Як SEO і поліпшення юзабіліті подвоїли кількість відвідувань і заявок з сайту. Кейс

Як SEO і поліпшення юзабіліті подвоїли кількість відвідувань і заявок з сайту. Кейс Послуга: комплексне просування.
Тематика: виробництво і продаж сталевих, нержавіючих, металополімерних тросів, такелажу, строп.
Регіон: Україна.
Сайт</strong >: https://1kanat.com.ua/.
Період роботи: з 1 квітня 2016 року по поточний момент.
Завдання: оптимізація сайту, збільшення трафіку, зростання позицій і замовлень.

У 2016 році до нас за пошуковим просуванням звернулася компанія УкрЕкоПродукт, що займається оптовим і роздрібним продажем сталевих тросів, такелажу і строп. На той момент існував сайт-каталог, який виконував роль візитки і практично не приносив заявок. Менеджери шукали клієнтів шляхом холодних дзінків та розсилання комерційних пропозицій.

Протягом усієї співпраці клієнт акцентував увагу на задачах збільшення трафіку, зростання позицій та оптимізації сайту.

Замовник хотів підвищити кількість звернень, дзвінків та заявок за умови мінімальних витрат на просування. Плюс,зберегти і, можливо, поліпшити свої позиції на тлі зростаючого тиску конкурентів.

Мета 1: трафік і позиції

Наші дії

    1. Аналіз ніші. Перевірка семантичного ядра

Додавання актуальних запитів. У 2018 році наново зібрали семантичне ядро, позбулися запитів з нульовою частотністю, які спотворювали реальну картину. І далі точково працювали з пріоритетними категоріями.

    1. Створення контент-плану і написання тематичних матеріалів для блогу

До вересня 2020 року наша команда написала і розмістила 103 статті під інформаційні запити. Передбачили ми і перелінкування з відповідними категоріями каталогу і товарами.

 розділ статті

    1. Підключення відділу Link Building

Розмістили посилання на сторонніх ресурсах (міських і тематичних форумах, в каталогах). Тільки за період з грудня 2018 по квітень 2020 ми додали 213 посилань. Розміщували outreach посилання на новинних ресурсах, як приклад стаття на тему Застосування канатів для розтяжок в морському і річковому транспорті.

 графік посилань

Звіт по крауд маркетингу матеріалів виробництва сталевих тросів

  1. Створення української версії сайту

Після вступу в силу Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», розробники Хорошоп запустили українську версію сайту (в рамках роботи платформи).

Спочатку клієнт самостійно перекладав контент і це займало чимало часу. Ми підключили свою команду копірайтерів, перевели 100 сторінок статей одразу і продовжуємо роботу досьогодні (щомісяця додаємо переклади контенту на сайт).

Мета 2: підвищення якості обробки трафіку і поліпшення юзабіліті сайту

Ми розуміли, що через специфіку ніші кількість органічного трафіку рано чи пізно вийде на стадію плато. І потрібно придумати, як поліпшити його якість.

Сайт-каталог у версії 2016-2017 року був відверто незручним, застарілим, програвав на тлі конкурентів і не дозволяв показати користувачам навіть орієнтовні ціни. Наслідок — великий відсоток відмов та відсутність заявок. Команда прийняла рішення поліпшити юзабіліті.

Наші дії

  1. Перетворили каталог в магазин із цінами

    Ми рекомендували перенести сайт на платформу Хорошоп, щоб поліпшити дизайн, структуру, юзабіліті, але при цьому зберегти старі url-адреси і позиції у видачі. Клієнт довго не наважувався це зробити, сумнівався. Його вдалося переконати, продемонструвавши негативні відгуки покупців на відсутність реальних цін на сторінках конкурентів і результати опитування менеджерів. Співробітники підтвердили, що теж чують подібні скарги.


    Переїзд на нову платформу відбувся лише 3 червня 2019 року і спричинив за собою деякі складнощі у зв’язку з перебудовою бізнес-процесів.


    Менеджери звикли до сайту без цін, так що не одразу змогли адаптуватися до нової системи роботи, і клієнт самостійно вирішив прибрати ціни з інтернет-магазину в січні 2020 року. Це, із зрозумілих причин, вплинуло на зниження кількості трафіку. На щастя, пізніше нам вдалося його переконати.


  2. Підключили сервіс онлайн-консультування

    З липня 2019 роки ми вмовили клієнта спробувати JivoSite в безкоштовній версії з метою скоротити час відповіді на звернення користувачів і збільшення продаж.


  3. Оновили структуру сайту

    Винесли в меню «Каталог», а також нові сторінки «Доставка і оплата», «Гарантія», прибрали неактуальний розділ з документами. «Почистили» шапку, замість купи інформації там залишилося три актуальних номеру телефона, з’явився кошик та кнопка зворотного зв’язку.

    1. Додали рядок пошуку, фільтр за ціною та сортування в каталозі
      Оновлення структури сайту виробництва сталевих тросів

    2. Відредагували дизайн, поліпшили юзабіліті каталогу, розділів і, особливо, карток товару. Так виглядала картка в первісній версії:

      < img src = “https://inweb.ua/blog/wp-content/uploads/2021/01/staraya-kartochka-tovara-387×1024.png” alt = “Стара картка товару на сайті виробництва сталевих тросів” width = “100% ” height =” 100% ” class =” aligncenter size-large wp-image-15922 “/>


А так — після редизайну:

Оновленна картка товару на сайті виробництва сталевих тросів

Оновлений варіант відображає всі характеристики і атрибути, демонструє ціну і дає можливість миттєво оформити замовлення. В цілому, нова картка відрізняється десятком нюансів, що прямо або побічно впливають на конверсію. Серед них:

  • докладний опис;
  • креслення і фото;
  • відгуки;
  • інформація про мінімальне замовлення;
  • блок доставки, оплати, гарантії;
  • відповіді на часті питання про товар.
Відповіді про товар

Для зручності користувача додані блоки, в яких пропонуються схожі і супутні товари, а також позиції, які він раніше переглядав:

Раніше популярні товари на сайті виробництва сталевих тросів

Хочете використовувати всі можливості для якісної обробки трафіку і уникнути провалів з юзабіліті на етапі створення інтернет-магазину?
Скористайтеся чек-листом «Зручний каталог інтернет-магазину: перевірка юзабіліті».
Скачайте і застосовуйте!

Результати

Ми успішно впоралися з поставленими завданнями.

Органічний трафік

За весь період співпраці безкоштовний трафік збільшився на 218% — з 2200 сеансів в червні 2016 року до 4800 сеансів в червні 2020 (на графіку є коливання, пов’язані з сезонним зниженням попиту в кінці літа і «яма» в період, коли були прибрані ціни).

Органічний трафік на сайті виробництва сталевих тросів

Якщо говорити про інформаційний трафік, то можна спостерігати поступове зростання до 2019 року, а потім стадію плато і зниження аж до переїзду на Хорошоп. Після перенесення сайту зростання відновилося.

Графік трафіку на сайт виробництва сталевих тросів після переїзду на Хорошоп

Глибина перегляду

Сайт-каталог був незручним. Тож не дивно, що середня кількість переглянутих сторінок за сеанс поступово знижувалася. Після переїзду на Хорошоп, поліпшення юзабіліті і доопрацювання структури воно різко зросла.

Глибина перегляду сторінок сайту виробництва сталевих тросів

Позиції

На сьогодні 60% фраз вийшли в топ 10, в тому числі максимально відображають призначений для користувача інтерес: «купити стропу», «купити троси» й таке інше.

Ключові фрази для сайту з виробництва сталевих тросів

Заявки та взаємодія з клієнтами

Через специфіку ніші найбільша частка заявок надходить по телефону, але до підключення CRM-системи клієнт поки не готовий, тому точних даних і цифр для аналізу у нас немає.

Через кошик оформляються невеликі замовлення від роздрібних клієнтів (раніше такої можливості взагалі не було):

Список замовлень на сайті виробництва сталевих тросів

Добре працює чат онлайн-консультанта, перетворюючись на один з головних каналів прийому заявок. Користувачі активно відкривають діалогове вікно і число звернень стабільно зростає (з нуля і до 75 разів у липні 2020).

Графік замовлень на сайті виробництва сталевих тросів

Менеджери звикли до JivoSite і тепер дуже позитивно оцінюють нововведення. Самі ініціюють спілкування, одразу бачать, який товар цікавить клієнта і можуть оперативно відповісти на питання про конкретну позицію (раніше доводилося користуватися незручними таблицями в Excel).

Відгук клієнта про роботу з командою Inweb

«Фахівці компанії з 2016 року працюють над пошуковою оптимізацією веб-ресурсу і за 4 роки співпраці ми досягли хороших результатів. Команда проекту регулярно працює над усуненням технічних помилок сайту, структурою, семантичним ядром, контентом і нарощуванням посилального профілю.

Окремо хочеться відзначити роботу в стислі терміни та ініціативу команди агентства. Завдяки професійним рекомендаціям, нам вдається досягати поставлених цілей і точно бачити результат оптимізації сайту».

Гавриленко Микола, директор з маркетингу ТОВ «УкрЕкоПродукт»

Відгук менеджера проекту про роботу з клієнтом

4 роки тісної співпраці і роботи над просуванням сайту 1kanat.com.ua принесло свої плоди — ми переїхали разом на платформу Хорошоп, вивели пошукові фрази в топ-10 і виростили органічний трафік на 218%. Оперативне вирішення робочих питань, впровадження рекомендацій і легкість комунікації з боку клієнта — запорука успішної командної роботи над проектом.

Вадим Бадюк, SEO РМ

Висновок

Найкращі результати приносить комплексний підхід, коли, женучись за кількістю трафіку, ми не забуваємо про якість його обробки.

Поліпшення призначеного для користувача інтерфейсу стимулює відвідувачів довше залишатися на сайті і підвищує ймовірність здійснення покупки. А онлайн-консультант в складних нішах взагалі незамінний та істотно полегшує взаємодію між менеджером і клієнтом.

Вадим Бадюк
Вадим Бадюк
• SEO Client Project Manager (PM) Team Lead
Агенція digital-маркетингу Inweb
Я прийшов в Inweb у 2018 році на позицію Junior SEO PM і рівно за два роки перейшов на позицію Middle. Мені подобається моя робота, тому що кожен день я бачу результати проєктів і команди, розв'язую нестандартні задачі та доношу до клієнтів важливість цих завдань. Приємно брати участь в розвитку бізнесу і досягати в цьому успіхів. Ще трохи фактів про мене: знаю всі імена персонажів з всесвіту Толкієна, люблю ламати й лагодити речі, папуг і машини. У вільний час граю в різні комп'ютерні ігри.
Більше цікавого