Як опублікувати пост на блозі Inweb?

Як сказав Артур Шопенгауер: «Автор повинен розуміти речі ясніше і проникливіше, ніж ми самі, тільки тоді він приносить користь».

Про що це ми? Ми про гостьовий пост на нашому блозі. Нам подобається читати цікавий контент і ділитися ним з аудиторією. Блог Inweb щомісяця читають понад 15 тисяч унікальних користувачів.

Загальні вимоги

Надсилайте нам свій матеріал, ми з радістю опублікуємо його на нашому блозі, якщо він:

  • корисний нашій аудиторії і відповідає формату;
  • унікальний. Тобто ніде раніше не розміщувався;
  • не містить рекламний контент: прес-релізи, анонси заходів і т.п.

Аудиторія

Наші читачі – це підприємці, власники малого та середнього бізнесу, маркетологи, SEO- і PPC-фахівці.

Формат

У нас немає жорстких вимог до формату і розміру тексту, але ми рекомендуємо використовувати віжуали і інфографіку, поділяючи між ними текст так, щоб не було одного екрану тексту без зображення. Це тішить і залучає нашого читача. Ось приклад.

Example_post

Посилання

Ви можете розміщувати в матеріалі прямі посилання на свій продукт. Але ми не вітаємо наявність безлічі посилань рекламного характеру, тому імовірніше розмістимо публікацію, якщо їх буде не більше двох.

Юля Заліховська

Керівник відділу продажів

Дізнайтеся про рекламу для вашого бізнесу!

Задайте Юлі питання про просування сайту в інтернеті.

Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних і погоджуєтеся з політикою конфіденційності

Приклади

Користь. Ось головна наша вимога до тексту. Матеріал повинен носити практичний і освітній характер. Це можуть бути дослідження, кейси, конкретні приклади, поради та т.і. Ми вітаємо контент формату чек-листів, мануалів, статей «how to». Ось приклади деяких публікацій, які раді бачити на нашому блозі:

Пам’ятайте, що ще сказав Шопенгауер: «Не затримуйте думку». Надсилайте її нам.


Аліна Глазиріна

головний редактор блогу Inweb

Підпишіться і будьте в курсі!

Аліна пише про головні новини інтернет-маркетингу
Користувальницької угоди