8-секундний маркетинг: стратегії створення контенту для Покоління Z

Вони допитливі та різноманітні, не можуть всидіти на місці та весь час щось шукають у своїх смартфонах. Хто вони? Покоління Z – що ці нові мешканці споживчої екосистеми, означають для маркетологів?

Generation Z (також відоме як Generation M, Net Generation, та Internet Generation) — термін, який застосовується на Заході для покоління людей, які народилися приблизно між початком дев’яностих і серединою нульових. Традиційно люди покоління Z розглядаються як діти батьків з покоління Х або іноді навіть Покоління Y. Те, що попередні покоління називали «новими технологіями» або «технологіями майбутнього», для покоління Z вже сьогодення. Саме це, перш за все, відрізняє їх від покоління Y, оскільки дитинство інших пройшло ще до технологічного буму.

За даними провідних світових досліджень, в епоху коли диджитал-багатозадачність зустрічається із загальним страхом щось пропустити, середня тривалість уваги людини становить близько 8-ми секунд. І тільки в ці 8 коротких секунд необхідно вкласти весь головне посилання маркетингової стратегії. Виникає питання: як ми, брендменеджери, соціальні стратеги та PR фахівці – покажемо ефективний контент клієнтові перш ніж він зробить чергове selfie?Нижче пропонуємо вам кілька рекомендацій, керуючись якими, ви зможете поліпшити свою маркетингову стратегію, орієнтовану на нове покоління Z.

Content-Marketing

1. Гарний контент приходить в невеликих упакуваннях

Повага до швидкості Z-покоління є надзвичайно важливим аспектом для «отримання» їх в якості клієнтів. Пам’ятайте, що ці діти постійно блукають у своїх каналах новин на мобільних пристроях, одночасно жонглюючи смайликами, беручи участь в листуванні з друзями та заповнюючи завтрашнє домашнє завдання. Коли вони відриваються, в цей момент, у крихітній частині секунди, яка захопила сенс бренду, є шанс прорватися до уваги Зета.

Щоб взяти участь в уявних експериментах з цим поколінням, ви, як маркетолог, можете спробувати провести тест. Уявіть, що у вас є всього 6 секунд для того, щоб описати ваш бренд. І ось, то, що ви встигнете сказати, і буде його уявленням у клієнта. Як це могло б виглядати?

А як щодо Instagram або Twitter? Спробуйте створити щось, що не загубиться в потоці більшості інших таких самих брендів, які прагнуть зробити те ж саме в цих соціальних мережах.

Для того, щоб ваше повідомлення було почуто, зробіть його, перш за все, коротким.

А потім подумайте, як би воно виглядало, якби було ще і милим. Подивіться як ваше оголошення виглядає в загальному середовищі, чи резонує? Що, збирає найбільше лайків, відгуків і репостів?
Зробіть ваше повідомлення краще, підправте і повторіть.
3

2. Навіщо створювати, коли ви можете наглядати?

Натхненні відео з YouTube і постійно властивою їм підприємливістю, покоління Z любить створювати.

Перше покоління, яке підросло і має повний доступ до інформації в інтернеті, відразу ж почало створювати свою особистість в загальному контенті. І часто, ця особистість виглядає в спотвореній формі, що відрізняється від того, чим вони є насправді. З того часу Зети створюють і розшарюють свій і чужий контент у соціальних мережах. Репутація і статус серед однолітків покоління Z, значною мірою, спирається на кількість підписчиків і фоловерів. Вони люблять лайки, акції та перепис. Створення та відтворення не стільки їх бажання, а скоріше необхідність.

Отже, що ж це значить?

Як тільки покоління Z наповнили платформи, таких гігантів як Instagram чи YouTube, це зменшило потребу брендів у фокусуванні на створенні контенту. Маркетологи мають доступ до багатства оригінального контенту, який вже пройшов через фокус Зетів.

«Моя робота, по суті, є активування спільноти та включення їх (студентів), в побудову бренду», говорить Джон Мерфі, фахівець з соціальних медіа Університету Брауна, США.

Чотири роки тому, ми б вбили заради першого контенту автентичних студентів. Сьогодні у нас є потоп користувацького контенту; понад 27000 фотографій було розшарено на Instagram з хештегом #BrownUniversity

«В останні кілька місяців», додає він, «ми бачили величезне збільшення контенту в мікровідео на Snapchat з Campus History. Ми отримуємо практично в реальному часі відеоканал, який розповідає, що це таке, бути студентом в університетському містечку. Це справжня революція в області брендингу, обміну повідомленнями та public relations».

3. Приватні та невловимі

Milq-1

Багато батьків Z-ів відзначають, що відстежувати диджитал-життя своїх дітей стає все важче і важче.

Покоління-Z любить своє приватне життя і не хоче, щоб за ним стежили

За даними дослідження, проведеного Sparks & Honey, майже чверть населення у віці 13-17 років залишили Facebook у 2014 році, мабуть, побоюючись, що їхні батьки проникнуть в їх приватне життя.

На думку того ж фахівця Університету Брауна, якщо батьки бачать щось на Facebook, з чим дитина не має наміру ділитися на весь світ в реальному житті — це підриває їхню довіру і змінює думку про дитину кардинально. Тому брендам, вкрай важливо враховувати цей фактор, бути обережними з Z-ми та поважати їхні проблеми. Тільки з таким підходом, можна відповідати потребам нового покоління.

Z невловимі під час навчання на уроках в школі чи університеті. Наприклад, американські Z-школярі в таємниці від вчителів, використовують додаток Evernote як платформу соціальних медіа. Evernote використовується в першу чергу в якості зручного навчального посібника для занять і вчителі, звичайно ж, не дозволяють студентам сидіти в соцмережах на уроках. Однак, програма має ще й соцфункціі, про які викладачі, найчастіше, не знають.

З огляду на ці тенденції, бренди повинні звернути особливу увагу на висхідну популярність Snapchat, Yik Як, Whisper і аналогічні нові додатки, які відповідають прискіпливим запитам покоління -Z – приватні, ефемерні та, найголовніше, ще не на слуху у старших поколінь.
1

4. Говоріть їх мовою

Забудьте телефонні дзвінки та традиційні текстові повідомлення, Зети спілкуються дуже швидко і за допомогою символів. Їх розмови часто містять: Emoji, «стікери», меми та відеокліпи. Значення цих символів неоднозначні, загадкові та відкриті для інтерпретації. Бренди повинні бути в змозі розшифрувати цей код, щоб визначити всю хитрість смислового контенту, що дозволить поколінню Z відчувати себе як вдома.

Цей, здавалося б, спочатку загадковий контент, очевидний. На одному з найпопулярніших постів Університету Брауна на Facebook зображено фото з чотирьох студентів в класі інформатики, які бігають навколо зеленого Pac-Man, з підписом внизу: «… а в цей час в Університеті Брауна …». Для не-покоління-Z, це не може мати багато сенсу, але, як описує Мерфі: «майбутній студент бачить поновлення і розуміє, що Браун йде в ногу з часом, розмовляє їх мовою, він актуальний і, найголовніше: дає контент, яким вони можуть поділитися зі своїми друзями».

«Ця частина контенту гідна бути розшареною і посісти нерухоме місце в соціальному профілі», вважає він, а це і є, найбільша перемога соціальних медіа стратегій, яка тільки могла бути.

  • Цікавий факт — в той час, коли багато Z вважають Facebook некрутим і нецікавим для них, аудиторія цієї соцмережі продовжує зростати. Маркетологи, ви приймаєте виклик?

2

5. Заглибтеся

Покоління-Z не Y — вони інші. Саме це і робить їх такими цікавим і захопливими для нашої галузі. Створення контенту для молодіжної аудиторії потребує проб і помилок. Однак, перетинаючи хиткі піски соціального і цифрового ландшафту, пригода це, безумовно, захоплива.

Однак, не вірте нам на слово. Ідіть і досліджуйте, пробуйте і творіть. YOLO!