Де брати картинки для контекстної реклами: КМС Google, РСЯ і Google Shopping

Про банерну сліпоту не написав ще тільки ледачий. Всі знають, що вибирати для контекстної реклами потрібно якісь особливі картинки. Але от про те, як і де їх підбирати, розповідають набагато рідше.

Базові правила підбору зображень для контекстної реклами

Незалежно від того, де ви плануєте запускати контекстну рекламу, є загальні правила, які допоможуть вам підібрати відповідні зображення.

  1. Використовуйте тільки картинки з високою роздільною здатністю. Розмиті зображення з брижами і нечитабельним текстом можуть виглядати неакуратно і відштовхувати користувачів, що знижує кількість кліків за оголошенням.
  2. Вибирайте картинки, які відповідають рекламованому продукту. Умовно, якщо ви продаєте саджанці плодових дерев, не варто використовувати в якості зображення фото букета квітів.
  3. Намагайтеся підбирати зображення з однотонним контрастним фоном. На такому фото ваш товар буде легко розглянути.
  4. Слідкуйте за тим, щоб всі елементи на зображенні були помітні. Не варто захоплюватися написами дрібним шрифтом і великою кількістю деталей.
  5. Перевіряйте підібрані картинки на адаптивність. Ваше оголошення буде показуватися в різних форматах, тому важливо, щоб картинка виглядала привабливо в будь-якому вигляді.
Пример картинки для контекстной рекламы с некачественным изображением.


У цього зображення для контекстної реклами одразу кілька проблем. По-перше, воно не оптимізоване під різні формати оголошень. По-друге, якість самого зображення низька, тому текст здається розмитим.

Пример картинки для контекстной рекламы с качественным изображением.

На цьому прикладі зображення має потрібний вигляд  в різних форматах оголошень, напис читається, бо зображення якісне.

Де брати зображення для контекстної реклами

Сайт виробника і видача пошуку по картинках не єдині джерела картинок для оголошень в контекстній рекламі. Є досить варіантів, де взяти зображення.

  1. Робити власні фотографії продукту

    Найбільш очевидний спосіб отримати фото для контекстної реклами – найняти фотографа, який проведе якісну предметну зйомку. Цей варіант хороший всім, крім двох нюансів: хорошого фотографа знайти складно, і це досить дороге задоволення. Як варіант, можна спробувати поставити світло, зробити викладку та сфотографувати на телефон самостійно. Тим більше, що в останні пару років з’явилося багато уроків з мобільної фотографії навіть в безкоштовному доступі, не кажучи вже про платні курсах.

  2. Створювати власні колажі та арти

    Трохи менш витратний спосіб отримати унікальні картинки для оголошень в контексті, але все ж актуальний. Особливих навичок у фотошопі не знадобиться.

    Пример коллажа, который можно собрать в графическом редакторе.

    Подібні колажі можна зібрати в будь-якому редакторі за 5 хвилин, і ви вже відрізняєтеся від конкурентів

  3. Завантажувати з фотостоків

    Немає нічого поганого в тому, щоб завантажувати зображення з фотостоків, навіть безкоштовних. Головне – не порушувати авторських прав і вибирати зображення з ліцензією CC0. Їх можна видозмінювати, використовувати в комерційних цілях і не вказувати підпис. Цікаві варіанти для реклами з відповідною ліцензією можна знайти на Unsplash, Pixabay, Pexels.

  4. В каталозі виробника або постачальника

    Бувають випадки, коли товарів занадто багато, просто немає фізичної можливості відзняти їх все для запуску реклами в Google Shopping. Наприклад, така ситуація часто зустрічається у магазинів одягу, у яких немає власного виробництва, або коли в магазині кілька десятків тисяч найменувань. В такому випадку можна взяти для оголошень зображення з каталогу постачальника. Але варто бути готовим до того, що якийсь магазин з цінами нижче, ніж у вас, вчинив так само.

    Пример одинаковых картинок в Google Shopping у конкурентов

    На жаль, іноді трапляється так, що оголошення з однаковими картинками не просто потрапляють в один рекламний блок Google Shopping , а ще й коштують зовсім поруч

Вимоги до зображень для оголошень в контекстно-медійній мережі Google

Повний перелік вимог до картинок для оголошень в контекстно-медійній мережі Гугл є в офіційній довідці.

Зі специфічних вимог до графіка можна виділити заборону на використання анімованих елементів для адаптивних оголошень. Модерацію також не пройдуть оголошення, в яких зображення не повністю займають рекламне місце, розтягнуті по діагоналі або перевернуті.

Під час розробки креативів варто враховувати, що Гугл може не пропустити оголошення із зображенням, яке здатне викликати негативні емоції.

Але є і хороші новини: Гугл пропускає рекламні креативи, на яких є імітація кнопок дії: купити, перейти, забронювати та інші заклики до дії.

Пример картинок для рекламы в КМС с имитацией кнопок

Важливо, якщо ви вирішили використовувати імітацію кнопки в рекламному креативі, робіть їх помітними та контрастними.

Вимоги до зображень для Google Покупок

Вимоги до зображень для реклами товарів через Гугл Покупки практично не відрізняються від вимог до інших типів оголошень. Специфіка формату в тому, що за замовчуванням користувач бачить ваше оголошення з відносно маленьким зображенням в оточенні таких самих. Тому вам потрібно виділитися там, де зробити це досить складно. Якщо є така можливість, краще використовувати зображення товарів крупним планом.

Технічні вимоги до картинок: мінімальний дозвіл 250 × 250 пікселів, максимальний розмір файлу 65 мегабайт. При цьому товар повинен займати не менше 75% площі зображення.

За правилами Гугла можна, щоб на зображенні були згадки про знижки або розпродажах. Щоб якось виділитися в загальному масиві, можна в робочому просторі Google Merchant налаштовувати появу напису «Розпродаж» для конкретних товарів.

Де брати картинки для контекстної реклами: КМС Google, РСЯ і Google Shopping

Навіть невелика знижка допоможе виділитися на тлі конкурентів.

Ще один спосіб привернути увагу до вашого товару, не порушуючи при цьому вимог гугла до картинок, використовувати фото товару на натуральному тлі: в руках у моделі, в інтер’єрі, на природі. Вибір фону обмежується тільки специфікою товару і фантазією фотографа.

Пример использования картинок в натуральном фоне.

Сумка, сфотографована на пляжі, виглядає в блоці набагато вигідніше більш яскравих за забарвленням сусідів.

Вимоги до зображень в РСЯ

З повним переліком вимог до зображень можна ознайомитися у довідці Директа. Деякі з них:

  1. Не можна використовувати зображення з іграшками для дорослих. А ось креативи з сексуальним або еротичним підтекстом можуть бути прийняті.

    Пример цепляющего контента для рекламы в РСЯ.

    Подібні провокаційні картинки чіпляють увагу і проходять модерацію.

  2. Водяний знак, логотип або написи не можуть займати більше ніж 20% площі зображення. До речі, офіційно Яндекс не допускає, щоб на зображенні було понад 20% вільної області з однотонною заливкою. Але на практиці навіть на прикладах вище видно, що вільна площа займає набагато більше ніж 20%.

Підіб’ємо підсумки

Вміти підбирати (або робити самому) цікаві картинки для контекстної реклами – важливо, але далеко не найголовніше. Варто пам’ятати, що найголовніше – тестувати всіх ідей на практиці. Буває, що геніальний на думку команди креатив в результаті показує нульову ефективність. А кращу конверсію і мінімальну ціну за клік дає якась проста картинка. Тому краще підбирати багато різних зображень і перевіряти їх ефективність реальними тестами, залишаючи тільки ті, що показали задовільний результат.

Аліна Глазиріна

головний редактор блогу Inweb

Підпишіться і будьте в курсі!

Аліна пише про головні новини інтернет-маркетингу
Користувальницької угоди