Як отримувати якісні заявки для бізнесу за допомогою квізів
Ті, хто продає товари та надає послуги, шукає нові й ефективні маркетингові стратегії. А тому маркетологи перебувають у постійному пошуку інструментів, що забезпечать реалізацію цих стратегій і дадуть кращу впізнаваність та прибуток.Один з таких інструментів — квіз, і він здатен дати більше продажів. Читайте матеріал від редакції no-code-конструктора ADS Quiz , як саме. Також дізнайтесь, як квізи можуть допомогти вашому бізнесу залучити клієнтів і отримати про них більше особистої інформації, що дасть можливість запропонувати саме те, чого бажає користувач. Таким чином ви зможете підвищити шанси на успішні продажі, лояльність та повернення клієнтів до вас.
Що таке квіз
Квіз — це онлайн-вікторина для збору інформації про споживача. На її основі продавець готує персоналізовану комерційну пропозицію й отримує контактні дані потенційного клієнта для подальшого зв’язку з ним.
Адмінпанель сервісу: приклад першого екрану квіза з підбором персональної фотосесії
Приклад першого екрану квіза з підбором здорового харчування
Квіз — ефективний інструмент для лідогенерації. Цінність квіза полягає у тому, що генеровані ним ліди (заявки) мають не лише контакти, а й цінні відомості про користувачів. Завдяки цьому квізи здатні значно полегшити роботу фахівцям з продажу, а також маркетологам.
У сфері маркетингу такі опитувальники застосовуються для:
- вивчення попиту та пропозиції;
- формування портрету цільового споживача;
- тестування гіпотез тощо.
Давайте розглянемо ефект від квізів на прикладі. Робота з заявками може розвиватися за одним з двох сценаріїв:
Перший сценарій. Людина заповнила форму збору контактів на сайті. Спеціаліст відділу продажів телефонує з метою сформувати уявлення про потребу людини, деталі замовлення, побажання та принципові моменти. Тобто перший контакт відбувається у форматі «питання – відповідь». Такий сценарій має багато недоліків: треба багато часу на комунікацію, необхідно залучити досвідченого спеціаліста, який зуміє поставити релевантні питання, повторний дзвінок після підготовки комерційної пропозиції.
Другий сценарій. Спеціаліст з продажів отримує заявку, яка вже містить всю інформацію для підготовки офера: уподобання людини, комфортні умови оплати та доставки, доцільність пропонувати додаткові товари тощо. Уже під час першого дзвінка людині озвучують конкретну пропозицію, а тому ймовірність продажу вище.
Приклад заявки з квіза у внутрішній СRM-системі
Звісно, конверсія (кількість цільових дій, які ми хочемо отримати від клієнта) за другим сценарієм буде в рази вища, а досягти такого результату можна за допомогою квізів.
Якими бувають квізи
Квізи діляться на види відповідно до функцій, які виконують, а саме:
- Квіз для збору контактів. Зробіть коротке опитування в квізі, а наприкінці попросіть людину заповнити форму для контактів. Так ви поповните свою базу даних контактами, які надалі зможете використовувати, наприклад, для SMS- чи email-інформування.
- Розважальний квіз. Використайте опитувальник на тему свого бізнесу, щоб зацікавити аудиторію та залучити її до активності. Це урізноманітнить контент та зробить ваших споживачів більш лояльними, бо люди цінують, коли цікавляться їх думкою.
- Квіз-анкета. Такий вид опитувальника знадобиться, якщо для підготовки пропозиції вам треба багато вхідної інформації. Крім того, квіз-анкета стане у пригоді HR-спеціалістам, оскільки вони можуть підготувати опитувальник для кандидата на посаду, що виконає функцію резюме, але міститиме лише ту інформацію, що допоможе зрозуміти відповідність здобувача посаді.
- Квіз, що продає. Завдання такої вікторини — з’ясувати потребу споживача у конкретному товарі чи послузі. А щоб шанси здійснити продажу зросли, запропонуйте знижку чи невеликий подарунок.
Насправді цей поділ умовний, бо хороший та продуманий квіз здатний поєднувати кілька функцій. Для прикладу, розважальний квіз цілком може і збирати контакти, і продавати.
Приклад квіза для збору заявок з іноземної мови
Як створити цікавий та ефективний квіз
Перш ніж почати роботу над квізом, ретельно обдумайте його зміст та цілі, яких прагнете досягти. Дайте відповідь на такі питання:
- Про що буде мій опитувальник?
- Яка мета квізу?
- Яку інформацію мені треба дізнатися через квіз?
- Чи достатньо цієї інформації, щоб повноцінно підготувати офер?
Відповідаючи на ці питання, ви зрозумієте, яке наповнення повинен мати ваш квіз.
Далі можете переходити до створення. Радимо орієнтуватися на таку структуру:
- Стартова сторінка.
- Запитання квіза.
- Сторінка контактів.
- Сторінка подяки.
Тепер детальніше про кожен з елементів структури.
Стартова сторінка (або перший екран) — це слайд, що має спонукати користувача пройти ваш квіз. Тут міститься повідомлення про цінність вашого товару або послуги, а також заклик пройти опитування. Людина більш охоче пройде квіз, якщо умотивувати її бонусом. Залежно від вашої сфери діяльності можна подарувати відеоурок, консультацію чи пробне заняття, гайд, чекліст, знижку або цінну послугу.
Перша сторінка квіза для перегляду нерухомості
Потім переходьте до питань.
Питання квіза мають бути чіткі та інформативні. Пам’ятайте, що на основі відповідей на них ви будете формувати пропозицію для клієнта, тому запитайте те, що дасть уявлення про потреби та побажання людини.
Приклад питання з фотокартками
Не перевантажуйте квіз зайвими питаннями. Оптимальна кількість — 4-6 запитань.
Опитувальник не має бути складним. Продумайте короткі та чіткі варіанти відповідей та надайте їх користувачу. Це можуть бути конкретні відповіді або ж «так»/«ні».
Приклад питання з варіантами відповіді
На слайдах з питаннями додайте короткі текстові блоки з даними про вашу компанію. Так можна показати:
- сутність вашого бізнесу;
- цінності;
- переваги;
- кейси тощо.
Робіть всі слайди квіза в єдиному стилі. Це виглядатиме органічно та приємно для користувача.
На слайді з останнім питанням нагадайте про бонуси за заявку, які ви обіцяли на початку. Це слугуватиме логічним переходом до сторінки контактів. Коли людина залишить свої дані, ви матимете все необхідне, щоб здійснити продаж.
Приклад сторінки збору контактів
Наприкінці подякуйте людині за її час та увагу. Сторінка подяки може містити посилання на ваші соцмережі чи портфоліо. Або налаштуйте перехід на ваш сайт замість сторінки подяки.
Приклад сторінки подяки
Як бачите, це нескладно. Кілька хвилин — і квіз готовий генерувати якісні заявки!
Можливості інтеграції
Щоб зручно та результативно працювати з заявками, зробіть кілька налаштувань.
Сервіси квізів, як правило, мають вбудовані CRM-системи, де консолідуються всі заявки. Проте ми рекомендуємо налаштувати їх відправку до вашої CRM-системи чи принаймні на електронну пошту або в Telegram.
Річ у тім, що найвищі шанси на продаж у вас будуть за умови швидкого реагування на ліди. Уявіть ситуацію: ви залишили заявку, чекаєте на дзвінок, але вам не телефонують. Дуже ймовірно, що ви спробуєте знайти необхідний вам продукт/послугу в іншого продавця. Ось і відповідь, чому краще надсилати заявки в канал зв’язку, де ви їх бачитимете моментально.
Деякі компанії дозволяють собі реагувати на заявку через 4-5 годин, а то й наступного дня. Така поведінка продавця — одна з основних причин недопродажу.
Оптимальний час реагування — 20 хвилин. За цей час ви встигнете підготувати пропозицію для покупця.
Налаштувати дублювання заявок на пошту чи в Telegram можна за кілька хвилин. А для зв’язку з практично будь-яким іншим сервісом призначено Webhook.
Інструменти аналітики
Можна отримати багато цінних даних про ваших споживачів, якщо проаналізувати якість рекламного трафіку квізів. Для цього до вашого квіза потрібно підключити Facebook Pixel, TikTok Pixel, Google Analytics та Tag Manager.
Панель налаштування аналітики та інтеграцій в ADS quiz
Вам стане доступна інформація про аудиторію (стать, вік, рід занять, рівень доходу та безліч інших характеристик), а також її поведінку (натискання на кнопки, кількість переходів, джерела трафіку тощо). Ці відомості дозволять зрозуміти, наскільки ефективні рекламні тексти та креативи, чи доцільно запускати квіз на певну ЦА тощо та вносити зміни у рекламні матеріали й параметри розміщення.
Підключити інструменти аналітики зовсім нескладно, але аналіз рекламних подій здатний принести вагомі результати.
Інтеграція квіза у сайт
Щоб користувачі могли залишати заявки просто під час відвідування вашого сайту, можна інтегрувати квіз у код сайту.
Для цього потрібно скопіювати скрипт квіза та вставити його в код. Можна обрати спосіб представлення опитувальника:
- в тіло сайту;
- як Pop-up;
- як кнопку.
Панель інтеграцій квіза в код будь-якого сайту
Запуск реклами на квізи
На квіз можна налаштувати рекламу через кабінети Facebook та Google Ads. Щоб рекламу бачили користувачі, які найімовірніше залишать заявки, її треба оптимізувати на подію «Лід» та обрати ціль «Конверсія». У конструкторі ADS Quiz ця подія створюється за замовчуванням.
Найважливіше про квізи
- Квіз – це онлайн-опитування, що має на меті збір інформації про потенційних клієнтів та їх контактів. Контактні дані – це і є заявки (ліди).
- Найбільш ефективними будуть квізи, що мають стартову сторінку, 4-6 запитань, форму для контактів та сторінку подяки.
- Особливу увагу приділіть підготовці питань: вони мають бути максимально інформативними для вас, адже на їх основі ви формуватимете оффер для покупця.
- Сервіси квізів мають, як правило, вбудовані CRM-системи, де зручно працювати із заявками, проте для пришвидшення обробки даних варто дублювати заявки у вашу базу даних через Webhook або хоча б на email або в Telegram.
- Квізи можна інтегрувати в сайт, підключати до них інструменти аналітики та запускати на них рекламу.
Не втрачайте можливість залучати зацікавлених людей до активності та робити їх своїми клієнтами. Квізи вам в цьому допоможуть!