Сила PPC: як збільшити продажі, вклавши невеликий бюджет у рекламу

Сила PPC: як збільшити продажі, вклавши невеликий бюджет у рекламу

Якщо ви боретеся за конверсії та продажі у суперперегрітій ніші, якщо бюджет на рекламу у конкурентів більший, ніж у вас, а ваша головна зброя: хороший сайт, постійні клієнти та репутація на ринку – цей кейс для вас.

Читайте про те, як ми зуміли досягти збільшення транзакцій на 320% і підняли продажі до 198 на тиждень за дуже скромних даних на старті. Кейс опубліковано на AIN.UA.

Про автора

Сергій Чердiнцев
Сергій Чердiнцев
, Head of PPC Department
Агенція digital-маркетингу Inweb
Працюю Head of PPC Department в компанії Inweb в відділі контекстної реклами. До цього працював сюрвейером, перевіряв і обслуговував аварійно-рятувальне обладнання на судах. Працював по Україні та Африці. Втомили часті відрядження, вирішив щось міняти, хороший армійський друг підказав, що в Інвеб є відкрита вакансія. Успішно пройшов співбесіду. Новою роботою закрив всі мінуси минулої: графік роботи, колектив, відрядження. З хобі: люблю виїжджати з наметами за місто, а для риболовлі у мене окремий календар.
Більше цікавого