Ефективні рекламні платформи у 2024 році — дослідження Kantar

Ефективні рекламні платформи у 2024 році — дослідження Kantar

Компанія Kantar провела масштабне дослідження вподобань споживачів і маркетологів щодо рекламних платформ. Ми проаналізували основні висновки та ділимося з вами результатами.

Kantar — це провідна компанія у галузі маркетингової аналітики та досліджень, яка надає брендам інсайти про поведінку та уподобання споживачів для побудови ефективних маркетингових стратегій.

Основні тези з дослідження Media Reactions 2024:

  • Amazon і TikTok — найбільш вподобані рекламні платформи серед споживачів у 2024 році.
  • Netflix вперше увійшов до рейтингу і став однією з п’яти найкращих платформ
  • Бренди, які забезпечують сильний емоційний зв’язок зі споживачами, мають більше шансів зростати на ринку.

Чому Amazon і TikTok здобув популярність серед споживачів

Amazon та TikTok очолили рейтинг платформ за вподобаннями споживачів, але з різними акцентами. Споживачі відзначають, що реклама на Amazon є корисною, націленою та релевантною їхнім інтересам. 

TikTok, своєю чергою, утримує першість у розважальному контенті — користувачі цінують креативність та залученість до рекламних роликів на платформі. Чому Amazon і TikTok здобув популярність серед споживачів

Фото: Amazon і TikTok — найбільш вподобані рекламні платформи серед споживачів у 2024 році.

Netflix: новий учасник на рекламному ринку

Вперше в рейтингу з’явився Netflix, і одразу потрапив у список п’яти найбільш привабливих рекламних платформ. 

Споживачі не вважають рекламу на Netflix нав’язливою. Платформа вдало інтегрувала мінімальну кількість оголошень, які не заважають перегляду контенту — це дозволяє утримувати позитивне сприйняття реклами серед глядачів.

Це підтверджує, що правильна стратегія розміщення реклами може зміцнити позицію у цій сфері.

Позитивне ставлення до реклами

Дослідження показує, що 47% споживачів позитивно ставляться до реклами у 2024 році. Це значний прогрес порівняно з 19% у 2016 році, що свідчить про суттєві зміни у підходах до рекламних кампаній. Споживачі стають більш відкритими до рекламних повідомлень, коли вони персоналізовані, адаптовані до їхніх інтересів і не сприймаються як надто нав’язливі.

На графіку показано, що з 2020 по 2024 рік спостерігається стабільне зростання позитивного сприйняття реклами серед споживачів. 

Фото:  47% споживачів позитивно ставляться до реклами у 2024 році.

Які формати найкраще сприймають користувачі

Найбільш позитивно сприймають формати, які надають користувачам контроль або додаткову вигоду. 

Формат Mobile app reward (реклама з винагородою в мобільних додатках) отримав найбільше схвальних відгуків у 2024 році — 44% позитивного сприйняття.

Skippable pre-roll ads (реклама з можливістю пропуску) також демонструє стабільний ріст, оскільки користувачі цінують можливість керувати своїм досвідом взаємодії з рекламою.

Натомість pre-roll (реклама перед відео), mid-roll (реклама посеред відео) та mobile app pop-up (реклама в мобільних додатках) залишаються на нижніх позиціях за сприйняттям. Лише 5-12% користувачів ставляться до них позитивно, хоча у 2015 році рівень негативу щодо цих форматів сягав 45%

Фото: Які формати найкраще сприймають користувачі

Як різні покоління реагують на рекламу

Дослідження показує, що покоління по-різному взаємодіють з рекламними платформами. Це вимагає сегментації аудиторії при створенні маркетингової стратегії. 

  • Покоління Z (1997–2010 рр.) активно використовує TikTok і Amazon, шукає інтерактивність і розважальний контент із легко інтегрованою рекламою.
  • Міленіали (1980–1996 рр.) надають перевагу YouTube і Snapchat, цінують довші формати з інтерактивними елементами.
  • Покоління X (1965–1979) і бебі-бумери (1946–1964) віддають перевагу платформам Facebook і Google, для отримання чіткої та зрозумілої інформації про продукцію.
Фото: Різні покоління по-різному реагують на рекламу

Ставлення споживачів до штучного інтелекту в рекламі

62% споживачів і 68% маркетологів позитивно ставляться до використання ШІ в рекламі.

  • 59% маркетологів у захваті від ШІ, тоді як тільки 48% споживачів підтримують його.
  • 41% споживачів стурбовані рекламою на основі ШІ, у порівнянні з 29% маркетологів.

Молодші покоління, як-от зумери (65%) та міленіали (71%), краще ставляться до ШІ, тоді як лише 32% бебі-бумерів підтримують ці технології. 

Фото: Ставлення споживачів до штучного інтелекту в рекламі

Дослідження Kantar показує, що бренди можуть досягати успіху, якщо використовують платформи з позитивним ставленням до реклами, такі як Amazon, TikTok і Netflix. Це допомагатиме краще залучати та утримувати аудиторію. 

Маркетологам варто враховувати вподобання різних поколінь і підлаштовувати свої стратегії. Особливу увагу рекомендують приділити персоналізації, креативному підходу та інтерактивності рекламних кампаній.

Інвестиції в унікальний контент, нові формати реклами та персоналізовані підходи до створення реклами допоможуть успішно взаємодіяти з користувачами у 2024 році. Це допоможе брендам ефективніше залучати аудиторію і досягати кращих результатів.

Ольга Беспалько
Ольга Беспалько
• Media Editor
Inweb
Редакторка медіа з досвідом роботи у контент-менеджменті та копірайтингу. Постійно слідкую за digital трендами і новинами, щоб надавати вам цікаву та актуальну інформацію. Зі мною ви точно будете в курсі всіх подій.
Більше цікавого