SEO-кейс: як синхронізувати онлайн- та офлайн-маркетинг у ніші дієтичних продуктів і отримати ріст онлайн-трафіку на 959%, а доходу – на 1211%
Послуга: SEO
Тематика: дієтичні продукти
Географія: регіон просування – Україна
Період просування: 1.11.2019-31.12.2021
Команда: Вадим Бадюк, Middle SEO, Світлана Веселова, Upper Junior SEO
Коротко про нашу роботу можна сказати лише у цифрах. Збільшили трафік на 959%, дохід з електронної торгівлі зріс на 1211%. Допомогли бренду завоювати нову аудиторію: залучали користувачів за новими запитами. А тепер докладніше розповімо про те, які ми молодці та з якими труднощами довелося зіткнутися.
Спойлер: у цій історії герої усі.
Хто клієнт
ТОВ «СТЕВІЯСАН КОРПОРЕЙШН», засновано у 1993 році – національний виробник продуктів здорового харчування на основі екстрактів стевії власного виробництва.
Асортимент: 100% натуральні цукрозамінники з лікувальними властивостями, кондитерські вироби, фіточаї під власними торговими марками «СТЕВІЯСАН» та «Корисна Кондитерська». Продукція steviasun представлена у всіх супермаркетах України.
УТП – здорові безпечні продукти, всі солодощі виготовляються із 100% натуральних інгредієнтів, без синтетичних добавок чи компонентів. У той же час компанія дотримується високих гігієнічних стандартів та ретельно перевіряє якість своєї продукції.
Раніше клієнт просував свій бренд за допомогою таргетованої реклами та розсилок у вайбері.
Стартові умови на момент звернення клієнта:
- Сайт був застарілим без мобільної версії, зі спірним дизайном. CMS – Joomla.
- Трафік:1564 сеанси на місяць.
- Транзакції: 0 на місяць.
- Конверсія: 0% на місяць.
- Замовлення: 0.
Завдання клієнта та застереження
Саме тому на старті співпраці команда Inweb була попереджена про те, що не можна використовувати як ключі певні слова. Наприклад, «діабетик» та інші похідні. Для продукції замінників цукру, не можна було використовувати ключ «замінник цукру» замість нього використовувати «підсолоджувач».
При цьому їхні товари на маркетплейсах перебували в категоріях товарів для «діабетиків», у їхніх конкурентів також використовувалися такі ключі. Якби не обмеження, можливо, результати просування були б ще кращими.
Стратегія просування, слабкі та сильні місця проекту
Для багатьох українців знайомі бренди SteviaSun та «Корисна кондитерська». Їх часто бачать у спеціалізованих відділах супермаркетів , де представлена продукція із замінником цукру або з підсолоджувачем на основі стевії.
Треба було змінити асоціації та залучити нову аудиторію. Ви пробували колись змінювати уявлення про бренд клієнта в масштабах усієї країни? Команда Inweb прийняла цей виклик.
Скажімо так:
Сильні сторони проекту – це впізнаваність бренду на ринку | Слабкі – це ребрендинг, зміна цільової аудиторії. |
Дії команди
Відображення компанії в інтернеті впливає на її аудиторію, тому ми розпочали зміну CMS та дизайну сайту, а також впровадження мобільної версії.
Відкриємо для вас «капітанську» істину: більшість користувачів приходить на сайт через мобільну версію сайту. А також нагадаємо: пошукова система Google випустила новий алгоритм Mobile First Index. Це алгоритм Google, який аналізує, чи релевантно відкриваються сторінки сайту на смартфонах та інших мобільних пристроях. Від того, наскільки добре адаптований ваш ресурс до портативного використання, залежатиме позиція у видачі.
Клієнт це розумів, але у великій компанії важко узгодити новий дизайн сайту. Чим більша корпорація, тим більше людей беруть участь у ланцюжку прийняття рішень.
Розсинхрон та неузгоджені дії клієнта
Ми хотіли впровадити новий дизайн сайту в цілому, але, на жаль, його відхилили та зробили лише мобільну версію.
Наступна складність полягала в тому, що сайт терміново перенесли з CMS Joomla на WordPress, з новою мобільною версією. Ми обговорили ризики, які можуть бути, але клієнт вважав, що не можна відкладати переїзд. Удругому переїзді був пов’язаний з оновленням дизайну сайту.
Тільки SEO-фахівець, колега, зрозуміє цей біль. Два переїзди за три місяці роботи погано впливають на просування сайту та ускладнюють роботу. На новому сайті не було нічого для SEO. Нам потрібно було в стислий термін налагодити нормальну роботу ресурсу.
Тому ми:
- Склеїли дублі та дзеркала сайту.
- Оптимізували сайт під захищений https протокол.
- Прибрали биті посилання, закрили сміття від індексації.
- Оптимізували сторінки пагінації.
- Виправили функціонал додавання товару до кошика у каталозі.
- Оптимізували метадані, додали ALT і Title до зображень для можливості ранжуватися по картинках, а також для покращення сніпету.
- Додали всі необхідні мікророзмітки.
- Прибрали сміттєвий код WordPress із сайту.
- Додали ще одну мовну версію сайту для великого охоплення аудиторії.
- Налагодили роботу функціоналу на сайті: сортування, пошук та інші.
- Додали відсутній функціонал для зручності користувачів, наприклад, функціонал «Купити в 1 клік».
- Впровадили додаткові лінковки на сайті: html-карта сайту, виведення блогу на головну, оптимізація меню, що випадає.
- Оптимізували сайт під алгоритм YMYL, тому що клієнт продає дієтичні товари.
YMYL розшифровується так: Your Money or Your Life. Дослівно: «ваші гроші чи ваше життя». Це про сайти, зміст контенту яких впливає на здоров’я та життя відвідувачів. Таким сайтам залетіти до топ Google буде непросто. Крім звичних критеріїв оцінки сайту, хороші поведінкові фактори, висока швидкість завантаження, трастові зовнішні посилання, потрібна оптимізація під критерії оцінки EAT.
E‑A-T — це абревіатура, вона розшифровується як експертність, авторитетність та достовірність (з англ. — expertise, authoritativeness, and trustworthiness. Іншими словами, якщо у вас сайт медичної тематики, то експертом має бути медик. Якщо йдеться про фінанси — фінансист Дешевий копірайтинг тут не допоможе
- Додали функціонал з вибору оплати та доставки на сайті.
- Додали таблиці на сайт для покращенняранжування за запитами та візуального розширення сніпету.
Візуалізація:
Відображення таблиці на сайті:
- Вивести картки на блог.
- Оптимізувати функціонал купівлі тортів на замовлення.
- Додати можливість залишати відгуки на картках товару.
- Покращити дизайн картки товару.
Зміна позиціонування бренду та донесення цінності продукту для нової аудиторії
Щоб донести нову політику бренду, ми сформували на сайті блог, і стали писати статті про цінність продукту компанії, користі стевії для здоров’я людини, ще розповідали про кетопродукцію, намагалися робити цікавий контент, який подобається не лише Google, а й людям.
У блозі додали розділ рецептів зі стевією. Публікували їх на сайті та товарних упаковках. Ще ми створювали лендинги для проведення акцій. Мета кожної була в тому, щоб отримати дані користувачів офлайн та онлайн, популяризувати бренд та охопити нову аудиторію. Наприклад, коли ми оголосили розіграш до свята нового року, клієнт друкував на продукті загадки, а відповіді треба було публікувати на сайті у спеціальному розділі.
На жаль, бюджет на оптимізацію було обмежено. Але навіть у таких умовах ми досягли відмінних результатів.
Якщо ж є бажання вивчати SEO-кейси, читайте їх у нас. Ось один із найцікавіших: «Як працювати довго, зростання органіки в 7,5 разів для сервісного центру, потужне SEO для служби дезінфекції».
Щоб замовити грамотну оптимізацію сайту або аудит, натисніть тут!
Тоді у вашій SEO-історії теж буде хепі-енд.
Хвалимося результатами
Насамперед, це постійне зростання доходу та трафіку. Порівняємо результати першого та останнього місяця співпраці:
- Трафік зріс на 959% – з 1564 до 14993 сеансів.
- Дохід з електронної торгівлі зріс на 1211%.
- Кількість транзакцій з електронної торгівлі зросла на 1430%.
Короткий коментар від команди: :
«Клієнт весь час був втягнутий у проект, але основна його мета була покращити функціональний сайт, наша ж була – просування. Ми постійно знаходили компроміси.
Якщо у вас у запасі є мем про компроміси та SEO, просто дайте посилання у коментах».
Також ми покращили структуру, оптимізували сайт під нові запити бренду, донесли цінність стевії користувачу.
Зміни трафіку і 11.2019 по 12.2021, з 1564 сеансу на 14993 сеансу на місяць по безкоштовному трафіку
У відсотковому співвідношенні дохід сайту виріс на 1211%, і ми вважаємо це відмінним результатом
Динаміка видимості проекту за весь період:
Динаміка ключевих фраз, по яким ранжується проєкт:
Коментар клієнта
«Ми досягли поставлених перед командою цілей: покращили дохід, видимість і кількість сеансів по сайту. Зробили багато креативних завдань разом».