MOKO Digital & Lipton: як успішна трансформація бренду вивела агенцію на чеський ринок
Креативна команда диджитал агенції MOKO поділилась з Медіа Inweb кейсом з розробки та реалізації нової комунікаційної стратегії для чайного бренду Lipton.
MOKO розповіли про трансформацію бренду, особливості формування візуального образу та результати нової стратегії.
Що таке бренд Lipton
Ми переконані, що більшість читачів зараз примружилися від спогадів про м’які жовтогарячі промені сонця, про вечірні чаювання в колі сім’ї або ж відчули солодкавий смак улюбленого напою.
Таким в уяві та інфопросторі українців був бренд Lipton до 24 лютого 2022 року. З початком повномасштабного вторгнення бренд постав перед новим викликом: «Як комунікувати актуально та етично щодо власного споживача?». Адже типові для бренду асоціації (щастя, спокій, тепло) якщо й не втратили власної цінності, то, щонайменше, стали тригерами для українців.
Трансформація бренду
Над трансформацією бренду працювала агенція MOKO Digital. Ретельно дослідивши новий суспільний контекст, потреби та болі цільової авдиторії, креативна команда сформулювала нову місію Lipton — навчити українців усміхатися попри все. Відтепер сторінки бренду в соцмережах — це простір натхнення та позитиву, що нагадує мікс зі стендапів, смішних родинних історій та емоційних зустрічей із друзями.
Нова диджиталстратегія бренду передбачала створення крафтового контенту, актуальну ситуативну комунікацію, колаборації з українськими брендами та креаторами. Загалом усе, що дозволяло створювати справжню чайну магію в соцмережах.
Як пояснює менеджерка проєкту Аріна Хоменко, візуальний образ Lipton формувався за допомогою унікальних композицій з яскравих кольорів, сонячних зайчиків, гри світла, бризок води, дзеркал, тканин та стильного посуду. Героями чайних історій стали українські креатори, моделі та їхні домашні улюбленці.
У реалізації ситуативів ключовими принципами була актуальність та оперативність незалежно від приводу: День закоханих, прем’єра нового сезону серіалу «Бріджертони» чи навіть місяць обізнаності про рак молочних залоз. Останній приклад — яскраве свідчення того, наскільки важливою є правильна та релевантна для бренду адаптація тренду чи формату.
У пошуках радості креативники МОКО не забули й про магію дитячих казок, фокусів та мультфільмів, розігруючи улюблені видання «Тореадорів із Васюківки», «Гаррі Поттера» або ж використовуючи їхні мотиви в контенті бренду.
Не меншої уваги авдиторії заслужили колаборації Lipton з українськими брендами:
- індивідуальні трав’яні наповнення, створені у співпраці з крафтовим виробником чайних пакетиків для ванн,
- столик для чаювання, виготовлений з допомогою майстерні «Столики для сніданків»,
- співпраця із сімейним крафтовим виробництвом меду та крем-меду Honey History.
Для додаткової взаємодії з поціновувачами продукції бренду, команда створила окремий мокап для сториз, аби кожен чаєман знайшов власний «чайний вайб». У подарунок за активність підписники отримували свіженький мерч від бренду: чайні будиночки з рецептами чайних коктейлів, чашки, плед та яскраву лампу для атмосферних вечорів.
Результати нової стратегії не змусили себе чекати. За рік активної комунікації бренду в Instagram та Facebook позначка охоплень перетнула цифру в 5,2 млн лайків і 50 тис. коментарів. Як зізнавалися підписники, контент на сторінках Lipton підтримував їхній психологічний стан у найскладніші моменти року.
Як зізнається Юлія, натхнення вона знаходить у любові до чаю:
«Звучить банально, але випити зранку чашку чаю — це фундамент мого нового дня, тому, створюючи контент, я прагнула транслювати власні емоції нашій авдиторії, яка теж не уявляє свого дня без чашки ароматного чаю. Щодо референсів, зазвичай я просто розглядаю красиві картинки з будь-яких сфер та обираю окремі прийоми побудови кадру, які можуть підійти для нашого продукту».
Зрештою, трансформація бренду не залишила байдужою й представників та партнерів «Lipton Україна».
«MOKO Digital перемогли в тендері, котрий ми проводили минулого року. Команда агенції увійшла до п’ятірки учасників та вразила нас своїми креативними ідеями. Ми неймовірно задоволені нашою співпрацею!» — Ольга Малець, менеджерка з маркетингу та трейд-маркетингу «Lipton Україна».
Так, до прикладу, сьогодні контент з українських сторінок компанії використовують закордонні представництва бренду, як-от Lipton Česká republika.