Налаштування Google Analytics 4 для ORNER: аудит та наскрізна аналітика

Налаштування Google Analytics 4 для ORNER: аудит та наскрізна аналітика

Сфера діяльності

ecommerce
декор, сувеніри

Послуга

Analytics

Інструменти

Google Analytics 4
Google Tag Manager


Для українського бренду ORNER, як і для будь-якої компанії, важливо розуміти, як ефективно працюють їхні маркетингові канали та сайт. Щоб отримати повну картину взаємодії клієнтів із брендом, компанія звернулася до Inweb із запитом на аудит налаштування Google Analytics 4. 

У цьому кейсі розповідаємо, як вебаналітики агенції провели аудит налаштувань Google Analytics 4 та надали рекомендації щодо впровадження наскрізної аналітики для глибшого аналізу всіх маркетингових активностей.

Про клієнта

ORNER — український виробник посуду, канцелярії, товарів для дому та гарного настрою. Місія компанії — приносити радість у кожен дім. Щоб час разом був цікавий, затишний, захопливий і продуктивний. Високі стандарти якості для ORNER — невідхильне правило всередині команди та у створенні продукції.

Головна задача

Основний запит клієнта — налаштування Google Analytics 4. Експерти Inweb каскадували цю задачу на більш конкретні, а саме: 

  • провести аудит Google Analytics 4;
  • виявити інсайти — сильні та слабкі сторони — у налаштуваннях аналітики;
  • дати рекомендації щодо налаштування наскрізної аналітики на сайті ORNER.

Рішення від експертів Inweb

Робота Inweb складатиметься з чотирьох етапів: від перевірки базових налаштувань до підготовки рекомендацій щодо наскрізної аналітики. 

Рішення від експертів Inweb для ORNER по Google Analytics 4

Переваги такого рішення для ORNER:

  • перевірка базових налаштувань Google Analytics та Google Tag Manager дозволяє побачити, що аналітичні інструменти працюють коректно на всіх сторінках сайту;
  • аудит і корекція налаштувань Google Analytics 4 покращує збір даних, що дозволяє клієнту отримувати повну картину трафіку, джерел конверсій та поведінки користувачів;
  • створення кастомних звітів в Google Analytics 4 надає можливість глибше аналізувати ключові показники сайту, виявляти проблемні місця та оптимізувати маркетингові стратегії;
  • завдяки підготовленим рекомендаціям щодо налаштування аналітики клієнт отримує чіткий план дій для підвищення ефективності аналізу, без необхідності самостійного розбиратися у всіх технічних аспектах;
  • консультація та рекомендації з наскрізної аналітики дозволять оцінити ефективність усіх маркетингових каналів.

Аудит Google Analytics 4 

На цьому етапі ми перевірили розміщення Google Analytics та Google Tag Manager на всіх сторінках сайту, а також наявність та коректність роботи режиму згоди Consent Mode V2.
Окремо провели аудит налаштування Google Analytics 4.

Аудит Google Analytics 4 — кейс Inweb та ORNER

У ході аудиту ми виділили декілька критичних проблем:

  • відсутність відстеження важливих подій (кліки по контактах, надсилання додаткових форм, додавання супутніх товарів у кошик тощо);
  • дублювання подій. Наприклад, подія purchase фіксується двічі, а подія add_to_cart — тричі тощо;
  • наявність зайвих або некоректно налаштованих події та тегів, перенесених з Universal Analytics;
  • некоректні системні налаштування GA4 (активна функція міграції з Universal Analytics, неправильне налаштування фільтрів тощо).

Наступний крок — надали рекомендації щодо виправлення цих помилок команді ORNER та були на звʼязку під час їх впровадження.

Інсайти на основі даних Google Analytics 4

Окремим етапом робіт провели аналіз рекламних кампаній Google та Meta на основі даних GA4. 
Так, виявили найбільш дохідний тип кампаній у Google Ads — Performance Max.

Аналіз рекламних кампаній Google Analytics 4 — кейс Inweb та ORNER

Кожна з цих компаній мала схожі значення коефіцієнта конверсії сеансів, проте частка рекламних витрат (ЧРВ) та перегляди цих оголошень були суттєво різними. Так ми виявили дві кампанії: одну, яка хоч і приносить дохід та окуповує витрати, проте має низьку ефективність, та другу, яка дає досить високі показники ефективності. 

Наша основна рекомендація — це продовжувати працювати з типом кампаній Performance Max, оптимізувати налаштування окремих кампаній та масштабувати ту, яка вже має високу рентабельність.

На основі даних GA4 проаналізували ефективність рекламних кампаній у Facebook Ads. Порівнюючи коефіцієнти конверсії та дохідність, ми виділили низку кампаній, які дають більше трафіку та які дають більше замовлень. Разом з тим підтвердили теорію, що трафік ≠ прибутковість.

Зі звіту по трафіку ми бачимо дві кампанії із загальним трафіком близько 2 тис. користувачів, які принесли всього 19 замовлень:

Аналіз рекламних кампаній Facebook Ads Google Analytics 4 — кейс Inweb та ORNER

Натомість кампанії із трафіком у межах 500 сеансів на кожну принесли 41 замовлення при схожому загальному трафіку:

Аналіз рекламних кампаній Meta Google Analytics 4 — кейс Inweb та ORNER

Порада експертів Inweb — масштабувати компанії, які приносять більше цільових дій, тобто конверсій.

Разом з тим ми проаналізували технічні показники, зокрема категорію пристроїв. Так виявили, що найбільше переходів на сайт здійснюють користувачі з мобільних пристроїв.

Технічні показники Google Analytics 4 — кейс Inweb та ORNER

Але ми вирішили порівняти кількісні показники та показники ефективності з мобільних пристроїв та десктоп за останні 28 днів.

Порівняння категорії пристроїв Google Analytics 4 — кейс Inweb та ORNER

Аналіз показав, що кількісні показники, очікувано, більші з мобільних пристроїв, однак показники ефективності більші у десктоп пристроїв. Причиною такої поведінки може бути те, що мобільна версія сайту менш зручна для оформлення замовлення.

Ми розуміємо, що важко оцінити поведінку користувачів лише порівнюючи дані пристроїв. Тому ми порекомендували встановити на сайт додатковий сервіс аналітики — Microsoft Clarity. 

Microsoft Clarity — безплатний сервіс аналітики, який встановлюється на сайт через Google Tag Manager. Сервіс дає змогу аналізувати теплові карти та робити записи сеансів у розрізі категорій пристроїв, що дозволить визначити проблемні місця на шляху до воронки.

Кастомні звіти в GA4

Наступний крок — налаштування кастомних звітів для більш поглибленого аналізу даних в Google Analytics 4, за наявними налаштуваннями. Для цього у GA4 є спеціальний розділ «Дослідження» (Explorations), який дає можливість створювати індивідуальні звіти, адаптовані під конкретні бізнес-цілі та стратегії.

Кастомні звіти Google Analytics 4 — кейс Inweb та ORNER

Насамперед ми налаштували воронку, яка відображає шлях клієнта від початку сеансу до оформлення замовлення. Цей кастомний звіт мав два налаштування. 

Стандартна воронка, яка відображає загальну кількість користувачів в розрізі каналів трафіку, які переходять від кроку початку сеансу до оформлення замовлення за обраний час.

Трендова воронка, яка відображає кількість користувачів в розрізі каналів трафіку, які переходять від кроку початку сеансу до оформлення замовлення в динаміці.

Окремо налаштували ще такі кастомні звіти: 

  • детальний звіт з кампаній Google Ads, який відображає вартість реклами, кліки та перегляди оголошень, дохід, кількість замовлень, сеанси та користувачів з кожної з кампаній;
  • звіт з ефективності товарів та окремих категорій, який містить три вкладки — категорії товарів, назви товарів та ідентифікатори товарів;
  • звіт зі статистикою з пошуку по сайту, який відображає пошукові запити, які користувачі здійснюють на сайті, кількість користувачів та сеансів;
  • звіт з транзакцій, який відображає вартість доставки та дохід в розрізі ідентифікаторів замовлень;
  • звіт із дохідності кожного з каналів залучення трафіку, який відображає кількість покупок, загальний дохід, середній чек, середній дохід за день, середній дохід на користувача, середній дохід на покупця.

Рекомендації щодо налаштування наскрізної аналітики

Фінальний етап робіт — підготовка рекомендацій щодо налаштування наскрізної аналітики.

Наскрізна аналітика — це метод, який використовується для аналізу каналів залучення користувачів на сайт. В процесі аналізу оцінюється ефективність всіх каналів, які ведуть трафік на сайт та визначається їх ефективність на основі даних користувача — від перегляду рекламного оголошення до здійснення покупки.

У випадку ORNER, коли бізнес використовує для залучення інструменти крім Google Ads, реалізація наскрізної аналітики має сенс, оскільки оцінка та порівняння кожного окремого каналу трафіку дозволить оптимізувати витрати на маркетинг та сконцентрувати зусилля на найбільш ефективних каналах залучення.

Наскрізна аналітика Google Analytics 4 — кейс Inweb та ORNER

Джерела даних

Для залучення користувачів та аналізу їх взаємодії із сайтом ми порадили використовувати наступні сервіси (джерела даних):

  • Google Analytics 4 (система аналітики);
  • Google Ads (рекламний інструмент);
  • Facebook (Meta) Ads (рекламний інструмент);
  • eSputnik (сервіс email-розсилки);
  • CRM-система.

Модель даних (групування та порівняння даних)

Для якісного порівняння усі зібрані дані з систем аналітики та додаткових сервісів необхідно розуміти, які дані з якої системи варто порівнювати та правильно згрупувати усю інформацію.

Загальний вигляд моделі даних для ORNER матиме такий вигляд:

Наскрізна аналітика Google Analytics 4: модель даних — кейс Inweb та ORNER

У процесі налаштування наскрізної аналітики джерела даних, такі як Google Ads, Facebook Ads, eSputnik та CRM-система, виступають як постачальники даних, тоді як Google Analytics 4 є основним приймачем та посередником, який передає ці дані для подальшої обробки та візуалізації.

Ідентифікація та збір даних

Дані з різних рекламних каналів, таких як Google Ads і Facebook Ads, надходять до Google Analytics 4 за допомогою автоматичних міток gclid (для Google Ads) або UTM-міток (для Facebook Ads та eSputnik). Ці мітки містять інформацію про джерело трафіку, канал та кампанію. Кожен користувач, який заходить на сайт, отримує унікальний ідентифікатор client_id, що дозволяє автоматично порівнювати дії різних користувачів.

Параметри та показники

Для якісного аналізу ефективності кожного каналу потрібні наступні показники:

  • Facebook Ads: назви кампаній, вартість реклами, кількість кліків та конверсій.
  • Google Ads: аналогічні параметри для оцінки витрат та залучення користувачів.
  • eSputnik: тип розсилки, кількість кліків, вартість розсилки та перегляди повідомлень.
  • CRM-система: дані про сплачені замовлення, дохід та придбані товари.

Інтеграція та передача даних

Для передачі даних використовуються такі інструменти:

  • Measurement Protocol —  для синхронізації замовлень з CRM-системи в Google Analytics 4.
  • Facebook Graph API та eSputnik API — для завантаження даних у Google Sheets.
  • Інформація з Google Ads передається до Google Analytics 4 автоматично. 

Для підключення даних з eSputnik та Facebook Ads до Google Analytics 4 можна використовувати інші інструменти, але Google Sheets рекомендовано за простоту реалізації.

Об’єднання та візуалізація

Після об’єднання даних у Google Sheets та Google Analytics 4, їх можна візуалізувати за допомогою BI-систем, таких як Looker Studio, Power BI або Tableau.

У візуалізованій моделі на стрілках до Looker Studio вказаний тип «Default connector». Це означає, що для підключення Google Sheets та Google Analytics 4 нема потреби налаштовувати додаткове програмне рішення. Підключення здійснюється за допомогою вбудованого конектора в Looker Studio.

Наскрізна аналітика Google Analytics 4: конектори — кейс Inweb та ORNER

Візуалізація та спосіб оцінки ефективності каналів залучення

На основі групування та аналізу даних спеціалісти ORNER зможуть побудувати воронку залучення користувачів і шлях від першого дотику до конверсії — продажу.

Основні рекомендовані кроки для ORNER від Inweb: 

  • перегляди оголошень або листів розсилки;
  • переходи на сайт — кліки по оголошеннях;
  • початок сеансу — користувач потрапив на сайт та розпочав сеанс;
  • оплата замовлення.

Ці кроки допоможуть оцінити та порівняти саме ефективність каналів та джерел трафіку між собою.

Додатково ми порадили включити у воронку кроки для оцінки шляху користувача по сайту. Тоді воронка для ORNER матиме такий вигляд:

Наскрізна аналітика Google Analytics 4: маркетингова воронка — кейс Inweb та ORNER

Результати 

Аудит налаштувань Google Analytics 4 для ORNER, проведений експертами Inweb, виявив ключові інсайти, які допоможуть покращити збір даних та налаштування аналітичних інструментів. Завдяки кастомним звітам і рекомендаціям щодо наскрізної аналітики клієнт отримав чітку картину ефективності маркетингових каналів, що дозволяє приймати обґрунтовані рішення для оптимізації витрат та збільшення рентабельності інвестицій.

Ключові переваги співпраці з Inweb по вебаналітиці:

  • детальний аудит аналітики та рекомендації щодо покращення збору даних;
  • створення кастомних звітів, які дозволяють аналізувати ключові показники сайту;
  • оптимізація рекламних кампаній на основі отриманих даних;
  • рекомендації та подальші налаштування наскрізної аналітики для оцінки ефективності всіх маркетингових каналів.

Впровадивши усі рекомендації від Inweb, ORNER зможе масштабувати найбільш успішні рекламні кампанії та покращити взаємодію з клієнтами. Ми продовжуємо співпрацю з ORNER та успішно впроваджуємо систему наскрізної аналітики на сайт клієнта.


Команда проєкту

Катя Ніколаєва,
Head of Analytics

Андрій Очковський,
Web Analyst

Максим Бєлоножко,
Sales Manager


Валерія Трофімчук
Валерія Трофімчук
• Deputy Head of Content
Inweb
Гнучка та багатозадачна перфекціоністка. Права рука головного редактора Медіа Inweb та SMM-менеджер агенції. У диджиталі вже понад 5 років та починала з контент-менеджменту.
Більше цікавого