Кейс з просування інтернет-магазину алкогольної продукції: ROI 232,44%
Тематика: Алкогольна продукціяРегіон: Україна
Послуга: трафіковий просування
Період надання послуг: ~ 13 місяців.
Завдання агентства:
Зняти ручні санкції з попереднього домену сайту. Збільшити пошуковий трафік на сайт і підвищити продажі маржинальних для клієнта груп товарів.
Вихідні дані:
- початок просування в агентстві: кінець лютого 2014;
- на початку співпраці ситуація з сайтом була наступна: на попередній домен було накладено ручні санкції від Google. Зміну домену клієнт здійснив з 301 перенаправленням, що давало високу ймовірність передачі санкцій на поточний домен. Тому першим нашим завданням було зняття ручних санкцій зі старого домену;
- Пошуковий трафік на момент початку просування в агентстві становив близько 9000 відвідувань в місяць або в середньому 300 відвідувань (сеансів) на добу.
Дані про проведені роботи.
Внутрішня оптимізація:
- зняті ручні санкції: проаналізовані всі вхідні посилання на сайт. За допомогою інструменту від Google “disavow links” було відхилено всі неякісні посилальні донори. Після повторного запиту в Google санкції були зняті;
- проведений повного аудиту сайту;
- прописано правильне ЧПУ на сайті, складені файли robots.txt і sitemap.xml;
- усунені повні та неповні дублі сторінок сайту;
- зібрана семантика для даної тематики: понад 2000 ключів;
- виходячи із зібраної семантики була створена правильна структура сайту, розширено список підкатегорій і статичних фільтрів для максимального охоплення цільової аудиторії;
- оптимізовані вручну теги title, description, h1-h6;
- написано понад 90 оптимізованих текстів на всі основні категорії та підкатегорії сайту. Таким чином вдалося залучити додатково значну кількість конверсійного НЧ і СЧ-трафіку з пошукових систем.
- на сайт було встановлено, а також налаштований модуль e-commerce для відстеження електронної торгівлі.
А також зробили багато інших нудних, але дуже важливих для пошукових систем і для відвідувачів речей.
Зовнішня оптимізація:
З другого місяця просування була складена посилальна стратегія для сайту і розпочато плавне збільшення посилальної маси. Закуповувалися переважно орендні посилання, відібрані вручну, оскільки в автоматичному режимі вкрай складно отримати потрібну кількість якісних донорів.
Результати:
Кількість безкоштовного пошукового трафіку на момент початку робіт (лютий 2014 року):
Кількість безкоштовного пошукового трафіку (Грудень 2015):
Або в середньому 2607 відвідувань на добу в грудні 2014.
І тут я трохи злукавив:) Оскільки грудень вважається показовим. За багатьма тематиками в цей місяць припадає пік пошукового трафіку. Думаю, з причини цього писати не варто, ви самі це розумієте.
Але і не показати хороших результатів, досягнутих спільними зусиллями, я не міг.
А ось порівняти два аналогічних місяці має сенс. І хоча написана стаття була тільки у середині лютого все ще згадували славний день Св. Валентина, 14 лютого, динаміка змін все ж наочно видно. Крім того, не можна забувати, що минулого лютого був більш сприятливий, як у сфері екомерса, так і для більшості офлайн бізнесів України.
Кількість безкоштовного пошукового трафіку в порівнянні:
Якщо говорити про середньодобової відвідуваності, то нескладним шляхом отримуємо в середньому: +1322 відвідування в лютому 2015 vs 330 відвідувань в лютому 2014.
Але, звичайно ж, весь трафік і його зростання не важливо без конкретних цифр, про найголовніше: ROI.
Тому, нижче всі розрахунки:
Дохід з сайту = 866895 грн. (За період з 01.03.14 по 31.01.15)
Маржа = 25% (середня маржа за даними, отриманими від клієнта)
Оплата послуг агентства за весь час просування = 65191 грн.
Загальний прибуток = 866895 * 0,25 = 216723 грн.
ROI = (Прибуток – Витрати за весь час просування) / Витрати на просування.
ROI = (216723 – 65191) / 65191 * 100% = 232,44%
Для тих, хто вважає, що під час розрахунку ROI не треба було враховувати грудень:
Дохід з сайту = +601552 грн. (За період з 01.03.14 по 31.01.15 без урахування грудня)
Маржа = 25% (середня маржа за даними, отриманими від клієнта)
Оплата послуг агентства за весь час просування = 57820 грн.
Загальний прибуток = 601552 * 0,25 = 150388 грн.
ROI = (Прибуток – Витрати за весь час просування) / Витрати на просування.
ROI = (150388 – 57820) / 57820 * 100% = 160%
Хотілося б також зауважити, що частина продажів (приблизно 40%) припадає на замовлення телефоном.
Зважаючи на відсутність сервісу відстеження дзвінків (наприклад Ringostat) і їх каналів надходження, на жаль, неможливо порахувати ці продажі.
Тому всі розрахунки доходу взяті виключно з Google Analytics.