Перша конференція про просування сайтів одягу та взуття: секрети fashion-маркетологів

Перша конференція про просування сайтів одягу та взуття: секрети fashion-маркетологів Inweb організував і провів свою першу нішеву конференцію Лук.Конф. Все пройшло настільки чудово, що ми поспішаємо ділитися концентрованим lookовим соком конференції. Зробили для вас тези всіх доповідей конференції та поділилися головними інсайтами та фішками.

 

Контекстна реклама для оптового інтернет-магазину одягу: кейс ElizabethPlus

Першою доповідала Наталія Жихарєва, PPC Team Lead at Inweb

Наталья Жихарева

Спеціалізація — контекстна та таргетована реклама. В інтернет-маркетингу понад 4 роки, працювала з більш ніж 100 проектами у різних нішах. Керує командою із 5 осіб. Спікер онлайн-конференцій та вебінарів у Академії WebPromoExperts. Шанувальник руху #lookoftheday.

Кому потрібно послухати доповідь: інтернет-магазинам одягу та взуття, які торгують оптом, є дропшипінг, дилерська мережа, планують укрупнюватися.

Інсайт: розділяти опт та роздріб у пошукових запитах.

Про що ви дізнаєтесь:

  • як «наздогнати» клієнта малюнками з категорій, які він переглядав;
  • як платити лише за ефективні кліки;
  • як підняти онлайн-продаж, якщо торгуєте оптом.

Наталія розповіла, як знайти нові джерела трафіку, що дають додаткові розширення та уточнення оголошень, як налаштувати максимальне покриття попиту за конверсійними словами.

Також Наталя пояснила, які інструменти Google краще використовувати, якщо запускаєшся з нуля і чому для новачків торгова кампанія ефективніша за пошукову.

Ви зрозумієте, якими методами команда проекту реалізувала поставлені цілі: зменшила вартість залучення клієнта, максимально покрила пошукові запити на тематики проекту, і, головне, збільшила дохід клієнта від онлайн-продажів.

Бонус: головні вимоги до сайту для підключення торгових кампаній.

 

Найкращий слайд:

Контекстная реклама для оптового интернет-магазина одежды кейс ElizabethPlus

Як інтернет-магазину вести небанальне розсилання

Ганна Мельничук, амбасадор SendPulse

Анна Мельничук

Спеціалізація – email-маркетинг, Facebook, чат-боти. Викладає, веде тренінги та вебінари. Розробляє та впроваджує email-маркетингові стратегії для проектів різного масштабу, один із таких Opera Mobile Store. У look-e віддає перевагу casual.

Для кого цікава доповідь: хто хоче запустити розсилку та продавати речі та взуття у листах, чи покращити вже існуюче розсилання.

Інсайт: писати листи як розділ книги.

Ви дізнаєтеся:

  • чому працюють листи від імені директора магазину;
  • що і коли спрацьовує у листі краще: текст чи графіка.

Ганна поділилася цікавими кейсами свого магазину біжутерії — про те, як залучати клієнта до розмови за допомогою розсилки, за допомогою яких інструментів зробити так, щоб людина чекала листів від вас (іноді для цього потрібно навіть піти на курси стиліста). Показала приклади листів, які працюють та дозволяють продавати набагато більше.

Послухайте доповідь і дізнайтеся, навіщо онлайн-магазину проводити лекції та вебінари, як організувати справжній клуб для ваших VIP-клієнтів, як зловити «хвилю» та виділити своє розсилання у морі листів.

Планування digital-стратегії для e-commerce

Олександр Павлунь, Head of Ecommerce в SMIL

Александр Павлунь

Експерт у галузі B2C-маркетингу, digital-стратег для e-commerce з 5-річним досвідом.

Для кого важливо: спеціалістів, CEO брендів, маркетологів на стороні клієнта, керівників відділів маркетингу у великих проектах, для магазинів на стадії реновації та запуску.

Інсайт: мета має бути виміряна у доході.

Що цікавого:

  • чому для e-commerce важливим є високотехнологічний сайт;
  • як система SMART допоможе конкретизувати мету та полегшити життя.

Олександр наводить приклад успішної digital-стратегії, побудованої за моделлю sostac. Це своєрідний шестигранник (аналіз поточної ситуації, мета, до якої мають прийти, стратегія, тактика, конкретні дії, контроль), що дозволяє швидко та ефективно реалізовувати комерційні цілі проектів.

Спікер ділиться інсайтами про роботу в SMIL (дитячий та підлітковий одяг, більше 450 дилерських магазинів, не рахуючи інтернет-простору), досягненням конкретної мети – збільшення продажів втричі за рік.

Помилки інтернет-магазинів у соціальних мережах, або як робити не треба

Марина Свіст, SMM-стратег в Optica1st

Марина Свист

Спеціалізація – стратегічне планування, соціальні мережі. Розробила свій тренінг для підприємців у Instagram, стратег, спікер, консультант, оновлює look-і у своєму Instagram.

Кому буде цікава доповідь: всім, хто просуває товари через соцмережі.

Інсайт: як підвищити ефективність своєї сторінки за допомогою правильного шаблону заповнення.

Від Марини ви дізнаєтесь:

  • що таке цвинтар хештегів і як використовувати їх правильно;
  • як сторіз може бути окремим каналом продажів;
  • як залучати потенційних покупців за допомогою візуалу та текстів

На прикладах типових помилок для інтернет-магазинів речник показує, як налагодити продажі в соцмережах. Марина розповіла про прийоми, які просто не актуальні: однотипні відповіді, хмара хештегів. Ви зрозумієте на прикладах, чому важливо не нехтувати відгуками та відмітками клієнтів, як давати рекламу в місцевих пабліках, взаємодіяти з блогерами, використовувати рекламовану рекламу.

Доповідь соковита, концентрована, конкретна.

Цікавий слайд:

Ошибки интернет-магазинов в социальных сетях, или как делать не надо

SEO для інтернет-магазинів одягу: від розробки до перших результатів. Досвід просування в Google

Антон Крохмаль, Team Lead of SEO Team at Netpeak

Керує командою із 10-ти SEO-фахівців. У SEO понад 5 років. Працює над просуванням інтернет-магазинів різних тематик: від нішевих до великих рітейлерів України, Казахстану та Росії, а також просування різних сайтів послуг та ЗМІ. У портфоліо такі проекти, як Intertop, Dressa, Samsungshop, Masterzoo та інші цікаві, але NDA проекти. Завжди у модному look-у.

Кому потрібно: SEO-фахівцям, власникам бізнесу, які бажають бути в курсі всіх важливих дрібниць, що впливають на просування

Інсайт: Pinterest як джерело додаткового трафіку.

Ви дізнаєтеся:

  • як не створювати сторінки, які не приносять трафік;
  • як показати пошуковій системі весь контент на сторінці;
  • чому відгуки на сайті є обов’язковими.

Є не найочевидніші речі, які можуть набагато спростити та покращити роботу інтернет-магазину. Ви дізнаєтеся, чому так важливо працювати з сайтами-відгуками, яку цінну інформацію можна отримати, просто поговоривши з колл-центром, що буде, якщо встановити розширений е-коммерс на сайт. А ще, як саме допомагає правильна аналітика та моніторинг конкурентів.

Після доповіді неочевидні речі стануть для вас простими та зрозумілими. Ви зрозумієте вашого SEO-фахівця, і ставитимете багатопланові завдання, застосуйте поради Антона в роботі свого інтернет-магазину.

Найкращий слайд:

SEO для интернет-магазинов одежды от разработки до первых результатов

 

Як створити висококонверсійний сайт у ніші fashion

Про це розповів Андрій Хорошун, СТО в Турум-Бурум

Андрей Хорошун

Спеціалізація – розробка інтернет-магазинів. Senior Back-end developer, досвід – 8 років, розробляв: Люксоптика, Yaro, Dicentra, Baku Electronics, Tkani-atlas. Look віддає перевагу html.

Кому дуже цікаво: тим, хто тільки збирається запускати сайт або дозрів для переробки старого сайту.

Інсайт: знайти комунікатора між усіма командами підрядників.

Ви дізнаєтеся:

  • як закласти високу конверсію сайту ще на етапі розробки;
  • як зробити сайт, який буде цікавим для пошукових систем.

Ви дізнаєтесь про список завдань, про які потрібно подумати вже на етапі розробки сайту. Почуєте, які інструменти, що впливають на ефективність продажу, варто запровадити насамперед. Як підвищити захопленість користувачів, збільшити глибину переглядів, чому єдина сітка розмірів – шлях у нікуди. Доповідь концентрована, стисла, слушна.

Найкращий слайд:

Как создать высококонверсионный сайт в нише fashion

TikTok для рітейлу

Олександр Канцлер, топ експерт у digital-маркетингу повного циклу, CEO компанії Diez.Agency.

Александр Канцлер

Експерт у digital marketing та просуванні у соцмережах з десятирічним стажем. Власник Офіційний талант TikTok. Сукупний обсяг переглядів на акаунті в TikTok понад 50 мільйонів. Продав нерухомості в Дубаї на 1.1 мільйон доларів через TikTok.

Кому важлива доповідь: брендам і людям, які хочуть продавати на новому майданчику, думають, що це складно, неможливо і не знають з чого почати.

Інсайт: Як продавати без бюджету на просування.

Ви дізнаєтеся:

  • як робити відеоконтент, який дивитимуться до кінця;
  • як наголошувати на просуванні свого товару в TikTok.

Це не доповідь, а маленька енциклопедія для бізнес-тіктокерів-початківців. Головне посилання спікера в тому, що для будь-якого бізнесу можна зняти ролик, який дивитися до кінця. Ця соцмережа дає безкоштовний органічний трафік, потрібно лише дотримуватися кількох простих правил.

Чому найважливіший показник для рітейлу – це глибина переглядів, а все інше, включаючи лайки, шери, коментарі, переходи по профілю, підписка – другорядні. Чому головний принцип формування аудиторії у TikTok сприяє продажу прямо на вашій вулиці. Як можна почати працювати в TikTok, маючи на руках тільки сторіз з Instagram. Спікер ділиться власними вдалими кейсами та фішками у сфері look.

Контент-стратегія «на пальцях»: за що платить власник інтернет-магазину

Ната Заяць, Head of Content at Inweb

Ната Заяць

Спеціалізація – контент-маркетинг, редактура, тексти для бізнесу. Розробляє та впроваджує контентні стратегії та тактики, екс-главред WebPromoExperts, MAED. Змінює look на подорожі.

Кому: тим, хто хоче підвищити якість контенту на своєму сайті та зробити контент ефективним помічником у онлайн-продажах.

Інсайт: показувала те, чого вам ніхто не покаже – як виглядає контент-стратегія та що отримує на руки замовник.

Ви дізнаєтеся:

  • кому потрібна контент-стратегія, а комусь серія тактичних кроків;
  • хто у вашій команді експерт і може бути основним постачальником контенту;
  • що таке контент-матриця та як можна генерувати контент за допомогою неї.

Всі магазини одягу та взуття мають низку спільних проблем. Це конкурентна ніша. Для успішної роботи необхідно чимось виділятися серед моря інших подібних магазинів, мати свої фішки, робити так, щоб сайт був корисним для покупця, щоб клієнт хотів на нього заходити знову і знову. У цьому допоможе грамотно складена контент-стратегія. Ната ділиться секретами вдалого наповнення сайту контентом, пояснює, чому важливо вести тематичні блоги, бути активним в соцмережах, як працювати зі сплячими і клієнтами, що пішли, боротися з негативними відгуками, створювати бізнес-репутацію, наводить в приклад кейси.

Спікер «на пальцях» пояснить, чому страшна фраза «контент-стратегія» насправді не страшна, чому контент-маркетологи – маніпулятори, і це добре, підкаже, як за допомогою однієї розмови провести аудит бізнесу.

Доповідь концентрована, зі справжнім lookовим соком.

Цікавий слайд:

Контент-стратегия «на пальцах» за что платит собственник интернет-магазина

Хороших всім продажів!

Роман Журавльов
Роман Журавльов
• PPC Client Project Manager
Агенція digital-маркетингу Inweb
Захоплююсь Performance-маркетингом. Своєю основною ціллю вважаю детальне вивчення проєкту, з яким працюю, та доведення його до необхідного результату. Зараз на посаді PPC Client Project Manager — відповідальний за планування, контроль та виконання поставлених завдань.
Більше цікавого