Інструкція по роботі з записами та питаннями в Google My Business

Google My business — це один з безкоштовних сервісів Google, за допомогою якого компанія може підтримувати зв’язок зі своїми клієнтами.

За допомогою сервісу ви можете:

  1. Розповісти про свою компанію.
  2. Розповісти про товари і послуги.
  3. Поділитися новинами.
  4. Відповісти на запитання користувачів.
  5. Отримати цільової трафік на сайт.

У статті ми розповімо як оформляти записи, додавати товари і відповідати на питання так, щоб поліпшити ранжування профілю компанії і отримувати більше переходів на ваш сайт.

Записи

Крім візитки з даними, ви можете розповідати про новини вашої компанії через розділ «Записи».

Розділ записи

Записи бувають чотирьох видів:

Новина – свіжа інформація про вашу компанію з картинкою і текстом максимум на 1500 знаків. Такий вид запису доступний 7 днів, після чого видаляється з профілю. Як виглядає запис в бічній видачі:

Запис в бічній видачі

Захід – розклад майбутніх подій. Активні до тих пір, поки не пройде їх дата закінчення.

Акція – інформація про ваші активні акції з описом, часом і датою.

Як виглядає стрічка записів при натисканні:

Стрічка записів при натисканні

Товар – інформація про товар на сторінці пошуку Google (міні-картка товару) з діапазоном цін і кнопкою «Купити».

Кнопки взаємодії

У записі можна вставляти кнопки взаємодії, таким чином перенаправляючи користувача з Google My Business на сайт.

Рекомендації з додавання записів в профіль компанії:

  • текст вашого запису повинен бути унікальний;
  • використовуйте інформативні заголовки для новин, довжиною не більше 70 символів з пробілами;
  • перефразируйте заголовок запису, щоб він не був ідентичний заголовку на сайті;
  • використовуйте в заголовках записів «Новина» символи Unicode. Наприклад:🔥 ✅ ☝ 👉 ᐅ ≡ ᐉ.

Товари в Google My Business

У функціоналі Google My Business є 2 варіанти додавання товарів:

  • через розділ «Записи»;
  • через розділ «Товари (Бета)».

Під час додавання товару:

  • використовуйте кнопку «Купити» з посиланням на картку товару на сайті компанії;
  • в описі вкажіть короткі характеристики товару;
  • в назві товару вкажіть повну назву з ключовими словами;
  • використовуйте символи юнікоду перед назвою або описом товару;
  • довжина назви не повинна перевищувати 70 символів з пробілами.

Заповнення форми через розділ «Записи»:

  1. зайти в Google My Business, натиснути пункт «Записи» в бічному меню і вибрати пункт «Додати товар» на сторінці.Додати товар
  2. заповнити поля форми та натиснути «Опублікувати»:

  3. Поля форми

Приклад заповнення форми:

Назва: Вогнегасник порошковий ОП-2 (ВП-2)
Кнопка: «Купити» – з посиланням на URL товару на сайті компанії
Ціна:
779,10
Опис (відомості про товар)
:

🧯 Характеристики вогнегасника ОП-2 (ВП-2):
Місткість корпусу, л 2,5
Маса заряду, кг / л 2 +/- 0,1
Робочий тиск, Мпа 1,4 +/- 0,2
Тривалість подачі ОТВ, сек 6
Довжина струменя, м 2
Вогнегасна здатність по класу А 0,7А
Вогнегасна здатність по класу В 21B
Маса, кг 3,0
Габаритні розміри (діаметр, висота), мм. 115 × 420
Вогнегасна речовина
Порошок вогнегасний 40% АВСЕ
Температура експлуатації, ° C -40 до +50
Термін служби 10 років.

Символи юнікоду привертають увагу користувачів до опису і підвищують CTR оголошення. Їх можна додавати в назву товару або в опис.

Приклади символів юнікоду які можна використовувати:
🔥 – вогонь;
🧯 – вогнегасник;
✅ – галочка;
☝ – рука вгору, увагу;
👉 – рука, що вказує на оголошення.

Символи юнікода

Важливо! Символи юнікоду, додані в назву товару, не завжди виводяться в оголошенні, але завжди виводяться в описі.

Приклад:

Символ юнікода у назві товару

Товар з юнікодом в бічній видачі

Символи юнікоду в описі:
Символи юникода в описі

Заповнення форми через розділ «Товари»:

Основна відмінність записів і розділу «Товари» в тому, що через розділ в бічній видачі не буде виводитися кнопка «Купити». Такі товари виводяться у вигляді колекцій:

Колекції товарів

Приклад видачі товарів доданих через «Товари (Бета)»:

Товари Бета

Приклад стрічки колекцій (відкривається під час натискання на одну з колекцій):

Приклад стрічки колекцій

Під час натискання на сам товар відкривається вікно товару в Google My Business, є можливість зателефонувати + бачити список товарів з тієї ж колекції. Кнопки «Купити» – немає.

Ціна товару

Питання та відповіді

Власнику дуже важливо відстежувати та вчасно відповідати на питання клієнтів. Інакше це можуть зробити інші користувачі, які не обізнані про реальний стан справ. Якщо питання залишиться без відповіді, рейтинг картки може знизитися. Функціонал «Питання і відповіді» на картці компанії відображається в бічній видачі пошукової системи. Картка з’являється під час введення вітального запиту в пошуковий рядок:

Питання та відповіді

На самій картці компанії доступна кнопка «Поставити питання», зліва від неї – кількість питань від користувачів. Для того, щоб підтримувати активність і ранжування, необхідно скласти перелік питань, які найчастіше ставлять покупці магазину і додавати їх через функціонал від імені різних користувачів. З боку адміністратора Google My Business – необхідно відповідати на поставлені запитання. Рекомендується також використовувати в питанні й відповіді по 1-2 ключових слова. Не слід спамити ключовими словами, перенасичуючи ними текст.

Приклад загальних питань:

  • Чи є доставка протипожежних дверей в регіони (Луцьк) і якими службами?
  • Встановлюєте ви протипожежні двері в Одесі?
  • Чи входить в комплектацію до вогнегасника шланг, або його потрібно замовляти окремо?
  • Чи є у вас кріплення для вогнегасника в машину?

Приклад питань до товарів:

  • У вас є кріплення для вогнегасника ОУ-2 в машину?
  • Ви продаєте окремо комплектуючі для пожежних щитів? Зокрема цікавить багор

Висновок

Google My Business – відмінне доповнення до сайту, оскільки вся інформація з сервісу відразу відображається в пошуку Google. Додавши товари в профіль, ви допоможете клієнтові швидко ознайомитися з асортиментом і вибрати потрібний товар. А заповнивши розділ «Питання та відповіді» заздалегідь відповісте на найчастіші запитання, заощадивши час і собі, і йому. Ця інформація корисна не тільки для відвідувачів сайту, але і для пошукових систем. Тому дотримуючись наших рекомендацій, ви поліпшите органічний трафік на ваш сайт.