Кейс: SEO аудит для сайту сантехніки

Кейс: SEO аудит для сайту сантехніки Тематика: Інтернет магазин сантехніки і комплектуючих.
Регіон: Україна.
Послуга: SEO – аудит.
Бюджет: 200 $

Коротка інформація про ситуацію з сайтом:

Клієнтський сайт просувався в безлічі SEO-компаній, але бажаного результату досягти не вдалося, але їх спільними зусиллями була досягнута песимізація сайту в Google.

Для виходу з цієї ситуації клієнту запропонували нашу послугу.

Що було виконано в рамках послуги:

  1. Були прописані теги Title, Description і заголовок h1 для кожної сторінки сайту.
  2. Закрили від індексації технічні сторінки сайту, які не містять корисної інформації ні для користувачів, ні для пошукових систем.
  3. Далі докладні рекомендації принципів написання контенту на сайт. Склали технічне завдання для текстів, виходячи з семантичного ядра.
  4. Видалили продажні посилання на сайті, змінили доступи.
  5. Створили коректний файл Robots.txt і карту сайту в форматі xml.
  6. Додали мікророзмітки для хлібних крихт і товарів.
  7. Виправили технічні помилки: редіректи, помилка 404 при запиті неіснуючої сторінки та т.і.
  8. Далі рекомендації щодо поліпшення конверсії на сайті.

І багато іншого.

На жаль, не всі рекомендації були виконані клієнтом, в силу обмеженого бюджету, наприклад, не були написані тексти на основні сторінки сайту.

Результат виконаної роботи:

6321191

SEO-аудит був впроваджений клієнтом в серпні 2014 року. Після двох місяців вже видно результат виконаної роботи.

  • Трафік з пошукових систем виріс на 85,54%, якщо порівнювати періоди Липень-Листопад.
  • Показник відмов зменшився на 12%
  • Тривалість сеансу збільшилася на 24.81%
  • Кількість пошукових фраз по сервісу serpstat.com збільшилася втричі.
  • Істотне зростання продажів через сайт.

Владислав Наумов
Владислав Наумов
• Chief Product Officer (CPO)
Агенція digital-маркетингу Inweb
Займаюся SEO c 2011 року, починав зі створення та просування тематичного проєкту на медичну тематику. У 2012 році прийшов в Inweb на посаду Junior SEO Specialist, а за 3 роки став Head of SEO. На поточний момент є керівником партнером агенції. У сферу компетенції входить розробка стратегії розвитку департаменту SEO, автоматизація і спрощення бізнес-процесів, розробка інструментів для спрощення роботи SEO-фахівців, організація ефективної роботи та комунікації. Ми використовуємо ефективні інструменти інтернет-маркетингу для досягнення бізнес-цілей наших клієнтів. І віримо, що комплексний підхід допоможе розвинути малий та середній бізнес в Україні.
Більше цікавого