Samsung зняли креативну відповідь на невдалу рекламу Apple iPad Pro

Samsung зняли креативну відповідь на невдалу рекламу Apple iPad Pro

Компанія Samsung випустила нову рекламу у відповідь на невдалий ролик Apple «Crush».

Відео Samsung виглядає як продовження ролика Apple, жінка йде через розбиті предмети і підіймає пошкоджену гітару. Вона бере до рук музичний інструмент і починає грати, читаючи ноти з планшета Galaxy Tab S9.

Ролик завершується фразою «Творчість не можна розчавити».

Креативну відповідь, за повідомленням Ad Age, було створено нью-йоркським креативним агентством BBH USA і небінарним режисером Zen Pace, які раніше працювали з GUCCI, META, Microsoft, CBS.

Джерело: Samsung

Про автора

Софія Старк
Софія Старк
, Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого