Як правильно назвати товар для SEO

Як правильно назвати товар для SEO

У кожному інтернет-магазині є три основні типи сторінок:

  1. Адміністративні сторінки (головна, про нас, доставка / умови оплати / гарантії / відгуки / рекламації).
  2. Категорії товарів.
  3. Картки товарів.

І якщо про оптимізацію категорій замислюється майже кожен власник такого сайту, про оптимізацію карток товарів часто забувають. А це впливає на індексацію сайту.

Причина проста. Сторінок категорій менше, оптимізувати їх легше, вони часто приносять більше трафіку. Але саме інформація у картках товару і є основним контентом інтернет-магазину, а назви товарів формують левову частку текстового контенту в лістингу категорій. А ще саме на сторінці картки товару покупець приймає рішення, тому ці сторінки й потрібно вважати головними.

Правильна назва товарів — важлива частина SEO (оптимізації) інтернет-магазину. Якщо на вашому сайті тисячі карток товарів зі слабкою, неінформативною назвою, то нехай вас не лякає обсяг робіт з оптимізації. Не треба відкладати це завдання, тому що воно здається нескінченним і марним. Скоротити час на виконання SEO-задач ви можете за допомогою букмарклетів.

У цій статті розберемося, чому правильна назва товару є важливою, що вона дає та як правильно назвати товари в інтернет-магазині.

Чому важливо правильно називати товари?

Правильна назва бере участь у важливих факторах успіху інтернет-магазину/сайту:

  • Використовується у шаблонах генерації метатегів карток товарів.
  • Підвищує релевантність картки товару запитам користувача. Іншими словами, легше знаходиться в пошуку.
  • Зменшує ймовірність виникнення дублів товарів.
  • Вирішує проблему унікальності назв сторінок у межах кількох мовних версій сайту.

Тепер я переконала вас у тому, що треба приділяти особливу увагу назві товару? Це важливо для оптимізації всього сайту, особливо у нішах, де основну частку трафіку сайту приносять саме картки.

Приклад некоректної назви товару:

В данном случае, для уникализации H1 и оптимизации названий товаров, достаточно добавить цвет, в название каждой модели

У цьому випадку для унікальності H1 і оптимізації назв товарів, достатньо додати колір в назву кожної моделі. Наприклад: Крісло AUGUSTIN сіре

Що має містити правильна назва товару?

Щоб правильно назвати товар, запитайте себе — а як цей товар шукають користувачі?

Коли я допомагаю клієнтам із SEO їх сайтів, то вводжу назву моделі в Serpstat, і отримую список релевантних запитів користувачів щодо даного товару.

Приклади запитів користувачів:

Ввожу в Serpstat название модели товара и получаю исчерпывающий список целевых запросов пользователей для телефона iphone 12 pro max

Вводжу в Serpstat назву моделі товару та отримую вичерпний список цільових запитів користувачів для телефону iPhone 12 pro max. Аналогічно перевіряю кілька інших популярних моделей товарів із різних категорій магазину.

В каждой тематике товаров могут быть свои особенности названий товаров, например в косметике это может быть тон, объем, тип кожи и пр

У кожній тематиці товарів можуть бути свої особливості назв товарів. Наприклад, у косметиці це може бути тон, об’єм, тип шкіри та ін. Щоб визначити ці особливості та врахувати всі цільові запити користувачів, обов’язково перевіряємо цільові запити щодо кількох товарів з різних категорій магазину. Наприклад, для покупців тонального крему Vichy Liftactiv Flexilift важливим параметром є відтінок

З результатів видачі Serpstat видно, що більшість запитів для карток товарів незалежно від тематики мають приблизно однакову структуру:

  • [категорія товару] [модель]
  • [бренд товару] [модель]
  • [бренд товару] [модель] [модификація]

Оскільки основне завдання Назви товару — релевантна відповідь на запит користувача, вкрай бажано, щоб h1 містив відповідь на всі ці типи запитів.

Команда Inweb розробила спеціальні умови для українського бізнесу:

  • 10000 грн або 500$ на контекстну рекламу в Google* + SEO-аудит сайту в подарунок;
  • знижка до 40% на всі послуги агенції;
  • можливість платити частинами.

Якщо треба оптимізувати сайт — завжди готові. Звертайтесь!
Електронна пошта: new-business@inweb.ua
Наш Telegram: https://t.me/Inweb_OP
Або за номером телефону: +38 (048) 770-10-70

Як правильно назвати товар?

Я проаналізувала запити користувачів щодо товарів у різних тематиках та назви товарів, які найкраще за ними ранжуються. В результаті вийшов універсальний шаблон назви товарів, який пропоную використовувати і вам.

Шаблон назви товару:

[категорія товара] [бренд товару] [модель] [модификація]

У шаблоні є всі параметри запитів користувачів для пошуку товарів. Необов’язково жорстко дотримуватись послідовності вказаної в шаблоні. Наприклад, у деяких магазинах вважають за краще бренд вказувати наприкінці назви товару.

На деяких сайтах не завжди вказана категорія у назві товару. Так роблять, коли модель товару унікальна та ймовірність виникнення схожої назви товару з іншої категорії вкрай мала.

Наприклад, магазин Алло в назвах товарів Apple не вказує категорію товару, але в назві товарів інших брендів ця категорія є

магазин Allo в названиях товаров Apple не указывает категорию товара, но в названии товаров других брендов эта категория есть

Порада:

Я рекомендую включати категорію у назву товару. Це не тільки скоротить ймовірність появи дублів назв товарів із різних категорій, а й дає можливість збільшити кількість входження основних ключових слів категорії в її лістингу товарів.

При необхідності можна використовувати не одну назву категорії, а кілька її синонімів. Наприклад, для частини товарів використовувати «мобільний телефон», а для решти — «смартфон». Таким чином, збільшуємо кількість входжень двох ключів на сторінці категорії.

Приклади правильних назв товарів

Для того, щоб краще зрозуміти, як використовувати мій шаблон, пропоную розглянути назви товарів різних тематик на прикладі кількох популярних інтернет-магазинів.

Приклад №1:

Мобільный телефон Apple iPhone 12 Pro Max 512GB Graphite
Де:
[категорія товару] = Мобільный телефон
[бренд товару] = Apple
[модель] = iPhone 12 Pro Max
[модификація] = 512GB та Graphite

Мобільный телефон Apple iPhone 12 Pro Max 512GB Graphite

Приклад №2:

Жіночі кросівки ORTEGA 132982OG1-36, колір Чорний

Де:
[категорія товару] = Жіночі кросівки
[бренд товару] = ORTEGA
[модель] = 132982OG1-36
[модификація] = колір Чорний

Жіночі кросівки ORTEGA 132982OG1-36, колір Чорний

Приклад №3:

Тональний засіб Vichy Liftactiv Flexilift проти зморшок, відтінок опал, 30 мл

Де:
[категорія товара] = Тональний засіб
[бренд товару] = Vichy
[модель] = Liftactiv Flexilift проти зморшок
[модификація] = відтінок № 15 опал, 30 мл

Тональний засіб Vichy Liftactiv Flexilift проти зморшок, відтінок опал, 30 мл

Зверніть увагу, у різних товарів може бути кілька видів модифікацій.

Якщо для кожної модифікації товару та його комбінацій створена окрема сторінка товару, необхідно вказувати всі ці модифікації у назві. Це не тільки підвищить релевантність картки товару запиту користувачів, а й допоможе вам унікалізувати назви товарів та їх метатеги на сайті. Також не забувайте про анкорні посилання та грамотно використовуйте їх, щоб відвідувач легко орієнтувався на сторінці та в усьому сайті.

Оптимальна довжина назви товару

Якщо ви вирішили користуватися шаблоном, то назва товару може здатися занадто довгою. Тому слідуйте таким правилам:

  • Не намагайтеся умістити в назві товару всі його характеристики та параметри. Це не має сенсу, а в деяких випадках може нашкодити. Назва товару має бути читабельною та зрозумілою для користувача. Щоб зрозуміти, які саме модифікації показувати у назві товару, вивчіть семантику карток товарів кожної конкретної категорії.
  • Постарайтеся, щоб довжина назви товару не перевищувала 50-70 символів без пропусків.
  • Використовуйте візуально зрозумілі скорочення для модифікацій або виключіть з назви необов’язкові пояснення. Наприклад, можна не писати «колір чорний», можна просто вказати «чорний».
  • Занадто довга назва плутає користувача, погано виглядає на сторінці товару та у лістингу категорії.

Якщо у вас залишилися питання або ви хочете консультацію з SEO, тоді звертайтеся.

Команда Inweb розробила спеціальні умови для українського бізнесу:

  • 10000 грн або 500$ на контекстну рекламу в Google* + SEO-аудит сайту в подарунок;
  • знижка до 40% на всі послуги агенції;
  • можливість платити частинами.

Якщо треба оптимізувати сайт — завжди готові. Звертайтесь!

Електронна пошта: new-business@inweb.ua
Наш Telegram: https://t.me/Inweb_OP
Або за номером телефону: +38 (048) 770-10-70

Оксана Ніколенко
Оксана Ніколенко
• SEO Team Lead
Агенція digital-маркетингу Inweb
Якщо спробувати точно описати мене у двох словах — я SEOшніик інтроверт. Якщо трохи покопатися і додати символів, то ось ще кілька фактів про мене: я люблю м'яких котиків і хорошу каву, не люблю людей і караоке (а ще більше людей співаючих в караоке). Мені подобається малювати, пробувати себе в анімації та грати на гітарі, шкода толком не вмію ні те, ні інше. У компанію Inweb потрапила три роки тому і за цей час встигла попрацювати з безліччю цікавих проєктів. Хочу і далі займатися пошуковою оптимізацією.
Більше цікавого