Кіберполіція застерігає від шахрайської схеми «клацніть та придбайте» у месенджерах

Кіберполіція застерігає від шахрайської схеми «клацніть та придбайте» у месенджерах

Кіберполіція оприлюднила попередження про нову хвилю шахрайських схем, що поширюються через популярні месенджери.

Шахраї заманюють людей пропозиціями легкого заробітку, стверджуючи, що вони просувають товари на відомих маркетплейсах, купуючи та перепродуючи їх на підконтрольних шахраям сайтах.

Особи, які погоджуються на таку «роботу», отримують завдання від шахраїв, котрі обіцяють оплату після виконання. Спочатку учасники можуть отримувати невеликі платежі на свої банківські рахунки, що втягує їх у схему.

Фото: Кіберполіція застерігає від шахрайської схеми «клацніть та придбайте» у месенджерах

Однак, щоб продовжити, шахраї вимагають від жертв зареєструватися на підконтрольному їм сайті та виконувати вказівки «менеджера» щодо купівлі та продажу товарів.

Жертвам пропонується поповнювати баланс свого рахунку в особистому кабінеті, переказуючи кошти на вказані шахраями банківські картки. Щоб зняти ці кошти, аферисти вимагають додаткові перекази на підконтрольні їм банківські картки. Цей цикл триває доти, доки потерпілі не усвідомлюють, що їх ошукують.

Кіберполіція радить не реагувати на такі пропозиції, навіть якщо початкові платежі здаються справжніми. Взаємодія з шахраями на будь-якому етапі загрожує втратою коштів.

Крім того, Кіберполіція попереджає про небезпеку переходу за підозрілими посиланнями та введення особистої або банківської інформації на сумнівних сайтах, оскільки це може призвести до крадіжки коштів з рахунків.

Майор Олег Дубіна, начальник відділу протидії кіберзлочинності у м. Києві, підкреслив, що боротьба за територіальну цілісність України виходить за межі інформаційного фронту. Він закликає громадян брати участь у соціальному проєкті «Брама», спрямованому на захист медіапростору від російської пропаганди та блокування каналів дезінформації.

Джерело: Кіберполіція

Про автора

Софія Старк
Софія Старк
, Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого