Кейс: ріст сеансів сайту з нуля на 1445% в тематиці нерухомості. Комплексне SEO для молодого сайту + лайфхаки

Кейс: ріст сеансів сайту з нуля на 1445% в тематиці нерухомості. Комплексне SEO для молодого сайту + лайфхаки Висококонкурентна тема – нерухомість. Стартувати тут не просто складно – треба чітко розуміти, як діяти. Команда Inweb вкотре прийняла непростий виклик. І ось, які напрями ми вибрали:

  1. Розробка тематичних посадкових сторінок за типами квартир – районами, містами, житловими комплексами.
  2. Інформаційний трафік – ведення експертного блогу.
  3. Релевантні посилання на сайт.

Розкажемо про розкрутку сайту з нуля і докладніше про ці три фішки. Вони вам знадобляться.

Над проектом працювали з жовтня 2021 року до грудня 2022 року.
Регіон просування – Казахстан.
Ніша – продаж нерухомості.

Команда проєкту

Хто клієнт

Власники вирішили зробити повноцінний сайт з об’єктами нерухомості (платформа) первинного та вторинного ринків Казахстану (без комерційної нерухомості та земельних ділянок).

На момент звернення до Inweb сайт лише запустили. На ньому було нуль відвідувань та нуль заявок.

Особливості бізнесу клієнта:

  • Є партнерства з банками, допомагають оформлювати іпотеку. Для цього є окремий розділ на сайті.
  • Допомагають підібрати оптимальні іпотечні пропозиції.
  • Прокачаний цікавий акаунт у Instagram.
  • Закривають угоду під ключ.
  • Більше 25 років на ринку, тому мають велику експертизу у сфері.

сайт з об'єктами нерухомості

Завдання, які клієнт поставив нам старті робіт

  1. Оптимізація сайту, нарощування необхідної структури.
  2. Збільшення трафіку ресурсу.
  3. Збільшення заявок із сайту.

Ми зробили аналіз ринку, використовуючи сервіс Serpstat. Виділили топових конкурентів та суперників, які за останній рік сильно виросли. Потім ми сформували клієнтові KPI на півроку.

Слабкі та сильні місця проєкту

Що заважало Що дуже допомогло
  • Клієнт реалізував не всі наші пропозиції.
  • Тематика дуже конкурентна.
  • При впровадженні технічних завдань злітали всі правки, які програмісти вносили раніше.
  • Проблеми з кешуванням сторінок категорій.
  • Контент-редактор клієнта мав глибоку експертизу і писав EAT-статті для блогу на сайті самостійно.
  • Законодавство Казахстану змінилося і дало великий поштовх зростання продажу нерухомості.
  • Хороший менеджер з боку клієнта. Дуже швидко реагував і передавав редагування програмістам. Було приємно працювати із цим проектом.

 

Минулого року в Казахстані дозволили використовувати пенсійні накопичення як оплату за іпотеку при купівлі житла. Попит на придбання квартир збільшився. То була дуже популярна тема, але треба було роз’яснювати нюанси законодавства. У грудні-січні 2021-2022 років був бум по заявкам на сайті.

Основні напрямки роботи над цим проєктом

  • Виправлення помилок, технічне SEO.
  • Семантика та структура сайту.
  • Посилання на профіль ресурсу.
  • Робота з інформаційним трафіком, створення блогу.

Пояснимо докладно, що робили, і поділимося лайфхаками.

Виправлення помилок на сайті

Незважаючи на те, що сайт був новим, ми приділили увагу цьому пункту з перших місяців роботи. Протягом усього періоду просування ми регулярно моніторили сайт на наявність технічних помилок та оперативно їх виправляли. Що зробили?

  • Виправили файл robots.txt та sitemap.xml.
  • Дали рекомендації щодо роботи з дублями сторінок.
  • Розібралися зі сміттєвими сторінками на сайті.
  • Усунули проблеми з кешуванням та ін.

Перелінковування сторінок

Для покращення індексування сторінок пошуковими системами ми склали та впровадили завдання з перелінкування для карток товарів:

Для улучшения индексирования страниц поисковыми системами мы составили и внедрили задания по перелинковке для карточек товаров

Також додали меню для сторінок категорій:

меню для сторінок категорій

Для сторінок категорій також додали посилання у футер та в html-карту сайту:

Для страниц категорий также добавили ссылки в футер и в html-карту сайта

Додали перелінкування на сторінки блогу:

Добавили перелинковку на страницы блога

Робота з семантикою, контентом та структурою сайту

Максим Григор’єв, PM проєкту:

«Специфіка роботи з просування сайту у сфері продажу нерухомості – це розробка посадкових сторінок під різні райони, під різні міста, під різні типи квартир.

Була ідея робити посадкові сторінки по житлових комплексах, тому що в цій тематиці такі сторінки класно збирають трафік. Але клієнт не написав тексти для цих сторінок. Тому ви запам’ятаєте цей лайфхак, а ми розповімо, що робили».

Ми вирішили створити нові посадкові сторінки на основі аналізу конкурентів та фільтрів, які є у нас на сайті. Запити для сторінок були такими:

  • Квартира + місто.
  • Квартира + район міста.
  • Новобудови + місто.
  • Новобудови + район міста.
  • Квартири + місто + кімнатність.
  • Квартири + район міста + кімнатність.
  • Квартири + кімнатність.
  • Місто + кімнатність.
  • Новобудови + місто + кімнатність.
  • Новобудови + район міста + кімнатність.
  • Новобудови + кімнатність.

Для нових сторінок ми підготували шаблони метатегів.

Приклад шаблону метатегів для сторінки «Новобудови + місто»:

title: ᐉ Новобудови {Назва міста}, купити нові квартири ЖК в {Назва міста словоформа} від забудовника | Dom.kz
description: 【Dom.kz】❱❱❱ купити квартиру в новобудові {Назва міста}, ⚡ доступні ціни на ЖК в {Назва міста словоформа}. ❗ Ми допоможемо знайти квартиру ЖК вашої мрії у вашому місті.
h1: Новобудови {Назва міста}

А так виглядає вже реалізований шаблон:

Приклад шаблону метатегів для сторінки “Новобудови + місто”

Для основних сторінок фільтрів написали та розмістили тексти на сайті. Це призвело до зростання трафіку, що видно на цьому скріншоті:

Динамика роста органического трафика для статических страниц фильтров

Динаміка зростання органічного трафіку для статичних сторінок фільтрів

Для нового сайту були потрібні метатеги – title, description – для: інформаційних, сторінок ЖК, забудовників та карток товарів.

Приклад шаблону метатегів для карток товарів:

<Н1>: Продаж {n-кімнатної квартири} в ЖК {Назва ЖК}, {Площа}, {Адреса}
title: ᐉ Продаж {n-кімнатної квартири} в ЖК {Назва ЖК}, {Площа}, {Адреса} — купити за ціною {ціна}
description: ➜ Продається {n-кімнатна квартира} в ЖК {Назва ЖК}, {Площа}, {Адреса} ⭐️ за ціною {ціна} ✔️ Квартира — {Розташування} ✔️ Поверх — {Поверх} ⏩ Розташування на карті, фото, повний опис, інфраструктура.

А як виглядає реалізований шаблон:

Приклад шаблону метатегів для карток товарів

Також для статичних сторінок фільтрів було написано тексти.

Робота профілем посилань сайту

Цей проєкт прийшов із нульовим посилальним профілем сайту. За допомогою Serpstat ми зробили аналіз конкурентів, які протягом останніх 6-12 місяців сильно зросли. Потім вивантажили список сайтів, де ці конкуренти розміщувалися.

  • У першому місяці ми розміщували крауд-посилання. Підготували для сайту таку подушку.
  • Далі ми розміщували Outreach-посилання на сайтах, де розміщуються конкуренти. Спочатку підбирали теми, потім писали статті по ним і публікувалися.

Кожні три місяці ми робили порівняльний аналіз динаміки зростання нашого проекту та наших конкурентів через Serpstat:

Мы анализировали не только наш сайт, но и конкурентов в нашей тематике

Ми аналізували не тільки наш сайт, але й конкурентів у нашій тематиці

Робота з інформаційним трафіком

Великий плюс цього проєкту – клієнт самостійно вів блог проекту. Треба було писати експертні статті, які б враховували найважливіші нюанси законів Казахстану у сфері нерухомості, місцевих особливостей. Це могла зробити лише сторона клієнта.

Ми вирішили робити ставку на статті по частотності запитів. Справа в тому, що у клієнта працює контент-менеджерка з експертизою у сфері нерухомості Казахстану. Вона шукала теми для статей на основі запитів клієнтів dom.kz та свого досвіду. Вона писала та публікувала такі матеріали:

  • огляди;
  • лайфхаки при виборі різного житла;
  • аналізувала та описувала зміни в законодавстві.

За рахунок такого експертного та дійсно корисного контенту ми побачили круте зростання трафіку саме по блогу (інформаційний трафік).

Команда Inweb розробила загальні рекомендації щодо роботи з блогом:

  • Як робити метатеги.
  • Як лінкувати з посадочними сторінками.
  • Скільки лінків має бути у кожній статті. А саме: 2-3 лінки на інші категорії, щоб перетворювати інформаційний трафік на комерційний та спонукати людину залишати контакт, зв’язуватися з менеджером, ставити запитання.

Динамика роста органического информационного трафика за период работы

Динаміка зростання органічного інформаційного трафіку за період роботи

Результати просування

Як бачимо з даних Google Search Console, за період роботи з сайтом ми виконали такі цілі клієнта:

  • розширення структури сайту;
  • збільшення трафіку сайту;
  • впізнаваність бренду (зростання брендового трафіку).

Данные из Google Search Console

Дані з Google Search Console

На графіку видно поступове зростання показів та кліків на сайт. Середня позиція на всіх сторінках становить 14,4.

Динаміка видимості по Serpstat:

Динамика видимости по Serpstat

Динаміка ключових слів:

Динаміка ключових слів

Динаміка за даними Search Console:

Динаміка по Search Console

Динаміка Google Analytics. Зростання сеансів на 1445%:

Динамика по Google Analytics. Рост сеансов на 1445%

Клієнт був вдячний і залишив такий відгук

Листи подяки та рекомендації

Слова подяки та рекомендація

Секрет успіху

Комплексний підхід до молодого сайту з нульовим трафіком визначив наші результати. Завдяки злагодженій роботі клієнта та нашої команди ми змогли отримати дуже круті результати у висококонкурентній тематиці. Клієнт розумів, що ми робимо і навіщо, підтримував та сприяв. Це розуміння та віра у наш професіоналізм дали хороші добрі результати по проєкту.

Хочете не менш вражаючі результати по своєму проекту? Замовляйте послугу SEO-просування – одну з основних у компетенції Inweb.

Аліна Іванова
Аліна Іванова
• SEO Specialist
Агенція digital-маркетингу Inweb
Про Inweb чула неодноразово, намагалася стежити за життям компанії, оскільки вже тоді працювала у сфері пошукової оптимізації. Коли знайомий був в пошуках гарної роботи, я порадила йому Inweb. Вирішила переглянути вакансію і для себе, оскільки хотілося змінити місце роботи. Дізналася що якраз відкрита вакансія на цікаву мені посаду. Подалася, пройшла співбесіду і майже відразу стала частиною компанії в якості Middle SEO IM. Відчуваю, що зробила правильний вибір і насолоджуюся роботою з цікавими проєктами.
Більше цікавого