Кейс SEO-просування для HiPP: ріст трафіку майже вдвічі в умовах законодавчих обмежень

Кейс SEO-просування для HiPP: ріст трафіку майже вдвічі в умовах законодавчих обмежень Цей кейс про SEO-просування сайту виробника дитячого харчування HiPP. Він цікавий тим, що тематика має певні обмеження у зв’язку зі специфікою товарів для дітей. Це задача з розряду нестандартних, тому ділимось результатами та розкажемо про те, як їх досягли.

Команда SEO-просування

Project Managers — Вадим Бадюк, Елеонора Востокова.
Internet Marketer — Артем Лебедєв.
Період просування — з листопада 2022 року по березень 2024 року. Продовжуємо роботу і на момент публікації матеріалу.
Регіон просування — Україна.

Дані про клієнта

В Україні суміші та чаї HiPP вперше з’явились у грудні 1992 року. Цільова аудиторія — в основному, мами. Сезонності не спостерігаємо. Суміші продаються у найбільших торгових мережах України. У компанії є офіційний інформаційно-довідковий сайт, де є перелік магазинів з товарами HiPP:

На сайті HiPP можна ознайомитися з усіма мережами, які продають продукцію компанії.

На сайті HiPP можна ознайомитися з усіма мережами, які продають продукцію компанії

У 2024 році компанії HiPP виповнилось 125 років. Сімейна компанія розповідає про свою історію за 125 років та своє ставлення до сталого розвитку. Це бренд, що слідкує за найвищою, органічною якістю своєї продукції, бо розуміє відповідальність перед батьками та малюками, і при цьому розуміє важливість грудного вигодовування.

125 років

Сильні сторони проєкту та що допомагає у просуванні

  • HiPP в Україні — серед лідерів, це великий бренд. Його знають батьки і діти.
  • Виробник часто проводить дегустації своєї продукції, на які треба реєструватися на сайті, тобто вступити у HiPP-клуб. Це цікаво для аудиторії. На сайті з’являється анонс з продуктами, що будуть на дегустації, а користувач обирає, чи цікаве йому та дитині саме таке харчування. Окрім дегустацій, участь у HiPP-клубі дає доступ до корисних матеріалів, бонусів за залучення друга, консультацій експерта тощо.
  • На боці HiPP працює маркетолог з великим досвідом, розумінням всіх внутрішніх процесів, трендів, показників, а також складу продуктів. Це полегшує взаємодію з агенцією Inweb.
  • Наявність брендбуку від головного офісу з основними меседжами, на які можна спиратися.

Ситуація до звернення в агенцію digital-маркетингу Inweb

Ми почали перемовини про співпрацю у грудні 2021 року, але через початок повномасштабного вторгнення агресора в Україну, старт роботи довелось відкласти. Компанія повернулась у листопаді 2022 року, і тоді ми разом вже почали говорити про конкретний проєкт.

Почали роботу у листопаді 2022 року. Останній звітний місяць до дій команди Inweb — грудень 2022 року.

Останній звітний місяць до дій команди Inweb — грудень 2022 року

Чому звернулись до Inweb

Головна ціль просування і наша відповідальність — збільшення кількості сеансів на сайті. Важливо зазначити, що на сайті неможливо купити товари, він виконує інформаційну та довідкову функцію. У головний офіс HiPP в Німеччині звіти подаються саме за кількістю трафіку на сайті.

Другорядна ціль — реєстрації на сайті.

Специфіка тематики та обмеження

  • Сайт працює на системі CMS TYPO3 не найновішої версії. Через це має певні обмеження, які заважають впроваджувати усі SEO-рекомендації. Але з клієнтом ми завжди знаходимо вихід із ситуації.
  • Також є певні обмеження тематики. На боці клієнта є лікар-педіатр, що вичитує весь контент та узгоджує матеріали. Через це узгодження контенту може затримуватися, але й дозволяє уникнути можливих неточностей. З боку Inweb статті пише копірайтер з медичною освітою та досвідом роботи лікарем. Також є окремий контроль від головного офісу стосовно позиціювання продукту та контенту на сайті.
  • Всі назви продуктів важливо писати тільки так, як це вказано на сайті.
  • Відповідно закону України, «реклама дитячих сумішей початкових та дитячих сумішей для подальшого годування заборонена» (стаття 252). Для нас це означає неможливість використовувати outreach-посилання на інших сайтах для продукції HiPP, що розрахована на найменших діток і має умовні позначки 1 і 2. Ось приклад такої позначки на упаковках продукції для більш дорослих дітей:

Ось приклад такої позначки на упаковках продукції для більш дорослих дітей

  • Є певні обмеження бюджету та кадрів, тому багато чого робить 1-2 спеціалісти на боці клієнта, що займає більше часу, ніж якби була повноцінна команда.
  • Цікавий формат — на сайті є весь асортимент з картками товарів. У розділі є посилання на інтернет-магазини, де можна придбати продукцію HiPP:

У розділі є посилання на інтернет-магазини, де можна придбати продукцію HiPP

Дії команди SEO-просування Inweb

  1. На початку вивчили сайт та дали рекомендації щодо його покращення. Впроваджували те, що було можливо, клієнт із цим допомагав зі свого боку. Обмеження системи керування сайтом TYPO3 не дали зробити все, що планували, тому не всі технічні завдання та рекомендації були реалізовані.
  2. Зробили акцент на контенті, оскільки він має бути тільки на основі науково підтвердженої інформації (теж згідно з законом), кожне твердження має пройти перевірку. Статті на сайті реалізовані у підрозділах «Поради» відповідно до тематики розділу:Статті на сайті реалізовані у підрозділах «Поради» відповідно до тематики розділу
  3. Дооптимізували сторінки ключовими словами — додавали в наявні тексти та дописували блоки з запитами, якщо це було доречно. Окрім цього, додали тематичні картинки, таблиці, розмітки FAQ, Alt, Title для всіх зображень. Це важливо, щоб пошукова система «розуміла», про що йде мова на сторінці сайту та відповідно надавала місце у видачі.
  4. Виправили помилки на сайті: 404, 301, 503, налаштували редиректи. На основі аналізу конкурентів давали поради стосовно юзабіліті, функціоналу, наповнення сайту, особливостей надання послуг та ціноформування.

Комунікація та продуктивна взаємодія

Вирішили працювати місячними спринтами — ставимо завдання на місяць. Перші шість місяців ми проводили з клієнтом стендапи по 30-60 хвилин. На них представниця клієнта показувала особливості системи керування сайтом, розповідала про специфіку тематики та законодавчі обмеження, чим допомогла спеціалістам краще розуміти сферу дитячого харчування та діяти з урахуванням цих особливостей. Також на цих зустрічах актуалізували задачі команди, вносили коригування, якщо це було треба.

Наразі маємо зустрічі щотижня, де обговорюємо впровадження технічних завдань на боці клієнта, допомагаємо реалізувати те, з чим є складнощі, разом розбираємося в особливостях адміністративної панелі сайту, ставимо уточнюючі питання один одному.

Результати просування

Порівнюємо дані показниками минулих років. Фактичний результат перших трьох місяців 2024 року майже вдвічі більше, ніж ті ж показники у 2022 році.

Фактичний результат перших трьох місяців 2024 року майже вдвічі більше, ніж ті ж показники у 2022 році

На сайті ми вимірюємо сеанси та кількість реєстрацій у HiPP-клубі, кількість охочих взяти участь у дегустації, але останній показник — не основний, оскільки люди часто приймають рішення про участь у дегустації саме на основі того, яким буде дегустаційний сет, і що саме частіше обирають люди.

HiPP-клуб

Важливо зазначити, що люди приходять на сайт за інформацією, спілкуванням, записатися на дегустацію, і врешті стають реальними покупцями товарів. Оскільки сайт некомерційний, ми не відстежуємо свій вплив на продажі у цифрах. Разом з тим, відвідувачі сайту стають прихильниками бренду HiPP завдяки повноцінній вичерпній інформації щодо продуктів органічної якості, змістовним порадам щодо вживання, консультаціям в онлайн-чаті та участі у HiPP-клубі. Все це спонукає людей купувати продукцію, що є додатковим результатом SEO-просування.

Динаміка росту відвідувань. Дані з Google Search Console

Динаміка росту відвідувань. Дані з Google Search Console

Динаміка трафіку за даними Serpstat:

Динаміка трафіку за даними Serpstat

Динаміка видимості згідно Serpstat:

Динаміка видимості згідно Serpstat

Динаміка ключових слів згідно Serpstat:

Динаміка ключових слів згідно Serpstat

Коментар проєктного менеджера Inweb, Вадима Бадюка:

«Проєкт дуже цікавий. Вважаю, що якраз у ньому ми проявили свій індивідуальний підхід. Оскільки стандартні інструменти не можна було застосувати, ми зробили акцент на тому, що ми можемо робити. Не втрачали часу на роботи, які не можна реалізувати.

Так само багато чого зробили завдяки глибокій комунікації з клієнтом і зануренню в продукт.

Звичайно все відбувалося не без складнощів, особливо з контентом. Продукт для певних цілей аудиторії і це потрібно було враховувати. Клієнт дуже допомагає, ставиться з розумінням.

Брати участь у розвитку компанії з історією у більш ніж сторіччя, — це і цікаво, і приємно».

Відгук HiPP про співпрацю з Inweb

Дякуємо HiPP за відгук на офіційному бланку та за довіру. Продовжуємо роботу та дякуємо за спільнодію у SEO-просуванні сайту.

Відгук HiPP про співпрацю з Inweb

Ми продовжуємо співпрацю з HiPP, знаходимо нові точки росту на сайті, навіть за умови обмежень, і плануємо вирощувати трафік і далі. І ми, і клієнт, бачимо позитивні зміни у кількості відвідувань, що заохочує нас робити SEO-просування, навіть без залучення окремих інструментів, наприклад, outreach-посилань.

Про автора

Пишемо, редагуємо та публікуємо для вас.
Більше цікавого