>

Сервіс по збору семантичного ядра: як працює сервіс по збору семантичного ядра

Щоб сайт був видний в пошукових системах, а ще краще, щоб він займав лідируючі позиції у видачі, першим справу потрібно скласти семантичне ядро ​​— набір слів і словосполучень, яким релевантний сайт.

Команда SEO-фахівців Inweb розробила і представила ще один інструмент в рамках проекту « Inweb Tools » — сервіс, який допоможе SEOшніку отримати семантику на основі аналізу посадкових сторінок конкурентів. Розповідаємо.

Для чого потрібен сервіс зі збору семантики?

Сервіс аналізує посадкові сторінки конкурентів, які знаходяться в ТОПі видачі, і на його підставі складає семантичне ядро. При цьому всі необхідні дані інструмент збирає з Serpstat .

Що таке семантичне ядро?

Існує безліч визначень поняття « семантичне ядро ​​» . Ми прочитали більшість з них, об’єднали головне, виділили особливості і ось що вийшло.

Семантичне ядро ​​– загальний список пошукових запитів, ключових слів, різних форм словосполучень, завдяки яким визначається розуміння виду діяльності та перелік послуг сайту.

Завдяки цим словам зі списку сайт можна і потрібно просувати. Семантика, як правило, враховує бажання, інтереси користувачів і разом з цим відповідає цілям компанії.

Для чого потрібно збирати семантичне ядро?

Збір семантичного ядра дає розуміння бізнесу, яка структура попиту і що люди шукають в принципі.

Очевидно, що продаючи електронну техніку, ви не будете « претендувати » на користувача, який шукає в інтернеті корм для домашніх вихованців.

Ось кілька застосувань семантичного ядра:

  1. Необхідність у створенні нових сторінок сайту. Семантика допомагає зрозуміти, що саме і як часто шукають користувачі. Можна зробити аналіз пошукової видачі, вивчити конкурентів і відповісти на питання, чи потрібно створювати нові сторінки або існуючих на сайті достатньо. У разі, якщо сторінки сайту втратили актуальність і ви прийняли рішення про створення нових, пам’ятайте: треба правильно прописати редіректи — перенаправлення користувача з одного URL на інший. Для цього рекомендуємо використовувати сервіс « Відстань Левенштейна » .
  2. Складання метатегів. Ядро допомагає зрозуміти, за допомогою яких слів і конструкцій користувач шукає той чи інший товар, послугу, і що дійсно його цікавить. Отримані дані потрібно використовувати для створення відповідної назви та опису сторінки. Якщо все виконати правильно, сторінка стане релевантною, що добре позначиться на видачу сайту в пошуковій системі.
  3. Контент на посадкових сторінках. Крім коректного, з точки зору оптимізації, опису сторінки, важливу роль відіграє наявність якісного тексту на сайті. Правильно написаний текст, з урахуванням всіх ключових слів і інших нюансів, допоможе зробити сторінки більш доречними для пошукових систем і привабливими для користувачів. Складайте технічне завдання для копірайтера в один клік за допомогою сервісу « Завдання для текстів » . Інструмент працює на основі аналізу сайту конкурентів.
  4. Статті на сайт. Постійне ведення блогу — важливий компонент в просуванні не тільки свого сайту, але і всього бізнесу. Інформаційні та / або комерційні статті, розміщені в окремому розділі, можуть допомогти в залученні потенційних клієнтів.

Написання статей заради написання — ні до чого не приведе. Намагайтеся вибирати вузькоспрямовані теми, адже конкуренти можуть їх не зачіпати і ваш сайт буде потрапляти в ТОП видачі за цими пошуковими запитами.

Як працює інструмент для збору семантики?

Сервіс містить в собі два методи збору семантичного ядра:

  • за маркерними фразам;
  • по URL-адресами конкурентів.

Працюючи з маркерними фразами, інструмент отримує ТОП-10 по кожній фразі, бере URL-адреси з цього ТОПу і отримує їх список ключових фраз. Спираючись на вибрану кількість перетинів, видає підсумковий список загальних запитів за кожним маркерним словом.

У випадку з адресами конкурента, сервіс отримує список ключових фраз, за ​​якими ранжуються сторінки, і далі працює аналогічно: виходячи з обраної кількості перетинів видає підсумковий список загальних запитів.

Збір даних за першим методом ґрунтується на конкурентів з пошукової видачі за високочастотними запитами, збирає фрази, за якими вони ранжуються в пошуковій видачі.

Маркерні запити — запити, які прямо відповідають просуває сторінці. Наприклад, для сторінки-категорії мобільних телефонів таким запитом буде & laquo; купити смартфон ».

Такий метод збору дає більш загальний і широкий набір ключових фраз, в порівнянні з другим методом. Найкраще підходить для швидкого збору семантичного ядра за декількома маркерним запитам в ніші, для якої існує велика кількість семантики. Наприклад, якщо вам необхідно зібрати семантику на сторінки інтернет-магазину з продажу електронної техніки.

Спосіб 1. Для збору семантики, використовуючи метод маркерних запитів, потрібно:

  1. Вказати пошукову сторінку і регіон: Пошукова сторінка і регіон для збору семантичного ядра за допомогою сервісу Inweb
  2. Вказати токен API Serpstat:Токен Serpstat для збору семантичного ядра за допомогою сервісу Inweb
  3. Переконатися в тому, що лімітів досить. Для перегляду токена і кількості лімітів зайдіть у свій профіль в Serpstat: Доступи до лімітів і токен Serpstat для збору семантичного ядра за допомогою сервісу Inweb
  4. Ввести маркерні ключові слова. Нижче наведено приклад для магазину з продажу електронної техніки:Маркери для збору семантичного ядра за допомогою сервісу Inweb
  5. Через кому можна ввести стоп-слова (фрази, які містять ці слова, не будуть включені в підсумковий список):Стоп-слова для збору семантичного ядра за допомогою сервісу Inweb
  6. Після всіх виконаних дій натискайте « Отримати семантичне ядро ​​»:Отримати семантичне ядро за допомогою сервісу Inweb

На екрані з’явиться таблиця ключових фраз з їх частотністю. Для зручності ми передбачили можливість вивантаження даних в форматі .CSV.

Спосіб 2. За URL-адресами. Щоб зібрати семантичне ядро, потрібно:

  1. Вказати пошукову сторінку і регіон: Пошукова сторінка і регіон для збору семантичного ядра за допомогою сервісу Inweb
  2. Вказати токен API Serpstat:Токен Serpstat для збору семантичного ядра за допомогою сервісу Inweb
  3. Переконатися в тому, що лімітів досить. Для перегляду токена і кількості лімітів зайдіть в свій профіль в Serpstat: Доступи до лімітів і токен Serpstat для збору семантичного ядра за допомогою сервісу Inweb
  4. Ввести для аналізу url-адреси конкурентів з пошукової видачі:URL-адреси для збору семантичного ядра за допомогою сервісу Inweb
  5. Визначити кількість перетинів — кількість сайтів з такими ж ключами в семантиці. Ми рекомендуємо обирати 3 перетину для 5 сторінок конкурентів: Кількість перетинів для збору семантичного ядра за допомогою сервісу Inweb
  6. Ввести стоп-слова, використавши кому:Стоп-слова для збору семантичного ядра за допомогою сервісу Inweb
  7. Натиснути кнопку « Отримати семантичне ядро ​​»:Отримати семантичне ядро за допомогою сервісу Inweb
    Ви отримуєте таблицю ключових фраз з їх частотністю. Для зручності таблицю з результатами можна вивантажити в форматі .CSV. Запити і частотність для збору семантичного ядра за допомогою сервісу Inweb

    Помилки при роботі з семантичним ядром

    Як і в будь-якій справі, при роботі з семантичним ядром можна зіткнутися з деякими помилками.

    Помилка 1: комерційні та інформаційні запити ведуть на одну сторінку . Так ви ніколи не будете в ТОПі за запитом не того виду, оскільки у користувача інша суть питання і видача вже зайнята сторінками з найкращою відповіддю відповідного виду.

    Як виправити: для таких запитів повинні бути зроблені окремі посадкові сторінки. Отже, запити « купити samsung galaxy s21 » і « samsung galaxy s21 розпакування » повинні вести на абсолютно різні сторінки.

    Помилка 2: одна сторінка для регіональних представництв. Якщо у вас є представництва в різних регіонах, для просування в інших містах потрібно створювати окремі сторінки. Різні геозалежні запити показують різні результати, тому для кожного міста потрібна своя сторінка і відповідна інформація.

    Як виправити: для кожного регіонального представництва потрібно створити окрему сторінку. Якщо сторінка відповідає магазину в Києві, то ні в якому разі не можна залишати для неї запити за типом « купити холодильник Харків » і навпаки. При такому розкладі ви не будете в ТОПі видачі.

    Помилка 3. для всіх запитів – одна відповідь. До вас можуть потрапляти комерційні та інформаційні запити.

    Як виправити: необхідно зробити перевірку — введіть ключову фразу в пошуковий рядок і поспостерігайте за результатом. Якщо більшість сторінок комерційні, значить користувачам необхідна комерційна відповідь, і навпаки: якщо 8 з 10 запитів інформаційні — варто підігнати інформацію під цей тип.

    Пам’ятайте про потреби користувача, адже запит може бути не повністю комерційним або інформаційним, а на 70% або 80%.

    Помилка 4: не відповідають мовній версії запиту. Не залишайте запити, які не відповідають мовній версії сторінки.

    Як виправити: для просування на інших мовах доведеться створити окремі лендінги. В іншому випадку ваш сайт не зможе бути в ТОПі видачі.

    Помилка 5: нехтування створенням нових посадкових сторінок. Визначення в потрібності нових посадкових – одна з цілей створення семантичного ядра. Якщо існує безліч запитів, відмінних від вихідного, є сенс задуматися про створення посадкової сторінки.

    Як виправити: щоб перевірити необхідність створення окремої посадкової сторінки, введіть запит подібного виду в видачу і перевірте її. Якщо на верхніх рядках з’являються сторінки конкурентів з такими сторінками – робіть окрему посадкову сторінку на своєму сайті. Якщо з’являються тільки картки товарів – окремо створювати посадкову не треба.

    З яким обмеженнями можна зіткнутися

    З огляду на нюанси сервісу зі збору семантичного ядра, ви зможете убезпечити себе від помилок. По-перше, переконайтеся, що токен для доступу до API Serpstat робочий і містить достатню кількість лімітів. По-друге, запам’ятайте, що запит для пошуку знаходиться в базі Serpstat. І, по-третє, – чим більше вкажете перетинів, тим релевантні і чистіше буде список пошукових запитів.

    Знаючи всі нюанси й використавши наш сервіс зі збору семантичного ядра, ви зможете обійти конкурентів і отримати максимум конверсії.

  8. Юля Заліховська

    Керівник відділу продажів

    Дізнайтеся про рекламу для вашого бізнесу!

    Задайте Юлі питання про просування сайту в інтернеті.

    Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних і погоджуєтеся з політикою конфіденційності