Як відстежувати різні валюти в транзакціях Google Analytics

Як відстежувати різні валюти в транзакціях Google Analytics Дуже часто під час аналізу ефективності маркетингової стратегії необхідно відстежувати, в якій валюті була виконана транзакція. На жаль, за допомогою базових налаштувань систем аналітики це зробити не можна. Особливо актуальна ця проблема для сайтів, які спрямовані на кілька регіонів з великою кількістю валют.

Приклади таких сайтів:
https://www.g2a.com/
https://www.victoriassecret.com/
http://www.asos.com/

В інтерфейсі Google Analytics є можливість вибрати тільки одну валюту.
Якщо валюта, в якій проведена транзакція, відрізняється від встановленої, Google Analytics зробить конвертацію за курсом обміну, який діяв на день раніше.

Як відстежити, в якій валюті виконана транзакція?

1. Дізнаємося код валюти

Для початку необхідно додати в код електронної торгівлі вказівку коду валюти, в якій проведена транзакція. Код валюти вказується відповідно до міжнародного стандарту ISO 4217.

Дізнатися код валюти можна, наприклад, тут.

У прикладі нижче вказана валюта Казахстану — тенге. Код цієї валюти — KZT.


dataLayer = [{
'currencyCode': 'KZT',
'transactionId': '574c0d9bdbb33',
'transactionAffiliation': 'Интернет-магазин',
'transactionTotal': '380',
'transactionTax': '0',
'transactionShipping': '0',
'transactionProducts': [{'sku': '051-211015',
'name': 'Жидкое мыло 500мл белое Свежесть облаков',
'category': '',
'price': '380.00',
'quantity': '1'},
]
}];

2. Додаємо нову змінну

Далі нам необхідно, використовуючи Google Tag Manager, додати нову змінну — transacationCurrency.

Ця змінна нам необхідна для того, щоб GTM зрозумів, яку інформацію ми намагаємося йому передати.

Добавление новой переменной в Google Tag Manager

3. Змінюємо тег відстеження електронної торгівлі

Наступний етап – зміна тега відстеження електронної торгівлі в GTM. Потрібно вибрати «Додаткові налаштування» → «Поля, які необхідно задати» і вказати наступні значення:
изменение тега отслеживания электронной торговли

Тепер, коли відбувається транзакція, в Google Analytics будуть відправлятися дані про валюту, в якій була здійснена купівля.

Для того, щоб відстежити, в якій валюті здійснена транзакція, необхідно зайти в Google Analytics, перейти до звіту «Ефективність товарів» і встановити додатковий параметр «Код валюти».

Столбец "Код валюты" в Google Analytics

Тепер є можливість відстежувати, в якій валюті була проведена транзакція.

google-analytics-valuty

Додаткова інформація:
https://support.google.com/analytics/answer/6205902?hl=ru#supported-currencies
https://developers.google.com/analytics/devguides/collection/analyticsjs/ecommerce

Владислав Наумов
Владислав Наумов
• Chief Product Officer (CPO)
Агенція digital-маркетингу Inweb
Займаюся SEO c 2011 року, починав зі створення та просування тематичного проєкту на медичну тематику. У 2012 році прийшов в Inweb на посаду Junior SEO Specialist, а за 3 роки став Head of SEO. На поточний момент є керівником партнером агенції. У сферу компетенції входить розробка стратегії розвитку департаменту SEO, автоматизація і спрощення бізнес-процесів, розробка інструментів для спрощення роботи SEO-фахівців, організація ефективної роботи та комунікації. Ми використовуємо ефективні інструменти інтернет-маркетингу для досягнення бізнес-цілей наших клієнтів. І віримо, що комплексний підхід допоможе розвинути малий та середній бізнес в Україні.
Більше цікавого