Instagram тестує «пробні reels», які не показуватимуться підписникам (оновлено)
Instagram тестує можливість для творців контенту експериментувати з роликами, не зобов’язуючись показувати їх у своїх профілях. Потенційно, це надасть Instagram перевагу над TikTok, адже автори зможуть тестувати контент без впливу залученості підписників.
Мета нової функції — дати авторам можливість досліджувати різні типи контенту та бути більш креативними, публікуючи ролики, які не показуються їхнім підписникам. Після публікації ролика за допомогою цієї функції Instagram ділиться з автором інформацією про ефективність ролика, зокрема перегляди, вподобання, коментарі та поширення. На основі цієї інформації автор може вирішити чи поділитися роликом зі своїми підписниками, чи заархівувати його.
Оновлено 11.12.2024: За інформацією від TechCrunch, Instagram офіційно запустив функцію «пробних reels» для користувачів з професійними акаунтами в усьому світі.
Ці рілси доступні лише користувачам, які не підписані на автора, і не відображаються в його профілі чи на вкладці Reels. Якщо контент отримує позитивну реакцію, кріейтор може зробити його доступним для своєї основної аудиторії.
Активувати функцію можна, увімкнувши опцію Trial перед публікацією. Протягом 24 годин Instagram показує статистику: перегляди, вподобання, коментарі та поширення. Після цього автор може обрати — архівувати відео чи опублікувати його на своєму профілі.
Ця функція розвинулась з попереднього тесту, так званого «режиму експерименту», про який говорив Алессандро Палуцці ще у квітні. Подібно до нових «пробних reels», режим «Експеримент» також дозволяв авторам публікувати ролики, які будуть показані лише тим, хто не є їхніми підписниками.
У поточних тестах Instagram експериментує з різними ітераціями функції. На основі цього досвіду остаточна версія — за умови її публічного запуску — може ще змінитися. Автори будуть знати, чи беруть вони участь у тестуванні, оскільки побачать повідомлення про цю функцію, коли захочуть опублікувати ролик.
Представники Instagram відмовилися коментувати тестування нової функції:
«Ми завжди вивчаємо різні способи самовираження авторів в Instagram, але наразі нам немає чим поділитися».
Причиною розробки функції «пробних reels» стали скарги творців контенту на те, що алгоритм Instagram негативно впливає на охоплення. Пробні reels потенційно можуть допомогти залучити більше підписників, даючи можливість експериментувати з тим, що працює, а що ні.
Тестування нової функції, доступ до якої не обмежується кількістю підписників або іншими показниками, вже розгорнулось з обраними творцями контенту у всьому світі, які мають професійний акаунт. Нагадуємо, що нещодавно Instagram надав додаткову інформацію про те, як на платформі поширюються довгі Reels, та додав низку функцій для нотаток.
Джерело: TechCrunch