SEO для німецького ринку: як Inweb збільшив органічний трафік SMARTBett на 109%
Сфера діяльності
меблі
ecommerce
Регіон просування
Німеччина
Період просування
21.03.2022 р. – 30.04.2023 р.
Кейс про те, як агенція Inweb допомогла німецькому виробнику розумних меблів SMARTBett оптимізувати сайт у межах платформи JTL Shop, адаптувати стратегію до суворих вимог німецького ринку та досягти зростання органічного трафіку.
Цей кейс демонструє, як нестандартний підхід до SEO може допомогти бізнесу. Він поєднує технічні доробки, глибоку аналітику та грамотне використання семантики. Завдяки цьому бізнес здатен не лише конкурувати з гігантами, як Amazon і eBay, але й зміцнити свої позиції.
Про клієнта
SMARTBett — провідний німецький виробник розумних меблів, який спеціалізується на створенні інноваційних рішень для економії простору без компромісів у питаннях комфорту та стилю. Компанія має понад 20 років досвіду, постійно вдосконалюючи свої продукти та впроваджуючи інноваційні рішення у меблевій галузі.
Головною ідеєю бренду стало створення ліжок, які займають мінімум місця, відповідають найвищим стандартам безпеки, а також забезпечують комфорт під час сну. SMARTBett є надійним партнером меблевої індустрії, здобувши довіру понад 70 000 клієнтів по всьому світу.
Вхідні дані
На момент звернення до Inweb, а саме у березні 2022 року, трафік на сайті складав 2 240 сеансів. Через суворі вимоги збору cookies у Німеччині показники замовлень простежити не могли. SMARTBett не має залежності від сезону і разом з цим стикається з високою конкуренцією з боку великих маркетплейсів, таких як Amazon і eBay.
Раніше клієнт використовував контекстну рекламу для просування, однак бажаних результатів досягнути не вдалося.
Задача
SMARTBett звернувся до Inweb з метою покращити позиції сайту за високочастотними запитами, такими як schrankbett і schrankbetten.
Додатково ми запропонували розширити підхід, акцентувавши на менш частотних, але більш цільових ключах, таких як schrankbett + колір, щоб збільшити охоплення та шанси на залучення потенційних покупців.
Дії команди Inweb
Розпочали роботу з аналізу особливостей проєкту. Так виявили, що на сайті відсутній лістинг товарів через обмеження платформи JTL Shop, яку використовував клієнт. Сайт мав лише модифікатори товарів, без категорій, підкатегорій та фільтрів, що ускладнювало оптимізацію сторінок під цільові запити.
Аби розвʼязати цю проблему, команда Inweb запропонувала клієнту нестандартне рішення. Ми розробили сторінки, на які вручну додали 10-20 товарів, використовуючи модифікатор URL для створення різних варіантів сторінок товарів. На сторінках категорій ми також додали тексти, перелінковку та блоки фільтрів, сторінки яких були організовані таким же чином. Це дозволило оптимізувати сторінки під відповідні запити, що сприяло покращенню позицій у пошукових системах.
Наступний крок — технічний аудит сайту, після якого ми розробили кілька технічних завдань для покращення роботи сайту. Окрім цього, команда Inweb налаштувала аналітику, щоб можна було точно відстежувати ефективність роботи сайту та поведінку користувачів.
Далі ми провели комплексний збір семантики, що дозволило точно визначити ключові слова для подальшої оптимізації сайту. Після цього створили та оптимізували контент для нових категорій та товарних сторінок. Також прописали метатеги для всіх новостворених сторінок, щоб покращити їх індексацію у пошукових системах.
Для підвищення авторитету сайту ми активно закуповували аутрич-посилання, що сприяло зростанню його позицій у видачі. Це також допомогло зміцнити зовнішній профіль посилань і залучити більше органічного трафіку.
Аудит конверсії на сайті
Ми встановили на сайт інструмент Microsoft Clarity для детального аналізу поведінки користувачів. Після цього розробили низку гіпотез, які покращили б конверсію на сайті.
Гіпотеза 1
Користувач не міг перейти на категорії другого рівня з меню у мобільній версії сайту. Зручне мобільне меню поліпшить навігацію сайтом і підвищить конверсію на 15-20%. Для цього порекомендували реалізувати на сайті багаторівневе меню і вивести в ньому всі створені категорії.
Гіпотеза 2
Користувачі не отримували релевантних результатів при введенні розміру ліжка у пошук. Налаштований коректний пошук по сайту покращить навігацію і підвищить конверсію на 7-10%.
Гіпотеза 3
Після натискання кнопки «Більше» на сторінці категорій користувачі не бачили більше товарів, після чого залишали сайт. Показ додаткових товарів на сторінках категорій підвищить конверсію на 5-10%.
Гіпотеза 4
На мобільних пристроях при скролінгу по сторінці користувач не мав постійного доступу до меню чи кошика. Закріплена шапка дозволить покращити навігацію сайтом і підвищити конверсію на 7-10%. Тому ми порадили впровадити закріплену шапку для постійного доступу до меню та кошика під час перегляду сторінок.
Гіпотеза 5
На момент роботи користувачі не могли перейти на відповідні сторінки категорій товарів, натискаючи на текст над відео на головній сторінці. Впровадження посилань на категорії у текст над відео може підвищити конверсію на 3-5%.
Гіпотеза 6
Посилання на категорії товарів у футері можуть поліпшити навігацію користувачів і підвищити конверсію на 3-5%. Тому ми порадили додати посилання на нові категорії у футер для полегшення доступу до них.
Результати
Після впровадження запропонованих рішень та реалізації стратегій команда Inweb досягла значних результатів для SMARTBett на німецькому ринку. За період роботи над проєктом органічний трафік на сайт зріс на 109%.
Динаміка позицій за різночастотними запитами протягом усього періоду співпраці була висхідною.
Ця співпраця продемонструвала ефективність адаптації агенції та бізнесу до специфіки закордонного ринку з високою конкуренцією та строгими вимогами до збору даних. Завдяки детальному підходу до технічних і маркетингових завдань SMARTBett вдалося значно розширити присутність на ринку Німеччини, зміцнити свої позиції та залучити більше клієнтів, зберігаючи фокус на комфорті, стилі та якості своїх продуктів.
Команда проєкту
Вадим Бадюк,
SEO PM Team Lead
Оксана Николенко,
SEO Team Lead