Кейс: SEO аудит для сайту сантехніки
Тематика: Інтернет магазин сантехніки і комплектуючих.Регіон: Україна.
Послуга: SEO – аудит.
Бюджет: 200 $
Коротка інформація про ситуацію з сайтом:
Клієнтський сайт просувався в безлічі SEO-компаній, але бажаного результату досягти не вдалося, але їх спільними зусиллями була досягнута песимізація сайту в Google.
Для виходу з цієї ситуації клієнту запропонували нашу послугу.
Що було виконано в рамках послуги:
- Були прописані теги Title, Description і заголовок h1 для кожної сторінки сайту.
- Закрили від індексації технічні сторінки сайту, які не містять корисної інформації ні для користувачів, ні для пошукових систем.
- Далі докладні рекомендації принципів написання контенту на сайт. Склали технічне завдання для текстів, виходячи з семантичного ядра.
- Видалили продажні посилання на сайті, змінили доступи.
- Створили коректний файл Robots.txt і карту сайту в форматі xml.
- Додали мікророзмітки для хлібних крихт і товарів.
- Виправили технічні помилки: редіректи, помилка 404 при запиті неіснуючої сторінки та т.і.
- Далі рекомендації щодо поліпшення конверсії на сайті.
І багато іншого.
На жаль, не всі рекомендації були виконані клієнтом, в силу обмеженого бюджету, наприклад, не були написані тексти на основні сторінки сайту.
Результат виконаної роботи:
SEO-аудит був впроваджений клієнтом в серпні 2014 року. Після двох місяців вже видно результат виконаної роботи.
- Трафік з пошукових систем виріс на 85,54%, якщо порівнювати періоди Липень-Листопад.
- Показник відмов зменшився на 12%
- Тривалість сеансу збільшилася на 24.81%
- Кількість пошукових фраз по сервісу serpstat.com збільшилася втричі.
- Істотне зростання продажів через сайт.