Кейс PPC-просування для інтернет-магазину одягу і взуття — перезапуск в умовах війни

Кейс PPC-просування для інтернет-магазину одягу і взуття — перезапуск в умовах війни

Кейс про те, як бізнес відновив роботу в нових умовах повномасштабної війни, врахував нові обставини та виріс на 137% у кількості конверсій — і вийшов на новий рівень.

Для цього спеціалісти Inweb навіть відключили рекламу жіночого одягу з асортименту магазину. Чому так — читайте в цьому кейсі.

Сфера діяльності

Ecommerce;
Інтернет-магазин одягу, взуття, косметики.

Послуга

PPC — контекстна реклама.

Період просування

24.06.2021 — дотепер.
Безперервну роботу фактично розпочали 1 вересня 2022 року. 

Фото: Telegram канал Медіа Inweb

Про інтернет-магазин клієнта

Fair — брендовий інтернет-магазин одягу, взуття та косметики. Цільова аудиторія, виділена клієнтом: чоловіки та жінки від 25 до 44 років з інтересами:

  • аксесуари, жіночий одяг та взуття; 
  • краса та догляд за собою; 
  • автомобілі, дорогі товари; 
  • фінанси, банківські послуги. 
Сезонність — стандартна для інтернет-магазинів з подібними товарами. Зимове взуття активніше купують наприкінці осені та взимку, літнє — наприкінці весни та влітку. 
Фото: кейс інтернет-магазину

Чому звернулися в Inweb

На момент звернення метою було збільшення кількості продажів із сайту при збереженні певної вартості конверсії. Клієнт також прагнув знизити поточну вартість конверсії та утримати її на цьому рівні. За його словами, потрібна була команда, яка зможе масштабувати проєкт.

Складнощі та обмеження проєкту 

Через тривале очікування товару (2-3 тижні) було багато відмов від клієнтів. Необхідно було враховувати це під час ведення реклами, щоб аудиторія розуміла, як відбувається замовлення.

У сфері діяльності з продажу одягу, взуття та косметики завжди наявна висока конкуренція, тому потрібно було тестувати та знаходити точки зростання — що ми й зробили для цього проєкту.

Сильні сторони

Ми постійно на зв’язку — щотижня надаємо звіти. Якщо за підсумками місяця немає запитань щодо ефективності або змін сезонності, то можемо за взаємною домовленістю пропустити одну із запланованих зустрічей.

Дії команди

Вирішили працювати тільки з торговими кампаніями, де нижча ціна за клік, ніж для пошукових кампаній. При такій конкуренції та ціні за клік на пошуку ми не змогли б досягти необхідної окупності для клієнта. Проте ми тестували цей інструмент, щоб побачити результати та приймати рішення на основі отриманих даних.

Проаналізували конверсійність товарів по категоріях, статі та віку. Починали зі спільної кампанії на всі популярні товари, щоб зрозуміти попит. Далі — запустили торгові кампанії з розділенням по категоріях товарів: жіночі одяг та взуття, аксесуари; чоловічі одяг та взуття.

До початку повномасштабного вторгнення ми встигли тільки розпочати роботу:

  • Запускали кампанії з поділом по постачальниках з товарами, ціна яких вища за 2000 грн, щоб отримати оптимальний дохід з кожного продажу з урахуванням витрат на рекламу. 
  • Запускали кампанії косметики з розділенням по брендах.
  • Запускали кампанії для жіночого одягу з розбивкою за ціною та брендах.

З початку співпраці ми регулярно:

  • Кожні три місяці проводимо аналіз сезонності товарів та змінюємо категорії просування за пріоритетом, залежно від зміни попиту. 
  • Тестуємо окремі категорії товарів залежно від специфіки сезону, наприклад: виділяємо в окремі кампанії одяг для туристів та лижного спорту (жіноче, чоловіче).
  • Виділяємо в окремі кампанії сезонне взуття (черевики, кросівки, чоботи, капці тощо).
  • Виключаємо з кампаній неконверсійні товари.
  • Виключаємо нерелевантні регіони для таргетингу.
  • З початку повномасштабної війни в Україні зріс попит на одяг та взуття мілітарі, тому виділили в окрему кампанію сегмент мілітарі-одягу та взуття, яка працює і наразі.

Окрім цього, на сайті:

  • Допрацювали картки товарів, щоб назва, опис та зображення відповідали конкретному товару.
  • Підключили програму «Рейтинг продавця» у пошуковій кампанії, поки вона діяла.
  • Видалили з української версії сайту іншомовні слова. Це важливо, інакше були ризики блокування Google Merchant Center через невідповідність до заявленої мовної версії.

Нестандартне рішення

Клієнт проаналізував показник відмов і виявив, що для категорії жіночого одягу він значно вищий. Тому разом з клієнтом ми вирішили виключити цю категорію з реклами.

Результати просування

Оскільки до нашої співпраці статистики немає, перші три місяці роботи спеціалістів (помаранчева лінія) з наступними трьома (блакитна лінія) і відмічаємо ріст кількості користувачів (55.77%) та доходу (+37,99%).

Фото: Результати просування

З початком повномасштабної війни ми припинили роботу з проєктом до вересня 2022 року. Відновлюючи роботу, ми опиралися на категорії, які є актуальними на період війни: військове спорядження, тактичне взуття, військовий одяг та взуття, а також сезонні одяг та взуття.

Зараз на головній сторінці представлена категорія «Військове взуття», яка досі є актуальною.

Фото: Військове взуття в інтернет-магазині

За три місяці нам вдалося:

  • збільшити дохід на 137%, порівняно з аналогічним періодом 2021 року;
  • знизити вартість конверсії на 11,25%;
  • збільшити кількість конверсій на 51,37%.

Все це бачимо на графіку з порівнянням періоду з 1 вересня до 31 грудня 2021 і таким самим — 2022 року:

Фото: Результати просування

Команда проєкту

  • Project Manager — Діана Ковтонюк.
  • Internet Marketer — Олена Сергеєва. 

Коментар проєктного менеджера Діани Ковтонюк

«Клієнт оперативно давав зворотний зв’язок щодо відсотка відмов у категоріях товарів. Завдяки цьому оперативно вносили коригування у категорії товарів для просування.

Клієнт завжди був готовий на експериментальні кампанії, які пропонувала команда Inweb, завдяки чому вдалося оцінити ефективність різних категорій товарів, щоб отримати максимальний дохід.

Команда клієнта оперативно реагувала та вносила виправлення на сайті».

Коментар представника Fair

Фото: Відгук клієнта
Відгук від представника Fair на сторінці Inweb у Facebook

Відновились, виросли та продовжуємо розвиток бізнесу

На той момент нашим завданням було відновити роботу, яка вимушено припинилась через повномасштабне вторгнення. З вересня 2022 року ми почали повноцінну роботу та досягли результатів у нових умовах з урахуванням зміни користувацьких запитів.

Зараз ми продовжуємо співпрацю з клієнтом — проєкт має нові KPI та амбітні цілі. 

Послуги Inweb
Ольга Беспалько
Ольга Беспалько
• Media Editor
Inweb
Редакторка медіа з досвідом роботи у контент-менеджменті та копірайтингу. Постійно слідкую за digital трендами і новинами, щоб надавати вам цікаву та актуальну інформацію. Зі мною ви точно будете в курсі всіх подій.
Більше цікавого