивимося, які основні функції має в собі Ringostat та Phonet
Поспілкувавшись з менеджерами двох компаній, дізналися наступне:
Вартість
Ціна – не вирішальний фактор при виборі. Тут не працює: дешевше = краще. Вибір залежить від функціонала та відгуках про систему. І все ж.
Висновки
- Алгоритм роботи коллтрекінга: користувач бачить унікальний номер, дзвонить в компанію і тут ми розуміємо звідки він до нас прийшов.
- Коллтрекінг визначає джерела і канали, які приносять більше звернень. Це дозволяє виявити рентабельні інструменти інтернет-маркетингу і витрачати гроші тільки на них.
- Завдяки прослуховуванню розмов менеджера з клієнтами, можна виявити слабкі місця і попрацювати над ними.
- Коллтрекінг підвищує конверсію сайту за допомогою віджета зворотного дзвінка.
- Коллтрекінг інтегрує дані з іншими аналітичними системами, наприклад Google Analytics, CRM-системи.
- Статичний коллтрекінг присвоює окремий номер кожному джерелу. Дає можливість маркетологу в цілому оцінити роботу джерела. Мінуси: якщо рекламних компаній багато, потрібно багато номерів і багато грошей. Поки з’ясуєш, яке джерело рентабельне, витратиш значну кількість коштів.
- Динамічний коллтрекінг привласнює конкретне відвідування конкретному дзвінку. При дзвінку в CRM-систему завантажуються дані про джерело і канали; видно, з якої рекламної кампанії прийшов клієнт; зафіксовано ключове слово, за яким користувач звернувся; помітно, які сторінки він дивився і як поводився на сайті.Яким буває коллтрекінг?
- Комбінація двох попередніх видів: для офлайну – листівки, білборди, використовують статичний коллтрекінг. Для онлайну – динамічний.
- Ціна питання? Вартість залежить від кількості трафіку і звернень. Стартова ціна від 40-50 $ / місяць.
- Що зазвичай входить у вартість?
- Технічна підтримка.
- Сервіс.
- Оренда номерів.
- Послуги переадресації.
Все інше – за додаткову плату.
- Як зрозуміти, що тобі потрібен коллтрекінг?
- Ти витрачаєш гроші на рекламні кампанії й не знаєш, який канал приносить тобі дохід.
- Частка конверсій за телефоном понад 30%.
У сервісів є безкоштовні періоди, які можеш використовувати та прийняти власне рішення за результатами роботи.
- Що тебе може зупинити?
- Гарний номер телефону, який ти колись викупив у оператора.
- «Все налаштую, з’ясую, яка компанія рентабельна, навчу менеджерів говорити з клієнтами телефоном і відключу через 2 місяці всі ці сервіси».
Так, так можна. Але пам’ятай, що кожен день з’являються нові інструменти, змінюються тенденції й ти не наздоженеш, якщо не будеш в епіцентрі подій.
Розповідаю щодо реальних сервісів та інструментів, якими ми користуємося. Працюють. І тобі цього бажаємо 🙂
Дзвінки частіше конвертуються в продажі, ніж заявки. За дорогими й складними товарами частіше звертаються телефоном. Особисте спілкування швидше притягує клієнтів.
P.S. Не важливо, які канали та інструменти ти використовуєш, якщо твій менеджер:
- не ввічливий з клієнтом;
- не вміє виявляти його потреби;
- не розв’язує проблеми, а створює їх;
- не виконує обіцянок даних клієнту;
- емоційно нестабільний.
В цьому випадку всі маркетингові зусилля прямують до нуля.
Рішення:
- Поміняй банан на телефон.
- Поміняй Кіану Рівза на експертного менеджера.
Є теми в інтернет-маркетингу, в яких тобі хочеться розібратися?
Пиши в коментарях.
Будемо розбиратися в цій нелегкій і справі, яка надихає разом;)