Завдання для текстів: навіщо потрібен окремий сервіс і як з ним працювати

У бізнесі, щоб залишатися на плаву, потрібно відбудовуватися від конкурентів, бути не схожим ні на кого.Це стосується всього: пропонованої послуги, сервісу, відносини з клієнтами, рекламної кампанії, креативу, контенту та ін. Важливо, щоб тексти на вашому сайті були скопійовані з іншого, а написані самостійно.

Ми в Inweb розробили сервіс, який допоможе скласти та дати технічне завдання копірайтеру для написання рекламного тексту або опису послуги на основі контенту свого конкурента. Назвали інструмент — «Завдання для текстів».Можливо, комусь така назва здасться надто простою, проте ми хотіли акцентувати на доступності та зрозумілості.

Для чого потрібен сервіс

Мета сервісу:

  • отримати топ-10 url-адрес за ключовою фразою;
  • проаналізувати топ-10 адрес конкурентів.

Отримані дані можна використовувати для складання технічного завдання копірайтеру, який буде розуміти, які ключові слова і яка кількість символів в тексті зустрічаються найчастіше.

У підсумковому документі буде аналіз по кожному з конкурентів: використовувані метатеги, заголовки, кількість знаків. Розуміння, як написати мета теги, також вам знадобиться в роботі з сайтом та його контентом.

Як працює інструмент

Для користувача все досить просто. Ми намагалися зробити інструмент максимально зручним, хоча за всім цим стоїть великий алгоритм, токени API, пошукова система. Щоб отримати технічне завдання, треба:

  1. Додати основну ключову фразу.Також можна вказати адреси тих статей, які потрібно проаналізувати.Адреси статей, для анализа
  2. Вибрати пошукову систему і країну.
  3. Прописати свій токен API Serpstat. Його можна побачити в налаштуванні сервісу.
  4. Якщо семантика вказана — ключі з неї обов’язково будуть у звіті.

За підсумком ви отримаєте згруповану інформацію про заголовки в тексті, метатеги й посилання на головних конкурентів.

Підводні камені сервісу

Нюанси роботи програми

З огляду на нюанси «завдання для текстів », ви зможете убезпечити себе від помилок. По-перше, треба переконатися, що токен до Serpstat працює і містить достатню кількість символів обмеження.По-друге, пам’ятати, що запит для пошуку знаходиться в базі Serpstat. Можуть траплятися випадки, коли певні сайти не дають можливість для роботи нашим роботам. В такому випадку, дані ви не отримаєте. Щоб розрізняти такі ресурси, ми придумали характерну деталь — вони відзначаються сірим кольором.

Позначка сайтів, які не дають можливість працювати роботам

Зразок

Як працює інструмент

Виконавши всі дії правильно, ви отримаєте:

Заголовки і метатеги для складання технічного завдання

Сервіс може запропонувати більший обсяг від необхідного вам. Враховуйте це, коли даєте копірайтеру ТЗ: якщо у конкурента велика стаття, потрібно відповідати такому ж обсягу. Якщо матеріал невеликий — не варто заглиблюватися в тему, краще зробити статтю схожих розмірів.

В результаті із заголовків можна сформувати тезовий план і за ним написати необхідний матеріал. Не забудьте видалити із завдання непотрібні слова або слова з помилками. Якщо виконайте всі дії, ваш сайт зможе стати більш помітним для клієнтів і бути в топі пошукової видачі.